24 januari 2011

Äntligen jobb igen!

Det firar jag med att vara med och tävla hos VICKE som lottar ut något animerat i GIMP! Jag skulle ju tycka om att ha en animerad header! Vill du också vara med så klicka bara på namnet så kommer du dit!!
Tävlingen pågår fram till 29/1.

Nu börjar också nedräkningen för vår lilla vinterresa! Gubben ska ju inte med denna gång, men det ska Victor, som kommer att fylla år när vi är i Puerto Rico. Hela 10 år, så då får vi hitta på något riktigt kul den dagen!
Ha en fin måndag alla och tänk på att hälsan är inget självklart. Var rädd om dig och ta vara på dagen!

24 kommentarer:

biggan sa...

godmorgon, ja så skönt för er,åka iväg, ahh viktor fyller då med, kul.
skönt för dig kunna börja jobba igen, äntligen frisk. ja hälsa är inget självklart i livet. kram biggan

Anonym sa...

Godmorgon =)
Härligt med en resa. Och jag ska kika in hos vicke, var ett tag sen jag var där, är på tiden ändå =)
Kramen // Browneyedgirl

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Kul med 10 års fest för Viktor där nere i värmen...
Ja det är lagom oreda runt datorn,men jag hittar även i mörker tror jag..Skönt att du friskat på dig..Haé Kram.

Farfar-Hebbe sa...

Jo då,det var rätt adress.Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Vill gärna vara med hos Vicke, men jag kan inte länka så det är kört. Ha det bra på jobbet. Kram

eva sa...

Godmorgon:)
Skönt att du e på benen igen och visst e de så att man tar de för givet att få vara frisk!
Va härligt för Viktor att få fira sin födelsedag i värmen:)
kramiz

Yvonne :-) sa...

Morn vännen! Ta det nu så lugnt tänk på att du har varit sjuk.Härligt att få vara med barnbarnet i värmen..Morgonkram!

Carina Sjölund sa...

Härligt att du kan börja jobba igen :))
Och att ni får åka på eran resa snart :))
Önskar dig en fin Måndag!
Kramen

Anonym sa...

Gomorron.
Ja idag har vi plusgrader häruppe=)

Ellis sa...

Hej vännen!
Nollgradigt idag, ryktas om mer snö, får se!
Hoppas du får en fin dag och att det går bra att jobba!
Kram Elenor

Stattinskan sa...

Va? Får inte gubben följa med? Har han hittat på bus och rackartyg ;-D
Ni kommer att få det såååå underbart :-)

Camilla sa...

Gud så underbart att få dra iväg.
Ha en bra dag!
Kram på dig!

Anniepie sa...

Morning! :) visst var det skoj! :) Åhh det är alltid härligt att resa. ha de bra...Kramis

Gilla sa...

Så skönt att du tydligen känner dej så bra att du kan återuppta jobbet. Ha sen en härlig resa tillsammans med den blivande 10-åringen.

Svar: Det var jättekul med besöket igår. Vi hade en fantastiskt trevlig helg, hela helgen.

Men jag har uppdaterat och berättat att presenterna var från Sibbes dotter i Stockholm också. Det glömde jag i hastigheten igår.

Kram/Gilla

Gunilla sa...

Åh du är väl en lyckans ost, ja victor också !! skönt med ett avbräck från vintern !!

ansepanse sa...

vad härligt det låter, då får ni fira tioåringen riktigt ordentligt :)
kramar

Roffe sa...

Grattis att du är på benen igen.Hur kan du åka utan gubbe på semestern.Han är ju så brun på kortet.han gilla väll sol lika mycke som du.ha en bra dag.kram

Mita sa...

Jaså gubben får vara hemma och vakta huset,*ler* men barnbarnet är väl nog så god som ersättare,
Hoppas du inte gickn iväg för tidigt nu,även du ska tänka på hälsan,
Kram vännen!

Anonym sa...

Perfekt att fylla år i sol och värme :-)

Ninja sa...

Önskar dig en skön måndagkväll....kanske lite planering och drömmar inför resan?

eva sa...

Godmorgon:)
Ja de va skönt att det gick och pussla ihop poängen tillslut!
kramiz

Siita sa...

God morgon. Tack för du hjälpte mej hur jag skulle göra hos Vicke. Ha en bra tisdag. Kramar

biggan sa...

godmorgon, ingen snö i dag, men kom nån cm i går natt. men det kommer kanske mer i dag sen, det vet man aldrig. kram biggan

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! sa...

Ta hand om dig med Fenixmona! =) Kloka ord!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...