24 december 2012

Så kom den då i alla fall...GOD JUL!

Till mig kom tomten i alla fall! Så kanske har jag varit lite snäll i år...

 Även julen kom som den skulle och julbordet dukades fram på lilla julafton som är vår första julafton här.
 Godisbordet var välfyllt fast jag inte stått vid spisen och gjort godiset, nej...det fixade Karamellkungen åt mig.
Som efterrätt testade vi för Smartson, Kockens Crème Caramel och vi passade också på att testa 
Kockens Panna Cotta. Båda helt ljuvligt goda! Testet blev oavgjort, 2-2. Jag föredrog Créme Caramel som var lite lösare i konsistensen än Panna Cottan, men båda är suveränt goda och mycket enkla att tillreda. Kan rekommenderas!

 Så har han då flyttat in hos mig och min tomteskara! Tusen tack säger jag till mannen och de barn som var med!
Tusen tack säger jag också till Wictoria och Christian som bidrog till att göra denna lilla julafton så fin!
Idag åker vi till Hunnebostrand för nästa julfirande med barn, barnbarn och...min pappa och hans Margareta! GOD JUL ALLA!!

17 kommentarer:

Siita sa...

God morgon o God jul. 1 dm snö har vi fått inatt, så nu har jag varit ute o sopat av bilen. Kramar

Anonym sa...

Mors önskar dig o de dina en RIKTIGT GOD JUL.KRAMEN.

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Ha en riktig trevlig och skön Helg!

Anonym sa...

God morgon!

En riktigt god jul tillönskas alla.

Det blev en vit jul, tack och lov inte så mycket snö.

Ha en bra dag, kram

Gilla sa...

God Jul till dig och Bosse och resten av familjen.

Kram/Gilla

Aurora sa...

God Jul från ett vitt Jönköping. kram

Ama de casa sa...

Ha en finfin julafton nu, och en riktigt GOD JUL!
Kram
:-)

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

God jul på er alla!!

Znogge sa...

Önskar dig och din familj en finfin helg!

Nett sa...

Hoppas att du får en fin jul, själv blir det att fira julen under dagen och jobba natten inatt. Kram

ansepanse sa...

vad härligt med flera julaftnar :)
så snäll du har varit hela året :) skojar bara, du ÄR SNÄLL
GOD JUL till dig och de dina
kramar

Ellis sa...

Ha en underbar jul, jättefin tomte du fick!
Kram Elenor

Ingrid sa...

Här kör vi samma en repris på julen idag! Ha ett fortsatt trevlig Julfirande

Helen sa...

God middag och GOD JUL! Jag har en lugn och skön julafton i min ensamhet men imorgon, då åker jag till Lycke på bokenäs och firar med dotter och barnbarn. Ska bli underbart! Många kramar / Helen

Carina Sjölund sa...

En riktigt GOD JUL önskar jag er♥
Julkramar♥♥

Mita sa...

Ha en fin fortsättning på julen
Kram vännen**

Anonym sa...

tror att det blir skitväder i Stockholm idag, jag har sovit dåligt inatt

kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...