25 februari 2011

Tävling hos farfar Hebbe...igen!!

Häng med och tävla du också! Alltid fina grejer hos HEBBE! 
Den här gången tävlar vi om denna DVD med allas vår Elvis!
Från 1961, här gör Elvis en av sina mest känslostarka roller.Elvis spelar en rebell från landsbygden som har en sällsynt litterär talang.
Elvis är i sitt esse som okuvad bad boy.
Dragning sker den 3/3

Länka bara till utlottningen i din blogg,lämna en kommentar att du vill vara med i utlottningen..Alltså snabbt in till HEBBE och anmäl dig till tävlingen!
I väntan på dragningen hos Hebbe kan ni nu njuta sommaren i bildspelet från Puerto Rico. Bildspelet finner ni idag ovanför detta inlägg! Musiken är faktiskt lite ovanlig, för Eddie Meduza blev ju känd för en helt annan musik...Have a nice day!!



 

25 kommentarer:

Vicke sa...

Då håller jag tummen för dig

Siita sa...

God morgon. Hoppas någon av mina vänner vinner filmen. Jag är inte med. Ha en bra fredag. Kram

Petra sa...

God Morgon!
Hoppas att du vinner nu då :)

Kram

Roffe sa...

Godmorgon.Vaknade inatt av magknip,jag åt inget märkvärdigt igår.idag får man ligga och vila.ha en bra dag.kram

Jenfan75 sa...

Ja det kanske därför jag aldrig blir sjuk, jag är för aktiv...

Yvonne :-) sa...

Morn! I och med att metro har backat så får man tid på sig att hitta ny blogg.Jag vill ha en utan koder .Jag har fått erbjudande om en blogg som är lätt och som man kan tjäna pengar på.Vi får de vad det blir..Morgonkram!

biggan sa...

godmorgon, ja eddie var en mycket seriös artist igentligen, the man in the sky har ungarna gjort i olika tappningar i många år. fin låt. klart vi ska tävla. ska kolla in bildspelet under dagen kram biggan

Nett sa...

Lycka till i tävlingen, många som är med där och tävlar nu. Hoppas att du får en fin helg.. Kram

Anonym sa...

Morron! Tittar in och ser vad du lagt opp. Ha en fin dag nu !

Camilla sa...

Jag ska hålla tummarna att du vinner!
Kram på dig!

Gilla sa...

Jag får kika vidare lite senare på ditt bildspel. Dåligt med tid precis som jag skrev i går kväll.

Svar: Tack! Men jag hade ju kommit längre om jag inte behövt repa upp förut.

Kram/Gilla

4U2 sa...

Min högtalare har fått för sig att inte fungera, irriterande för nu kan jag ju inte lyssna på något!
Ha en fin dag.

eva sa...

Vackert bildspel och Eddie var ett geni många av hans låtar säger så mycket!
Kramiz

Ellis sa...

Lycka till i tävlingen! =)
Snart helg, längtar, blir dans ikväll! =)
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Elenor

Farfar-Hebbe sa...

Jo då du är nu i hatten,tillsammans med de andra..Haé Kram.

ansepanse sa...

jag håller förstås tummarna :)
vilket fint bildspel
kramar

Gunilla sa...

Fina bilder !! Ska titta om jag kan vara med i tävlingen jag också !

Mita sa...

Vilket underbart bildspel och musiken,
Då får vi heja på varandra i tävlingen,*ler*
Ha det gott,
Kramen!

Augusta sa...

Hm, jag är också med i utlottningen :)

Har aldrig sett en Elvisfilm. Däremot har jag sett på TV någon av hans sista föreställningar. Sjöng verkligen bra.

Lycka till!

Kram :)

biggan sa...

nu är jag också med :) kram biggan

Mi sa...

Håller tummarna för dig att du vinner. Ha en bra fredag. Kramar!

Glimz sa...

Hoppas du vinner =) En underbar fredag till dig!
Kramen

Anniepie sa...

Jaa, vilket sammanträffande! :O Men blomman är ju verkligen jättefin! :) Ska kolla in bildspelet nu med en gång! ;) Kram

Susann sa...

kikar in och önskar en fin dag :)

Anonym sa...

Ska hålla tummarna för Dig!
:)
Kram
Stevie

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...