18 februari 2011

Fredag med mer kyla i bagaget!

Nu går han till anfall igen, den eländige Bore, men solen kommer i alla fall att bli en värdig motståndare denna helg!  
Solen ska nämligen lysa över oss både lördag och söndag, så då blir det kaffe på altan...Trots extremkyla så är solen riktigt varm nu och kan avnjutas i skyddade lägen...så som på min altan.  
Ha en fin fredag och njut av tanken på den kommande helgen...Tänk vad tiden går fort när man ser bakåt på den tid som gått...Varför går inte tiden lika fort när man ser framåt och väntar på något????

22 kommentarer:

Susann sa...

TUSEN TACK FÖR DITT "KRYA PÅ DIG"
JAG SKALL FÖRSÖKA MED DETTA KONSTSTYCKE :)
kRAM

Siita sa...

God morgon. Ska väl inte klaga på dagen igår, vi hade solsken nästan hela dagen. Hoppas på mera idag med. Kram

Petra sa...

God Morgon!
Jag jobbar hela helgen, men lite sol är aldrig fel :)
Kram

biggan sa...

godmorgon, ja skyddande altan, den finns inte hos oss i alla fall. blåser jämt, men sol låter ju bra.
ja det löste sig men en dag tidigare än planeringen, så vi sticker i dag. istället för i morgon. så vi får höras efter tisdag, tror vi kommer hem tisdag kväll, eller under onsdagen. ha det superfint under dessa dagar, så hörs vi när vi kommer hem kram biggan

Roffe sa...

Godmorgon.Då får du klä dig när du går ut.inne få gubben värma dig.ha en skön fredag.kram

Yvonne :-) sa...

Morn morn!Vi hade kallt och blåst igår.Nu har vi -3 och blåst. Nix ingen ide att putta runt maten på tallriken.Morgonkram

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Jo han ville kolla på Landskampen innan han skulle sova,,men han slocknade innan det var slut..Nu Snoozar vi tillsammans med Händige Manny på TV:n..Ska bli skönt att möta solen ett par dagar nu.Haé Kram.

Anniepie sa...

Fina vinterbilder! :) SV: Visst är det så, endå förvånas man varje gång! :P Kram

Camilla sa...

Visst är vintern fin?
PÅ BILD!!!
Nu är jag så less på denna kyla så jag vet inte vad jag gör snart.
JAG VILL HA VÄRME NU!!
I morse hade vi -22 grader ute. Och 17 grader inne :(
Kram på dig!

Nett sa...

Ja och tur är väl det att tiden inte går så fort för då hade livet passerat oss på ett nafs.. Kram

Gunilla sa...

Ja istället för att gnälla på vintern som dom flesta gör, så får man njuta så gott av det vackra med den. Och ja, min dator morrar idag igen :))

Anonym sa...

Vilka härliga färger i bilderna!

Ha en finfin fredag du med :-)

ansepanse sa...

fin-fina vinterbilder :)
jag tycker nog att tiden går fort även framåt, hinner ju knappt tänka tanken så har veckan gått liksom
kramar

Gilla sa...

Så vackra bilder du jar lagt in. Vackra trots att vi inte vill ha mera vinter. Jag vill inte i alla fall.

Jag har sagt till Sibbe att titta in hos dej, så han får se lite nyheter.

Svar: Jag var livrädd att det skulle komma att kosta en helrenovering i munnen. Det hade blivit dyrt.

Kram/Gilla

Mita sa...

Gud vilka vackra vinterbilder,jomen visst värmer solen när man kommer i lä i skyddade lägen.Man får ta vara på strålarna,dom behövs.
Kram vännen!

Unknown sa...

Säga vad man vill om vintern men vackra bilder blir det!
Ha en trevlig och skön helg! /SA

Anonym sa...

Bilderna är ju vackra men, vädret är liksom lite efter sin tid, eller?
Nu ska det vara lite annat, men det är ju bara februari... :( KRam

Anonym sa...

js o tur är det väl att det bara går fort åtandra hållet..

Ammis sa...

Helt, helt underbara vinterbilder. Håller med om tiden, när man väntar på ngt, då kryper minsann tiden fram...ha ha. så är det, så blir det.... ha en go helg. krAMelikram

Stattinskan sa...

Säga vad man vill om kylan - vacker är den i allafall :-D
Gomorron Fenixmona :-)

Siita sa...

God morgon. Kallaste dagen hitintills, -19.7 här. Må så gott. Kram

Anonym sa...

Idag har vi det varmt här=)

Ang Jon & Kate +8 så följer jag inte heller den serien , men nu satt jag bara och dötittade på tv:n och blev förfärad över hur hon behandlade honom.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...