16 februari 2011

Karikatyrtecknare är så skickliga!

Victor lät sig snällt tecknas, av denna flinka man i Puerto Rico. 
Det var inga problem att sitta stilla för det gick verkligen snabbt.
Han bara tittade på Victor en liten stund och sen... 
skissade han snabbt upp det hela!  
Ingen som helst osäkerhet...
Jag tycker att bilden blev jättebra! Himla kul för Victor att få.  
Ett fint minne från semestern i Puerto Rico blev det. Apropå gårdagens inlägg så var det ingen bilväg utanför grinden och det var en markis uppsatt ovanför garaget, så det var förmodligen en uteplats under tak och inte alls något garage...


31 kommentarer:

biggan sa...

ja tomson och simon har var sin med, sen förra året där nere. men det var en tjej som gjorde det. duktiga är dom. kul för dom att spara, våra är inramade och på väggen. kram biggan

Carina Sjölund sa...

Vilket kul minne för honom :)
Oftast är dom så kanon duktig att rita av :)
Kramen♥

Yvonne :-) sa...

Morn!Han var skicklig att teckna med vänstern... Jag har inga problem att komma in och kommentera De fick eld i rumpan igar och det går med blixtens hastighet.MEN de har svårt att komma upp om morgnarna och sätta in mitt inlägg.Jag har själv satt in nu.
Morgonkram!

Farfar-Hebbe sa...

Morsning,Kul minne för Viktor..
Ja Canon är i mitt tycke marknadsledare inom digitalfoto,,klart det blir ju lite tyngre med ett stort extra objektiv..Haé Kram.

Stattinskan sa...

Ja, jag gillar verkligen karikatyrteckningar. Jag hade en av mig själv, men var den har tagit vägen vete väl tusan ;-)
Gomorron

Petra sa...

En hemsk sådan gjorde jag också för många år sedan på Kanarieöarna :)
Här är så fullt så man får tvätta när det finns tider...

Kram

Susann sa...

vilken härlig bild det blev :)
Ha en fin dag :)

Mita sa...

Men jisses så fint han tecknade,vad kul att få den bilden som minne.
Ha det gott vännen,
Kramiz!

Anonym sa...

det är roligt attha som minne

4U2 sa...

Ett fint minne!

Roffe sa...

Skoj för han.han kommer säkert göra om det kanske på nästa resa med.ha en skön dag.kram

Anonym sa...

Sånna fanns i turkiet där vi var också.. Dom målade även av från ett kort ..Dom är skickliga=)

Gilla sa...

Vi har inte blivit avtecknade nån gång av en karaktyrtecknare. Men en kille i Puerto de la Cruz på Tenerife, klippte av oss i svart kartong. Det blev verkligen fint.

Kram/Gilla

ansepanse sa...

vilket fint semesterminne - så du lurade oss lite igår alltså :D
kramar

Anonym sa...

Ett kul minne, verkligen :-)

Gunilla sa...

Coolt, jättefint !!

biggan sa...

väntar på snön, skulle komma på eftermiddagen. skit med, och ingen bil, jäkla skit dag. behöver ju handla snart med, börjar ta slut på det mesta här nu ju.men det får väl fixa sig, ha en fin kväll kram biggan

Anonym sa...

Jag blir så imponerad av dessa som gör karikatyrer och/eller andra porträtt. Jag kan bara rita på en treårings nivå - då förstår du! Kram

Nett sa...

De är verkligen jätteduktiga, själv skulle jag vilja ha en sådan :) Kram

Siita sa...

Ett trevligt minne för han. Tilda lät sej avritas när dom var i tror jag Barselona. Det blev jättefint o hänger på väggen i vardagsrummet. Kram

Ammis sa...

Oj, vilken fräsig bild. Ja, dom brukar vara rätt duktiga dom där. Kul att ha. Önskar dig en härlig onsdag. krAMelikram

diana sa...

Kul med karikatyrer :)

Shibby sa...

åhh sådana bilder är roliga ;D

sv; hehe jo, men nu är jag nog på plats för att stanna tror jag iallafall ;)

Karpstryparn sa...

Japp, de är bra de!

Anniepie sa...

haha okej. :P Wow vilken fin tavla det blev! :D Ha de bra...Kramar

Glimz sa...

Vad häftigt & vilket härligt minne han får ifrån resan, för resten av hand liv, kul!
Sv; Håller med dig till punkt å pricka!
Kramen =)

Ellis sa...

Vilken fin teckning det blev av honom! =)
Hoppas du har haft en bra dag, här fortsätter kylan men har i alla fall varit på en rolig prova-på kväll! =)
Kram Elenor

Siita sa...

God morgon. Inte lika kallt idag. Ha en bra torsdag. Kram

eva sa...

Vilket fint minne och va häftigt han fick till det:)
kramiz

Anonym sa...

Gud vad häftig Karikatyr!
Gjorde han ingen på Dig?!

Kram
Stevie

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=Sm09jBSUhLc
En Gammal Favorit till Mig.
:)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...