14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Lite blommor vill jag idag ge alla vänner. ALLA HJÄRTANS DAG är ju ett säkert vårtecken, ett tecken på att vi i alla fall är på väg åt rätt håll!  
Jag plockade dessa underbara blommor, med min kamera, i Puerto Rico.  
Blommorna såg ut som enkla tulpaner, mycket vackra...Kanske någon som vet vad det är för träd, för ett stort träd var det som bar dessa vackra blommor.
Hoppas ni alla får en riktigt fin ALLA HJÄRTANS DAG! 
Jag delar med mig av de vackra hjärtan som jag fick denna morgon från vännerna i Skövde...Varsågoda att smaka!
  

28 kommentarer:

Roffe sa...

Godmorgon.Vilka vackra blommer du tagit,precis lagom att ha idag.bruka gubben fira dig idag.Ha en skön dag.kram

syren sa...

Ha en fin Valentin day! kram

biggan sa...

ha en fin alla hjärtans dag ni med, trots det är måndag och arbetsdag, kramar biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors..Sänder en Hjärtlig hälsning.
Örebro har jag kört igenom många gånger..men aldrig stannat till där.Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Det är inte bara metrobloggar som har det svårt.Även den som Gilla har är trög ibland.Tog en mufull av gelehjärtan.Morgonkram!

MICKAN sa...

Vilka härliga blommor! En riktigt trevlig Alla hjärtans dag till er också! Kram

Camilla sa...

Tackar! ;)
Och tack för alla vackra blommor jag fick se. Det gav mig hopp på att våren kanske kommer ändå.
Men tittar jag ut så förstår jag att det dröjer. -22 grader har vi idag :(
Ha en bra allahjärtansdag!

Siita sa...

God morgon. Ha en härlig alla hjärtans dag du med. Vackra blommor. Vi firar inte här. Kram

Gilla sa...

Tack så mycket för hjärtana. Det är det enda jag begär på Alla hjärtans dag. Sibbe ska ner och handla lite senare och jag har beställt en ask med just sådana hjärtan. Annars bryr vi oss inte om den här dagen att den skulle vara så speciell.

Svar: MMM. Jag vet att det turkiska köket är jättefint och ligger på tredje plats precis som du skrev.

Kram/Gilla

4U2 sa...

Tyvärr vet jag inte namnet på de där vackra blommors namn. Tar ett litet hjärta och önskar dig en fin dag!

ansepanse sa...

jättefina blommor - tack
en massa hjärtan till dig - kramar

Gunilla sa...

<3 till dig också !

Mita sa...

Vad gott med hjärtan,tackar så mycket,
Vilka fina blombilder,man längtar riktigt till vår och sommar nu.
Ha en fin Alla Hjärtans dag,
Kramiz!

Petra sa...

Hoppas du haft en bra Alla Hjärtans dag :)
Kram

Anonym sa...

Tack detsamma - och tack för blommorna :-)
Kram

Carina Sjölund sa...

En stor ♥ kram till dig oxå!

Glimz sa...

Tack för vackra bilder att vila ögat på =)
Sv; Den lilla lappen skämtade med mig aprillo. Tyvärr uppskattade jag inte det just då hahaha En härlig happy valentine önskas dig =)
Kramen

eva sa...

Vilka ståtlgt vackra blommor!
önskar dig med en mysig ALLA HJÄRTANS KVÄLL:)
kramiz

Anonym sa...

Det är underbart att plocka blommor med kameran. Man kan ju plocka igen, igen och igen! :) Kram

Kerstin "Delfinen" sa...

Aaaaaaaaah, du hittade härliga blommor! Undrar också vad den kan heta (rosa på trädet), det får vi nog undersöka. Den första vackra blomman är väl en papegojblomma.Är det en annan växtflora på Gran Canaria än i Turkiet? Kanske att något som återfinns där finns inte i Side och tvärtom?? Kram och en bra avslutning på hjärtansdagen Kerstin

Mi sa...

Försökte att lämna en kommentar för en stund sedan men det stod error. Hoppas att det fungerar nu.
Vilket härligt träd med så fina blommor. vill gen dig en stor kram i dag på alla hjärtans dag. KRAM!!!

Anonym sa...

Härliga bilder!

Ninja sa...

Ååååh så gott :)

anniepie sa...

Åhh vilka fina blommor! :) Mums med gelehjärtan, man tackar! ;D Kram

Ellis sa...

Tjusiga blommor! =)
Ha en fin alla hjärtans dag!
Kram Elenor

Stevie sa...

Hoppas att Du haft en Fin Alla Hjärtans Dag. Min vart hyffsad om vi bortser ifrån alla problem med Metrobloggen och att jag är förkyld.

Ha en fin Natt

Kram
Stevie

Nett sa...

Vackra blommor du bjuder på :) Och ett hjärta tar jag direkt, inget godis alls har jag ätit idag.. eller ja, nu kom jag på att det finns choklad i kylen ;) Kram

charlotte sa...

vilka fina blommor. de lyste uppp
kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...