10 februari 2011

Snabbt växlande väderlek!

En helt underbar vecka, men alldeles för kort!!  
Sol hela tiden och massor av roliga saker att göra. Hajfiske bl.a men det kommer sen i ett särskilt inlägg.   
Maten var helt underbart fin. Här ser ni svärdfisk, som faktiskt påminner om makrill i smaken.  
Sidevänner fanns det också som vi tillbringade ett par kvällar tillsammans med. Nu har jag hittat min plats för vinterns överlevnad...Underbara Puerto Rico!!
Vi lämnade sommaren igår eftermiddag och vaknade upp i ett vinterlandskap idag...


22 kommentarer:

Siita sa...

Välkommen hem här oxå. Ja du Bore väntade på dej. Om du går tillbaka i mina inlägg så får du läsa hur jag o flickorna hade det på Loka Brunn i lördags. En dag jag inte glömmer. Kram

Kajsa sa...

Välkommen hem!
Låter som du har haft det bra =)
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter sol och värme som jag gör nu =/
Kramis

Farfar-Hebbe sa...

Ja du,jag tror säkert 30 st är äldre än vad jag är,den äldsta är från 1919 den nyaste från 1976..Sen har jag mina digitala kameror förståss men dom får inte vara med i samlingen än..Haé Keram.

biggan sa...

ja så härligt för er, spännande att se vad ni haft för er i veckan, kram biggan

Mi sa...

Så ni är hemma igen. Ja du här är det riktig vinter. Det har snöat hela dagen hos mig. Ha en fin kväll. Kramar!

Yvonne :-) sa...

Välkommen hem! Ja de säger att underbart är kort!Man sa alltid förr att ens hem är ens borg där man ska känna trygghet.Men så är det inte längre..Kommer du på bloggträffen??Kram!

Camilla sa...

Välkommen hem till verkligheten!
Ser att du haft det helt underbart.
Kram på dig!

Anonym sa...

Så läckert att kunna fly mörkret och kylan.
Tog ni strandpromenaden till Amdores?
Det är så himla läckert där! Kram och VÄLKOMMEN hem, fast du ville nog stanna ett tag till!

Sladdertackan sa...

Välkommen hem! Puerto Rico är underbart, ja hela Gran Canaria, förresten.

`Roffe sa...

Välkommen hem till vinter sverige.hoppas allt var bra.skönt med sol varje dag.tagit semester dagar nu när du kom hem eller du började idag torsdag.kram

Yvonne :-) sa...

När ska du åka till Paris.Skulle vara så härligt att få träffa er igen.Claudia ska göra tipsrunda.Jag håller tummarna att ni kan.Så fort ni vet så meddela!
Kram!

ansepanse sa...

vad det ser härligt ut :)
välkommen hem igen - jag var inne här och kollade igår eftersom jag fick för mig att det var då du skulle komma hem igen
kramar

Gilla sa...

Välkommen hem igen! Det är inte svårt att vara avundsjuk på er.

Svar: Det är klart att ni skulle ha tur med vädret, annars hade det varit bortkastade pengar. :-)

Men vår storm var inte att leka med.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Puerto Rico är fantastiskt fint, men det var många år sen jag var där du... Får nog göra nåt åt den saken tror jag :-)

Mita sa...

Vilket härligt ställe ni var på,förstår att ni njöt. Hem till vintern igen,ingen höjdare kan jag tro,*L*...snö,snö,snyft...
Gott att du är hemma igen,och välkommen ska jag väl säga,hehe...
Kramiz!
(gubben och Cesare blev väl superglada)

Petra sa...

Härligt det ser ut :)
Fast mindre härligt här hemma

Kram

eva sa...

Ser helt underbart ut!:)
Här hemma är det snöstorm och nu längtar man verkligen till våren efter denna kalla vinter som aldrig tar slut!
Ska bli kul att se dina härliga sommarfoton sen:)
kramiz

biggan sa...

godmorgon, ja stackare, vi fick ju regn men det är nog någon minus, så det är väl halt nu kan jag tro. har inte sovit mycket i natt så jag går och lägger mig en stund till. kan väl inte somna men skönt lägga sig i alla fall. ta det försiktigt vännen kramar biggan

Ma sa...

Hoppas Du haft det bra i värmen. Måste ha kännts lite underligt att hamna i värsta snökaoset hemma. För nu snöar det väl som värst...

MICKAN sa...

Vilken upplevelse! Varmt och skönt.

charlorre sa...

gick kommentaren igenom?
kra,

vickan sa...

Åh kollar alla bilder och visst ligger puerto rico fint beläget där bland bergen. Får såna här "flashbacks" när jag ser bilderna. Tänk att jag var lika gammal som min dotter är idag när jag var där sist.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...