27 februari 2011

Fortfarande riktigt dålig...

Tack snälla för alla krya-på-dig kommentarer! Dessvärre har det inte blivit bra ännu...Tyckte igår morse att det kändes så mycket bättre, men det får bli läkarbesök i morgon.  
Måste försöka att betala våra räkningar idag, hur det nu ska gå till...gubben har ännu inte lärt sig detta. Sitter här denna morgon för min rygg vill inte ligga...det gör ont! Fast kroppen i övrigt vill helst ligga , så min kropps olika delar, kommer inte alls överens just nu.
Jag hälsar på hos er allteftersom då jag orkar och kan...Måtte ni alla få vara friska!


24 kommentarer:

Ammis sa...

Godmorgon. Inte frisk än?? Hmmm..inte bra!! Det blir bra att du går till doktorn så han/hon får titta på dig. Krya på dig igen och hoppas du får en dunderkur så du piggnar till. krAMelikram

Camilla sa...

Lite småförkyld är vi men inte sjuka.
Hoppas att du kryar på dig snart.
Kram på dig!

Jenfan75 sa...

Ja jag hoppas du snart blir frisk.
Här är vi friska och krya än så länge . Men magsjukan härjar på skolan där dottern går , ja den är inne på andra svängen..

Yvonne :-) sa...

Morn!Då är vi sjuka du och jag:D Ingen risk att jag får ont i ryggen.men matte säger att vi kanske får gå till vetrinären ,så han får kolla klon.Krya på dej!!!Morgonkram!

biggan sa...

godmorgon
illa vännen, bra du ringer diktorn i morgon. krya på dig i massor, till dig. och ta det lugnt, det gör inget om räkningarna kommer försent nån dag. någon gång. massa kramar biggan

Anonym sa...

Hej! Vad tråkigt att du inte är bättre. Du får krya på dig så du kan busa på bloggen igen. Själv så mår jag bättre med min böld i munnen. Tror allt skräp kommit ut nu. Får se vad dom säger på Onsdag. ha en fin dag nu ! Kramen !

eva sa...

Absolut så är det bra att gå till läkaren men det är så lätt att skuta upp det och vänta!
Ja dom är duktiga idag inom vården men jag har så svårt att lita på att dom sätter in de resurser som behövs!
Krya på dig vännen och ha det gott och unna dig att vila.
kramiz

ansepanse sa...

usch vad tråkigt att du ska vara så sjuk igen, min J har heller inte lärt sig att betala räkningar på nätet, det är jag som alltid gör det :)
bamsekramar

Augusta sa...

Förstår att det är influensa du fått. Vinterns influensa är inte rolig precis.

Krya på dig!

Kram :)

Ellis sa...

Lite smått föryld här, men annars bra! Tråkigt att du inte piggnat till ännu, hoppas du kan få hjälp av läkaren!
Kramar, Elenor

Mita sa...

Men fy så tråkigt att du inte mår bra än.Försök vara hemma nu så kroppen får återhämta sig.
Skickar en stooor värmande kryapådig kram!!

Carina Sjölund sa...

Klart du måste ta kontakt med läkaren i morgon, så där kan du ju inte ha det!!!
Kramar om♥

Siita sa...

Hejsan. Hoppas du får en tid imorgon hos doktorn då. Härliga bilder du har idag. Jag längtar. Kram

Nett sa...

Stackare, hoppas att du kryar på dig ganska snart. Kram

Glimz sa...

Din stackare, du också! Vad är det som gör att man åker på det ena efter det andra, konstigt om du frågar mig. Ja, jag vet att det är en ny virus som drabbar kroppen, men jag tycker inte att det är okay i varje fall :( Jag förbehåller mig rätten till att tycka jätte jätte synn om oss båda två. Deeee eeeee heeeemst synn om krassligaste du! Krya på dig =)
Kramen

biggan sa...

hoppas du känner dig bättre i kväll kram biggan

Roffe sa...

Vad är det nu som har hänt.tålde du inte värmen eller du tålde inte komma hem till kylan.Krya på dig.kram

kinab sa...

Men åhh stackars dig, hoppas du blir bättre snart. Vilka fantastiska bilder du visar. Det funkar inte alls med bilderna för mig. Om jag redan skrivit en text då hamnar de överst även om jag gått ner nedanför texten flera radmatningar, och bilderna hamnar i fel ordning, jag får börja lägga in dom i fel ordning så att den första lägger jag in sist för då hamnar den överst, hmmmmm låter krångligt eller hur. Krya på dig.
Kram Kina

Anniepie sa...

Oj, där ser man...Stackars dig! :/ Skickar många kryapådig kramar och hoppas att du blir frisk snart!!! :)

Anonym sa...

Men snälla, vad är det som händer? Du måste bli frisk snart! Bra att du går iväg till läkaren och får hjälp! Kram

Mia systeryster sa...

Har du fått influensan?
Krya på dig!
Kram

Anonym sa...

Wow! Bloglovin’ blir sämre och sämre på att leverera:

27 februari, 23:40

” Dansk Grand Prix Vinnare 2011 ”
hämtat från: ESTHONIAN ANGEL klockan: 20:00

” Cry For You in Paradise ”
hämtat från: ESTHONIAN ANGEL klockan: 17:00

” Till Minne av ett offer ”
hämtat från: ESTHONIAN ANGEL klockan: 12:00

Yvonne :-) sa...

Morn!Hur är det med dej vännen?? Är du fortfarande sjuk? Lämnar gubben på dagcentret först.Mitt kommer nog att kosta en hel del.Krya på dej!!Morgonkram!

diana sa...

Nej men usch. Stackare. Krya på dig.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...