22 september 2012

Vännen Biggan behöver vår hjälp!

Vännen Biggan är i behov av en permobil för att  få ett bättre liv. Nu har vi alla chansen att hjälpa till på vårt sätt. Du som inte har Facebok kan ta in det i din blogg och be dina vänner rösta. Sen kan vi alla rösta! Både vi med FB och alla som inte har det!! 
Biggan tävlar om ett stipendium hos LG Drömmar, om 25 tusen kronor, för att kunna köpa en permobil. Hennes bidrag för att få stipendiet kan ni läsa här nedan:

"Jag skulle vilja vinna stipendiet för att kunna köpa mig en permobil. Min högsta önskan skulle vara att kunna köpa en sådan, och bli oberoende av att alltid ha någon med mig att köra min rullstol. Tänk att kunna gå till post bank mm. Alldeles själv, Eller bara att kunna "gå ut och gå" utan att alltid behöva be om hjälp. Det hade varit att min dröm gått i uppfyllelse."


Vill du hellre rösta på FB så klickar du i stället på




23 kommentarer:

Yvonne sa...

Godmorgon! Ja Cassandra har en jobbig tid framför sig. Klart jag röstar på Biggan! Ha en bra dag! Morgonkram!

Anonym sa...

Mors..Jag har lagt min röst på Biggan.Ja min tork rymmer mycket svamp,,jag körde den i går kväll i 7,5 timme svampen kändes då snustorr.Haé Kram.

attis sa...

Gomorron i stugan. Ja du, den damen belv avslöjad hahahahha. Har röstat på Biggan och håller tummarna för hennes skull.
Kramen

Anonym sa...

Ingo har röstat.

Camilla sa...

Klart att jag ska rösta. Fixar det på en gång!
Kram!

Siita sa...

God morgon. Jag har delat redan på FB. Gråväder idag här. Kram

RackarTuss sa...

Hej - var inne via länken men ser ingen som heter Biggan där.... man kanske måste leta?

Tack för hjälpen med mina bloggtankar.

Go helg!

Anonym sa...

Jag missunnar inte Biggan en ny permobil. Men ärligt talat så är jag så trött på alla röstningar hit och dit på Fejjan

Aurora sa...

Båda mina föräldrar fick sådana via arbetsterapeuten. Du menar inte att hon får betala själv? Då ska jag rösta. Kram

Jenfan75 sa...

Självklart har jag röstat.. Kan inte fatta att man måste betala själv.. Hoppas Biggan vinner=)

Gilla sa...

Ja, Biggan har det jobbigt. Det vet vi, men jag röstade igår och försökte idag också. Men då står det att jag har röstat. Tyvärr, men jag delade på FB.

Sv: Ja, nu har jag ju gjort det, men avundas dig i alla fall att du får ordning på fötterna.

Kram/Gilla

ansepanse sa...

självklart vill jag hjälpa Biggan genom att rösta, vilket jag just var inne och gjorde :)
hälsa henne gärna från mig :) vi var ju bloggvänner förut
bamsekramar

paloma sa...

Jag har röstat och kommer rösta varje dag! Detta är självklart hon skall ha! KRAM

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej Mona!
Självfallet har jag röstat!
Min man fick inte en sådan av snåla Botkyrka!
Sådana där historier kostar har jag sett i Pensinärstidningen.Bortåt 30.000kr!
Kram,Inger

Augusta sa...

Har nu röstat. Hoppas Biggan får det hon behöver.

Trevlig lördag!
Kram :)

Yvonne Johansson sa...

Nu har jag också röstat :) Hoppas hon får all den hjälp hon behöver, så livet blir lättare och roligare. Har själv skickat in papper till en fond är i Lidköping för att få lite extra sjukvårdshjälp. Mediciner är dyrt.Hoppas du får en trevlig helg trotts ruggigt väder. Jag ska ta och leka lite rörmockare i eftermiddag tror jag :)

Ama de casa sa...

Håller tummarna för Biggan!

Ellis sa...

Hej!
Såklart har jag varit inne och röstat, hon är värd en permo! =)
Sol och moln idag, firat mig med kompisar som kommit på fika, några andra ska dyka upp strax!
Hoppas du har en fin helg!
Kram Elenor

Veiken sa...

Jag har både röstat och delat! Nu hoppas vi att hon får fler röster så att hon är med i slutomgången. Kramar

Mita sa...

Jag har också röstat, håller tummarna för henne, hoppas verkligen att hon får chansen..*
Ha det gott
Kramiz**

Anonym sa...

Mors från ett dimmigt Skutskär..Ja gå in och kolla bilden om du får tid,,Haé Kram.

Yvonne sa...

Godmorgon! Alltid bra med ett skämt på morgonen ,dag brukar bli bättre då!Ha en bra dag! Morgonkram

syren sa...

Jag har röstat i fredags!Går ju bara rösta en gång. Har varit hos dottern och barnbarnen i Malmö helgen!kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...