30 september 2012

Packad och klar...Semester!!!

NEJ! Någon fördärvad räkmacka på Landvetter blir det inte! Räkmackor ska göras på vitt bröd och inget annat!
Som vanligt när jag reser bort, i alla fall under senaste året, tar jag bort kommentarsfunktionen...men jag hoppas ni alla finns kvar när jag kommer hem och att vi läser och skriver hos varann igen efter den 15 oktober! Till dess har jag helt datafritt!

I kväll kommer vi ner allför sent för att få njuta av Sides underbara solnedgång, men i morgon får vi förhoppningsvis göra det. Ha det jättegott alla vänner! Tacksam om du som har FB röstar och delar min sons foto! Kramar till er alla!

2 kommentarer:

syren sa...

Välkommen hem! kram

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Säger också,välkommen hem!
Kram,Inger

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...