13 november 2011

Söndag och Fars dag!

Idag ska vi till Kungshamn och ta med pappa ut på middag. Wictoria följer med och uppvaktar sin pappa på samma sätt...  
Igår var yngste sonen Roger och barnbarnet Victor här på middag. Uppvaktning av Roger blev det då äntligen...han fyllde ju den 10:de.

 Alltså fick Roger bestämma maten igår så då blev det mammas paprikakyckling.
Idag passar vi på att uppvakta Wictoria som fyllde den 9:de november. Så här såg hon ut i våras då vi besökte Paris. Idag har vi bestämt oss för kinarestaurang och kort kommer förhoppningsvis i morgon.

Cesare kommer att stanna hemma och kolla på datorn, hur många snälla vänner som

Ha en fin söndag alla och tusen tack för alla gillaklick!!

30 kommentarer:

biggan sa...

ja det är roligt, många som fyller nu, ha en fin fars dag, visst kikar vi in och gillar cesare med, kram biggan

Anonym sa...

Mors,,Ha en fin firardag,,jag känner en Kristian som jag ska gratta..
Cesare klick,klart..Ta det försiktigt med benet..Haé Kram.

Sand mellan tårna sa...

God morgon! Mycket firande för er:) Så gott det såg ut med den där paprika kycklingen.
Hoppas ni får en bra dag med pappa.
Kram!

Mollan70 sa...

Godmorgon!
I dag blir det att fira våra pappor med popa och ståt. Vi ska också ut och äta på ett slott i närheten. Kram

biggan sa...

ja det är skönt sjukvården funkar ibland, för mig har det ju gått bra i alla fall. som tur är, har nu varit inne och röstat också :)kram biggan

Camilla sa...

Ett STOOORT grattis till våra pappor.
Och ett STOORT grattis till Wictoria.
Nä...nu ska jag in och "gilla" :)
Kram!

Siita sa...

God morgon. Nu har jag röstat igen. Leder han lr? Ha en trevlig middag med din pappa. Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Oh!! Jag skulle också vilja att någon annan lagade maten här.Så skönt för dej att bara sätta sig ner till dukat bord... Morgonkram!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Hoppas att ni får en trevlig dag! :)

Petra sa...

Det är bra när man kan slå ihop flera på en gång :)
Hoppas ni får en bra dag!

Kram

Stefan Falkelind sa...

Hoppas ni får en trevlig middag.

Ama de casa sa...

Det var en himla massa firande här hos dig - trevligt!
:-)

Ellis sa...

Hoppas ni får en trevlig dag och firande! =) Solen tittar fram här idag, otroligt nog! =)
Kram Elenor

Chiquita sa...

Oj vad mycket firande - grattis till alla!! Själv firar jag hussedag idag!
Hoppas ni får en trevlig dag!
SV: Han är ju så fantastiskt söt Cesare i sin korg!! Matte vill också att jag ska ligga bredvid hennes huvud så hon kan höra mig kurra, men jag gillar bättre att ligga på hennes varma ben.

paloma sa...

Hoppas er fars dag blir bra! Du kan man få recept på paprika kycklingen? såg jätte smarrig ut.. kokar ni den? Givetvis röstar vi på Ceacare! 2 ggr per dag och peson.. kram

ansepanse sa...

det var mycket att fira på en gång
vad roligt :)
kramar

Gilla sa...

Jag har röstat igen. Det visas ju ett rött hjärta även för mej, när jag kommer in dit.

Det blir nog trevligt att fira din Pappa på Fars Dag. Min finns inte längre. Inte ens mina barn kan fira sin Pappa, för han finns inte heller kvar.

Sv: Det var verkligen givande med åtminstone det sista föredraget. Du som säger att du hör dåligt också, kan ju tänka dej så svårt det var att ta till sej det första föredraget. Hon stod mest bakom en stor datorskärm, så man inte ens kunde se hennes läppar, när hon pratade.

Kul att du tyckte om ordspråket.

Kram/Gilla

Nett sa...

Många att fira ser det ut som, hoppas att ni får en fin Söndag. Kram

Ninja sa...

Så vacker Wictoria är på bilden, hon ser ut som en riktig parisiska :)

Ammis sa...

November är en stor "fyllaårmånad" i vår släkt också. Kalas på kalas men ack så trevligt naturligtvis. Ha en härlig söndag. krAMelikram

Mita sa...

Vad gott det såg ut med kycklingen,och härligt att fira fars dag så där.Ja mycket firande blev det för eran del..*ler*..
Kram vännen♥

Ninz sa...

Full fest full fest hela dan, härligt!
Kramizen

Smörblomma sa...

Klick för Cesare :) Och så fint ni har haft det idag :) Kramiz

anniepiie sa...

kul med firande! :) SV: jaa, det kommer garanterat bli kanon! :D hihi Kram

Emma sa...

Grattis till dem som fyllt år och grattis till alla pappor idag :)

Karpstryparn sa...

Hoppas du har haft en fin söndag.

Svar: Precis. Kramiz

Veiken sa...

Du milde Cesare har nästan 400 klick. Inte illa av en liten Lussekatt! Hoppas ni firade ordentligt med god kinamat! Kramar

Yvonne Johansson sa...

Det var länge sedan jag åt riktig kina mat på restaurang :) Har köpt frysta små paket som man bara behöver tina upp i micron nu i somras. Kanske dags igen att köpa något gott. Har röstat på Cesare igen :) Du får hälsa till honom från mig. Hoppas maten smakade bra och att nii fick en fin helg utan någon halka. Ha det gott.

eva sa...

Åh vad gott med kinamat! Vi har också firat pappa idag:)
kramiz

Maria sa...

Det ser ut att gå bra för Cesare.
Hoppas ni fick en härlig söndag med go mat o umgänge.
Kramen

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...