30 november 2011

Nu nalkas julen med slit och stort besvär...

fast kanske inte om man har den här!
Jag har i alla fall beställt den nu och den ska dimpa ner lagom till julstädningen!
Det lyser fint i alla fönster nu och tur är det allt att vi bor en bit från havet, för annars hade det varit dags att putsa fönster igen, efter den stormiga helgen.  
Nu till helgen kommer det upp lite mer saker, men just nu är det bara sova, jobba och äta som gäller...Var sak har sin tid... 
Cesar instämmer...sova är nämligen något som Cesare gillar skarpt! Om du inte tröttnat på mitt tjat...så blir vi glada, både Cesare och jag om du skickar ett sms till
72099 och skriver BHN KATT 1.

29 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Här är det dags att åka nu. Ska bara få i mej kaffet först. Kram

Stattinskan sa...

Jag har en Kärscher städmaskin som är min ögonsten. Dottern har en sån där som du har på bild :-)Varför slita i onödan?
Svar: Jag ÄR uppe men tror jag ska försöka öndra mina uppstigningar lite :-)
Gomorron Fenixmona :-)

biggan sa...

ja den verkar ju jätte bra,kanon ju, ja ni jobbar mycket, det är ju bara helgerna som ni har några timmar över, då ska det ju hinnas allt, ha en fin onsdag kram biggan

Aurora sa...

Jaghar en bra städmaskin hemma just nu. Gubben går mellan två jobb och har tagit på sig att storstäda huset. Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon!Vad är det för mackapär du ska köpa???Han höll på att skrämma slaget på sin mor. Har aldrig sett en sån mössa innan!

Anonym sa...

Visst är det skönt när man känner att man redan är klar med fönsterputsat och pyntat för vintern i fönstren
önskar er en fin fortsättning på veckan gör Kristina

Anonym sa...

Mors,,Jaha du,du säger så,,när svaret kommer senare i dag,jommer du att säga Oj var det så lätt..Jäkligt fint har du i dina fönster..Haé Kram.

Camilla sa...

Spännande att få höra vad du tycker om den där mojängen.
Har sett den på tv:n och den ser ut att vara SÅ bra.
Vad fint du har det i fönstret.
Kram!

Sand mellan tårna sa...

Vad är det där för käck grej?
Så mysigt du har det hemma. Ser riktigt trivsamt ut.
God morgon kära du!

Nett sa...

Vad städat och fint du kommer att få när den kommer hem, du får gärna komma hit och demonstrera den :) Kram

ansepanse sa...

vilken behändig sak, då blir det säkert superrent :)
vad fint dur redan fått i dina fönster
bamsekramar

Ellis sa...

Hej!
Vad julfint du har fått det hemma och den där städsaken såg häftig ut! =)
Hoppas du får en fin onsdag!
Kram Elenor

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

En sån skulle man haft här hemma!! :)

Det hade nog fixat dem gamla plastmattorna som ligger på golvet!

Carina Sjölund sa...

Jag har oxå funderat om den mojängen skulle funka bra? men jag får vänta och höra vad du tycker!
Kramen♥ ha en fin dag

4U2 sa...

Vad är det för dammsugare? var köper man en sådan? Verkar vara en sån bra för en rygg som inte kan dra en tung med tjockt sugrör!

Kajsa sa...

Nej, jag tröttnar inte på ditt tjat, jag vill ju också se Cesare som en lussekatt =)
Så nu hörr'ni allihopa, tar vi nya tag och sms:ar igen :P

Kram

Gilla sa...

Det var en konstig grej du har köpt. Är det nåt att tvätta golven med, eller? Du har det fint i fönstren.

Sv: Jag tycker också att det ser förfärligt ut med stora uppbyggda armmuskler. Killen vi såg i programmet såg nästan ut som killen på min bild. Sibbe brukar säga att det ser ut som om dom bär på en TV och det använde jag mej av.

Sibbe ser ju inte så hemsk ut och numera tränar han bara hemma för att hålla sej i trim. Du kan nog skriva under på att han ser lagom ut och är fin för sin ålder.

Det är ju farligt också att ta anabola och vissa tillskott. Vi har nämligen en i familjen som äter tillskott och han har många av biverkningarna, men han förnekar att det är anabola i dem.

Kram/Gilla

Mita sa...

Men vad är det för värsting maskin, ska den fixa städningen? Lite får man nog göra själv ändå,hehe...
Fina och juliga fönster du har,det är en sak som är så mysigt den här tiden,med alla ljusglittrande fönster.
Klart jag ska sms:a lillpysen..
Kramiz♥

Chiquita sa...

Nämen shit... vad är det för ett monster du beställt hem... det kan väl aldrig Cesare ha godkänt...
Sv: Jag stannar ännu en dag här uppe i min koja;-) Korgen, den köpte matte en gång på en marknad, det finns en gallerdörr till också...men den tror jag vi har slängt bort...
Ha en fin eftermiddag!

Chiquita sa...

Sv: Jag googlade på transportbur i rotting och hittade denna sida... den ser precis likadan ut...
http://www.zoosajten.se/transportbur-i-rotting-p-1034.aspx

Men jag har för mig att den matte köpte på marknaden var betydligt billigare...

Emma sa...

Tack! Men nu blev jag inte nöjd så drar upp det igen :P
Kram

Unknown sa...

Verkligen julmysigt ni har det där hemma :-)
Dammsugaren eller vad man ska kalla den verkar ju vara superb ;o)

Ha en fin kväll nu!

Kram

Smörblomma sa...

Så fint du har gjort det :) Jag hejar verkligen på Cesare fast jag inte har röstat nu, då det kan bli så dyrt från utlandet. Kramiz

biggan sa...

allt var bra, skönt, hoppas allt är bra med dig och ditt ben med kram biggan

eva sa...

Vad fint du gjort ser riktigt mysigt ut:)Jag håller alla tummar och tår på att Cesare kommer med:)!!!
Själv har jag julstädat åt pappa i några dagar och det sista jag gjorde var att slänga i en till tvättmaskin innan jag åkte därifrån och det skulle jag inte ha gjort!
kramiz

Karpstryparn sa...

Svar: Jo tack, det ska gudarna veta att det hade varit.
Kramiz

Ninja sa...

Vad i all världen har du köpt en rykande snabeldrake!!!!

Maria sa...

Kikar in på nattakröken för att önska dig en god morgon, för du går väl snart upp. Kramizar

Yvonne Johansson sa...

Jag har sett den där "tvättdammsugaren" länge på Tv:n. Hoppas den funkar bra. Mörkret gör oss alla trötta. Både katter som människor. Min gamla katt Nossan, hon ligger nästan hela tiden och sover nu för tiden, och snarkar stenhögt :). Obs! Det ska visst blåsa upp igen, så ta det lugnt.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...