12 november 2011

Lördag och bara sex dagar kvar

tills finalkissarna presenteras!
jag hade ju mycket bättre bilder på min lille Cesare än den jag skickade in till Lussekattstävlingen...men jag skulle iväg till lasarettet med mitt skadade knä och tog första bästa...

som blev den här! Visst är han väl fin där också...lille gosepojken!
Så här går Lussekattstävlingen till:
"Tävla om årets Lussekatt 2011 Har du Bohusläns busigaste katt med klös? Eller en gullig Maja Gräddnos?



Tolv vinnare kommer med i vår Lussekattsalmanacka!


Ladda upp din bästa kattbild. Vi vill ha ditt bidrag senast den 16 november. Efterhand som bidragen skickas in kan man gå in och ”gilla” sin favorit bild. De 30 katter som fått flest ”gilla” kommer presenteras här på sajten där alla kan rösta på dem via SMS. Röstningen pågår 18/11-4/12."
Cesare har full koll på gillarösterna....och håller samtidigt koll på musen...ifall den skulle ta sig ur sitt skall...

För att Cesare skall komma till finalen så behöver han så många GILLA-tryckningar som möjligt! Gå in på
Tusen tack alla fina vänner för att ni hjälper till! Ha en fin lördag alla!

 


24 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Jag har redan röstat idag. Hoppas han blir med. Ha det gott i kylan. Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Delad pizza är också gott! Vi somnar också lite från och till på kvällen Då ser vi samma program ikväll! Brukar trycka vaje dag på Cesare.Morgonkram!

Anonym sa...

Mors,,klickat..Ja jag sa ju det för ett tag sen,,Trappförbud,,så du får ta det lite försiktigt..Här är det dimmigt och -0,3 just nu..Haé Kram.

Aurora sa...

Klart att han går till final. Det gillar bara att vi därefter mobiliserar oss för SMS-röstningen. Kram

biggan sa...

ja han är så go den lille, ja liten och liten, han har ju vuxit, :)men jag röstar 2 ggr per dag, för det kan man klart han ska vinna kram biggan

Vicke sa...

fina bilder blev det, ha en trevlig helg nu

Carina Sjölund sa...

Fina bilder på kisse missen :)
Klart han vinner!
Kramen vännen♥

anniepiie sa...

hihi jaa, ibland blir det lite modeinlägg oxå! ;) Hoppas att du har en fin helg.:) Kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vilken söt liten misse!! :) Klart man röstar!

ansepanse sa...

han är ju så söt :) du skulle tagit den nedersta bilden tycker jag men den är fin den du skickade in också
Sv: vågar du säga det till mannen :) att han har en död tusenfoting under nästan :D
bamsekramar och en fin lördag till dig

Petra sa...

Fixat :)
Hoppas han/du vinner nu då :)

Kram

Gilla sa...

Cesare är verkligen så fin på alla bilderna. Och vet du! Jag gick in och kunde faktiskt rösta idag. Det fanns ett rött hjärta under bilden. Jag försökte en gång till, med det fick jag inte. Varför det plötsligt blev så vet jag inte för jag hittar ingen kompabilitetsknapp alls.

Sv: Nu har vi 7 grader och SOL. Hoppas att ni slipper dimman nu.

Kram/Gilla

Chiquita sa...

Fantastiskt söta bilder på Cesare. Ska strax in å gilla :-) Det känns tryggt att han håller koll på skalmusen, dom kan man aldrig lita på...
Sv: Som sagt boken sålde slut på nolltid igår, men jag ska se om jag kan får fram några fler annars får jag väl berätta om episoderna på min blogg så får ni ändå ta del av dom
;-)

Sladdertackan sa...

Sådärja, nu börjar lilla Cesare ha en hel drös med röster. Jag har inte kollat på de andra, men Cesare bör väl ligga bra till?

Nett sa...

Han är så fin.. Och jag tyckte att det var ett bra foto du skickade in :) Hoppas att du får en fin Lördag. Kram

paloma sa...

jag har röstat både i natt.. och i morse! På lilla sötnosen! Har kollat de andra katterna.. de små missarna har en eller 2 röster bara! Så givetvis kommer lilla ceasar komma med! KRAM

Mita sa...

Du har många fina bilder på godingen,men den du skickade in är ju också fin, hoppas det går vägen för kissen,vi är ju några som klickar på honom. Nu är dagens klick gjord..*ler*..
Kramiz♥

Kajsa sa...

Jag är inne och röstar varje dag på lilla Cesare. Han är ju så otroligt fin den lilla kissen =)
Hoppas att han går till final!
Kramisar

Ellis sa...

God eftermiddag!
Jag har röstat flera gånger denna veckan, han är fin din Cesare! =)
En grå dag blev till en kväll med regn, igen!
Ska ta det lugnt och bara slöa ikväll!
Kram Elenor

Sand mellan tårna sa...

Gud så söt han är. Håller tummarna att han blir lussekatten.

Veiken sa...

Han har ju hur många gillahjärtan som helst. Klart han är med bland dom 30, men det är ju sedan det gäller på riktigt! Kramar

Roffe sa...

Jag tänkte ta med stationära datan,se när jag få råd köpa refill kort kan jag andvända usb minne .men jag har internet i mobilen så jag kan chatta med er på facebook.lkram

eva sa...

Självklart ska cesare bli lussekatt så jag trycker på gilla varjedag:)
kramiz

fina frun sa...

Vad söt han är :) röstar igen.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...