21 november 2011

Helt underbara!

Det här är Adam, han är den förstfödde. Något så underbart ljuvligt gott...  
De har växt jättemycket sen jag såg dem sist... 
Alla har öppnat ögonen, men det var inte så lätt att se för de är mörka vid ögonen allihop.  
Här syns i alla fall Adams ögon.  
De är ännu inte helt stadiga i benen, men de försöker att sitta och en del klarar redan att resa sig upp och lägga tassarna på kanten av lådan... 
Det finns två kissar i huset också, men de håller sig på avstånd och föredrar att bo i rummet bredvid, fast mamma Nora är lite mer accepterande mot dem nu än hon var den första tiden.
Inte lätt att vara mamma när alla sex vill till matbordet på samma gång!

Vill du hjälpa till att rösta på min lille Cesare som årets Lussekatt så skickar du ett sms till 720 99 Skriv BHN KATT 1







25 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Så söta o stora valparna blivit. Ha det gott i mildvädret. Ingen halka idag heller. Kram

biggan sa...

gud så söta dom är, helt underbara, ska ni ha en när dom är större? ha en bra måndag, trots beredskap kram biggan

Petra sa...

God Morgon!
Så söta så :)

Kram

Sand mellan tårna sa...

Men åh herre gud så ljuvligt söta. Helt underbara!
God morgon på dig!

Anonym sa...

Mors,,Vilka små godingar,,
Jag känner bara en Marina,hon finns på Cypern,en jättego tjej med 3 barn...Jag blir kvar i Vreta till i morgon,så det blir en snoozdag till..Haé Kram.

Ellis sa...

Vad fina valparna är, roligt att de har öppnat ögonen! =)
Vi hade lite snö men mest regn igår så var en aningens isigt imorse!
Ha en fin måndag!
Kram Elenor

Camilla sa...

Gud så sött!
Tänk att hundvalpar och kattungar ska vara så ini nordens söta.
Kram!

Anonym sa...

Hej! Vilka söta små valpar. Det är roligt med djur. Ha en fin dag !

MICKAN sa...

Det är så man smälter när man får vara i närheten av dem. Lyllo dig!

Gilla sa...

Så söta dom är. Det är alltid roligt att få se valpar och kattungar.

Sv: Tack så mycket att du GILLAde mina bilder på Fototrisset.

Kram/Gilla

Chiquita sa...

Vilka fantastiskt söta vovvisar!!
Jag är nog lite som de andra kissarna att jag håller mig gärna på avstånd om det finns vovvisar i närheten... men visst blir man nyfiken;-)
Sv: Du har så rätt...lugnet är den bästa inspirationen... å angående nobelfesten så har du säkert rätt också.. bara en massa folk.. men å andra sidan mycket mat :-)

Nett sa...

Så fina de är, man blir så glad över att se valpar :) Kram

eva sa...

Vilka sötingar och vad fort de växer:)
De e fina hantverk och vilken fin födelsedagsprecent till Bosse:) Dalahästar täljde pappa förut men nu klarar han ej de längre när inte armen fungerar i alla lägen.
kramiz

ansepanse sa...

ljuvligt söta :)
kramar

fina frun sa...

Åh så söööööta!

Kort och Gott - Nillas Trädgård sa...

Underbart söta! Tänk om man kunde ha hund...
Ha en fin dag!

Maria sa...

Oh gudars skymning vilka sötnosar. Jag förstår de va gott att snusa med dom. ha de gott/kram

Karpstryparn sa...

Så himla söta små valpar, modern är söt hon också.

Svar: Goddag i stugan! Nej, det var det inte, särskilt inte med tanke på att jag driver bloggen själv.
Kramiz

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Jösses så söta!! :)

Ninja sa...

Helt bedårande valpar :)

Smörblomma sa...

Nej men så näpna och söta :) Kramiz

Yvonne :-) sa...

Så söta valpisar.Mår inte alls bra.Har kurerat mej hela dan,Kram!

paloma sa...

Oh så vackra! Mitt hjärta smälter! En natt hlsing från sjukstugan..lillan har ju koppar över hela kroppen! så synd om henne.. blir te att vara hemma åtminstonde veckan ut..hoppas du får sova gott kram

Margit sa...

det var verklign såta små valpar!!!!
Kram!!!

Anonym sa...

Åh vad gosiga dom é dom små liven!
:)
Kul att Du gillade mitt inlægg om nøtter idag!
:)
Befinner mig just nu i Svaneke,det é det som gør att vissa bokstæver é konstiga.
:)
Ha en trevlig Vecka!
Kram
Stevie

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...