2 november 2011

Operationen av Biggan har gått bra!!!

Jag är så glad att operationen av Biggan har gått bra! Tomson skrev en uppdatering i
igår kväll och vi pratade också med Sören på kvällen.

Tack snälla goa YVONNE som förstod min oro igår och ringde mig.
Idag kommer en snäll kollega och hämtar mig så jag kan jobba. Utan hjälp att ta mig till jobbet hade det ju inte gått.

Jag tog en lunchpromenad i måndags, innan jag gick i närkamp med den bedrövliga trappan. Lite kort från ett alltmer avskalat Hasselbacken blev det och det var ju tur, för nu lär jag inte komma dit på ett tag.
Ha en fin onsdag alla!
 

20 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Vad skönt att operationen är över och så härligt att höra att det gick bra =) Hoppas nu att du får en mysig dag! Kramen

Roffe sa...

Godmorgon.Äntligen fick jobb i ett halvt år.Detta har man drömnt om sen man var ung
Få bo i egen stuga och jobba som bagare I Tandådalens wärdshus.Kram

Petra sa...

God Morgon!
Skönt att höra att det gick bra för henne.

Kram

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon!Skönt att vår Biggan mår bra efter Op. Ta nu det så lugnt med dit knä... Jag har ett spärrnummer som spärrar allt.Jag lägger också saker på bra platser så att jag vet! (tror jag) .Ha en bra dag! Morgonkram!

Anonym sa...

Mors,,Ja skönt att Op gick bra,Oki då jobbar du,,men från och med nu så har du trappförbud ett bra tag.Haé Kram.

Sand mellan tårna sa...

Skönt att allt gick bra för Biggan och jag hoppas du får en bra dag. Kram och god morgon!

Camilla sa...

Gud så skönt att det gick bra för henne.
Och hoppas att inte du har så ont. Det var väl onödigt....ramla uppför trappan ;)
Kram!

Mita sa...

Jag är så glad att det gick bra för Biggan. Glad också för hennes familj.
Jag förstår att du har varit så orolig, det har märkts här mellan raderna..
Nu hoppas jag det kommer gå bra för dig med benet,och ta det för sjutton lugnt nu, så man slipper oroa sig..*ler*..
Kram vännen♥
Ps: (Hälsa Biggan om du pratar med henne senare)

Carina Sjölund sa...

Vilken tur att det gick bra för henne med operationen.
Hälsa henne så gott nästa gång du talar med henne.
Kramen♥

ansepanse sa...

åh vad skönt att allt gick bra, var inne och hälsade och kramade
bamsekramar

Anonym sa...

Åh vad skönt att allt har gått bra!
:-)

anniepiie sa...

Okej, men det är ganska skönt att lägga sig tidigt ibland! :) ha de bra...kram

Maria sa...

Skönt att operationen gick bra för Biggan. Jag måste säga att du är en enveten en borde du inte stanna hemma o ta det lugnt.
Hoppas det gick bra/kramen

Karpstryparn sa...

Bra att operationen gick bra, hälsa biggan från mig. Vet inte om hon minns det, men vi har pratat med varandra via msn också, inte bara via bloggandet.

Svar: Japp. Ärligt talat så är ju all media partisk på något sätt, men politiskt inkorrekt media som t ex Avpixlat ljuger ju inte och förmörkar.

Det gör däremot PK-media som t ex Aftonbladet, Expressen och Metro.
Kramiz

Siita sa...

Trevligt lunchsällskap du fått idag. Dom är jättetrevliga. Hoppas du tar det lugnt med ditt ben. Kram

Veiken sa...

Tjingeling.....hemma och sotsvart ute.. Jag var på en mycket trevlig lunch idag :) Kramar

eva sa...

Skönt att operationen gick bra:)
Hoppas det gick bra för dig på jobbet idag med benet och allt!
kramiz

paloma sa...

Vad skönt att det gått bra! tänkte på henne! Hoppas foten är bättre i dag..kram

Augusta sa...

Nej men så skönt att det gick bra för Biggan :)

Hasselbacken ser fint ut :)

Kram

fina frun sa...

Vad skönt att operationen gick bra!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...