22 december 2010

Tävling hos Hebbe igen!!

Så här var det förra julen, då pappa och Margareta var med på julfirandet. I år kommer de inte, så i morgon tar jag julbordet med mig ut till dem så vi får fira jul ihop!

Tävling igen hos HEBBE som vill att vi ska gissa på hur många spik/nubb det finns på hans spikmatta. Här skulle jag nu haft en bild av denna matta, men jag hittar inte bland mina kort med nya systemet...

Hur som helst så är det en underbar skiva att vinna hos HEBBE En Dubbel CD med Linda Gail Lewis.(Jerry Lee Lewis syster).Skivan är inspelad i Skutskär, den innehåller 31 låtar, medverkar gör även Jerry Williams och Albert Lee mfl.

Nu går rimmandet i Rimstugan mot grande final och jag blir ju glad om du vill skicka ett sms och rösta på mig. Du skickar det till: 72550

Skriv: Rim 15206

23 kommentarer:

biggan sa...

roligt för dom att ni kommer ut i stället. ja visst fin cd skiva, kul att vinna, japp ska skicka sms med. hoppas du får pris i år med ;) kram biggan

Petra sa...

God Morgon!
Äntligen har jag lite tid att sitta här :)
Kul för dom att få lite besök.

Kram

Anonym sa...

Oj va härliga rimm... Hoppas du vinner hejar på dej=)/Sannof

Siita sa...

God morgon. Nu du är det kallt -21.3 här. Är med hos Hebbe nu oxå. Kram

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Va härligt att du tar julbordet med till din far,så även han får njuta av de läckerheter som finns där..
Ja det vill jag lova,,det var kanske en av de godaste smörgåstårtor som jag någonsin ätit,,den var i alla fall den snyggaste..Haé Kram.

eva sa...

Godmorgon i kylan. Ja de e inte kul att vara ute på vägarna i snöoväder och all jultrafik så hoppas att de de blir uppehåll här med i helgen.
Nu håller jag tummarna för dig och hoppas att du vinner!
kramiz

Roffe sa...

Godmorgon.idag åker jag ner till pappa fira jul,återkommer nästa vecka.Du ska ha en skön jul.kram

Yvonne :-) sa...

Morn! Vad snällt av dej att ta julbordet till din far..Jag har räknat spik/nubb i natt..Klart att man ska ha barnasinnet kvar.Ha en bra dag! Kram!

Mia64 sa...

Tittar in och önskar dig en God Jul/Kram

Mita sa...

Men vadf mysigt att ni kan ta med julmaten och ha det gott tillsammans.Blir mycket uppskattat.
KLart vi ska tävla tillsammans om cd,n riktigt bra är den.
Ha det fint vännen,
Kramizar!

charlotte sa...

vad fint gjort av dig att åka ut till dem istället och dessutom med mat. inte självklart för alla
kram

nilla sa...

Önskar dig en God Jul!
Kram

ansepanse sa...

vilka fina julbilder :)
kramar

Gunilla sa...

Mysigt att smygstarta med pappsen. Själv ska jag skjutsa mor till hennes syster i morgon, i Västerås. Sen blir det firande med särbon och våra 3 döttrar på julafton


Julkramisar "!

biggan sa...

blev ett inlägg i stället för i morgon bittin. ha en fin kväll kram biggan

Ellis sa...

Go'kväll!
Nu har du min röst! =)
Hoppas ni får ett mysigt julbord med dem imorgon då! =)
Jag har precis haft kompisar på en snabbvisit och bytt julklappar, så nu har jag en påse full att ta med till mammas julgran på juldagen!
Lycka till hos Hebbe!
Kram Elenor

MICKAN sa...

Man ska ju vara snäll till jul. DET vill jag påstå att du verkligen är!! Och vad många julgranar du har :)

Ninja sa...

Vad snällt att gå bort med hela julbordet.....

Maria sa...

Jag kanske ska säga grattis redan för att du är så duktig att rimma, hoppas du vinner. Ha en bra dag med far och en Go jul/kramizar från fjället

Carina Sjölund sa...

Fina bilder! Är du klar med allt julstök nu?
Här är det snart klart :)
Kramen

eva sa...

Godmorgon och GRATTIS till vinsten:)
Här snöar det för fullt och ikväll efter jobbet bär det av till Våmhus så hoppas det har slutat snöa till dess!
kramiz

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Tack,,ja jag är nog lite pysslig,det är nog nedärvt tror jag.Men jag blev ju ganska nöjd.
Men i dag Dan före Dan,ska jag inte göra många knop..Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn på dej vännen!De blå ljuset är UVE ljus och vita vantar.Nu har jag gjort första gympasset med snön.Ha en bra dag! Morgonkram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...