18 december 2010

Årets bästa...enligt mig...JULTÄVLING!!

JULTÄVLING hos HEBBE  klicka dig direkt in till honom om du vill vara med och tävla!!
Hebbe har 2 st CD skivor med The Refreshments som han lottar ut,,Vinst nr 1 är Dubbel CD:n "It´s Gotta Be Both Rock´n Roll" 

Vinst nr 2 är Jul CD:n Christmas Spirits från 2007 och den innehåller 14 st mer eller mindre kända julmelodier
Jag säger bara...vilken chans, att vinna underbar musik! Tag chansen att vara med...det har jag gjort!! Direkt till HEBBE alltså och nu är det snabba ryck...dragning redan den 20/12!!


16 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn på dej!Ja vi har fått mycket snö som tar plats..Ha en bra dag! Kram!

biggan sa...

ja dom är ju jätte bra, ska ta det i morgon med
japp hade varit perfekt ett recept på det :)
ja kul att dom fixar det,
ha en fin lördag, tång nu, sen blir det väl nåt annat efter, kram biggan

Siita sa...

Har redan anmält mej. Snöar igen här nu, vill inte. Kram

ansepanse sa...

julskivor är alltid roligt att ha
ha en fin lördag - kramar

Karpstryparn sa...

Svar: Nej, uppenbarligen så har vi inte gjort det än, det blir värre och mer patetiskt för varje dag som går. Kramiz
OBS! Nytt inlägg ute nu, denna gång om den muslimska terroristsprängningen.

Camilla sa...

Då hoppas jag på att du vinner!
Kram på dig!

Roffe sa...

Jag glömnde hälsa på dig imorse.du ska ha en skön kväll.kram

Anonym sa...

Ja ny julmusik är inte helt fel hör det dagarn i ända på julbordsserveeringen Kan bli lite tjatigt ibland.. hahahah-.. Ha en toppen helg på dej=)/sannof

Anonym sa...

Vi är många som vill vara med. Det är bara att vänta och se....Håller tummarna för oss! :) Kram

Carina Sjölund sa...

Det är så otroligt mysigt med julmusik :)
Hoppas att du vinner!
Kramen

Anniepie sa...

God kväll! :) Hoppas att det gick bra med skrivbordet sen! :D Önskar dig en trevlig kväll nu. Kramar

Farfar-Hebbe sa...

Hej du,,Hemma nu efter en Rock´n Roll X-mas,,årets upplaga var nog den allra bästa hitintills,,jädrar vilket tryck det var..Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Mer snö igen, här snöar det än. Tar visst aldrig slut. Kram

Camilla sa...

Ville bara säga att NU har vi nog fått lika mycket snö som ni.
Fy vad det blåser och snöar här.
God morgon!

biggan sa...

godmorgon, attans nu glömde jag tävlingen, måste ta det senare sen, ha en fin dag i dag, kram biggan

Roffe sa...

MONA det gjorde inget att jag tog ditt inlägg om Jultävlingen till HEBBE.jag är så dålig att hitta på vad jag ska skriva.Nu snöa det stora flingor+blåser.kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...