29 november 2010

All snö tog över bloggen igår

I lördags uppvaktade vi ju Margareta, som fyllde 88 år i tisdags!

Hon är lika gammal som min pappa, som firade sin 88-årsdag i augusti.

Dotter Wictoria var också med och firade i lördags. Efter födelsedagskalaset var vi och hälsade på hos äldste sonen och bjöds på kaffe även där.  
Barnbarnet Tobbe hade stått i flera timmar ute i kylan och sålt bullar och kakor för en kommande skolresa.


Ännu ett födelsebarn uppvaktades i veckan...Svärsonen Espen som fyllde 40 år i onsdags. Han uppvaktades per post med detta kort som ELLIS gjort! Hon är så himla duktig! Behöver du ett fint, kanske annorlunda och personligt kort så fixar hon detta!
Idag är det så måndag igen och jobbet kallar! Ha en fin dag alla!


22 kommentarer:

eva sa...

Godmorgon det va mycket snö och det ser riktigt juligt ut.
kramiz

eva sa...

Vilket läckert födelsedagskort och GRATTIS till födelsedagsbarnen.
kramiz

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,jag hänger dit ett Grattis i efterskott..
Ja du må tro jag blev snopen när solen kikade fram några timmar mitt på dagen..annars så är jag less på snöandet,och kylan,-9,8 just nu..Haé Kram.

Anonym sa...

Javisst kan dom små liven väldigt mycket=).hon tyckte speciellt om ljusslingan=.

Men så härligt att få fara utomlands. Det skulle man inte säga nej till.

Igår visade dom från vårat hotell Aqua fantasy i ensam mamma söker..

Anonym sa...

Vad kul med kalas

Siita sa...

God morgon. Mycke kalas blev det. Här fick jag ju bara in halva tårtan som Ellinor gjort. Hon ska göra flera som jag ska ha med till jobbet på torsdag. Kram

Yvonne :-) sa...

Morn på dej! Vad mycket firande du har varit på..Festen jag var på var jättekul.men oj vad vi har fått snö i natt..Kram!

Camilla sa...

Vad härligt att vara så pass gammal och ändå så pigg.
Min farfar fyllde 85 i november så jag förstår att det blev ett hejdundrande kalas :)
Ha nu en toppen dag!
Kram!

Gunilla sa...

Ni kalasar på, det är rätt det !! Många födelsedagsbarn att fira !!

Ha det gott i vinterkylan !

biggan sa...

godmorgon, lite sent här, skönt få det gjort, det förstår jag, grattis alla födelsedagsbarn i veckan som var. ja fina kort är det, ha en fin dag kram biggan

Roffe sa...

God morgon.Du ska ha en skön dag på jobbet.Äntligen får man se solen idag.inte sett på 2 veckor.du ska ha en skön måndag.kram

Anniepie sa...

Kul att uppvakta folk på födelsedagen! :) och ellis gör ju sååå fina kort jämt! :) Kram!

Mita sa...

Inget snöande idag,så det är ju skönt. Kallare istället.
Mysigt med kalasande,och träffas och umgås med varandra.
Ha en fin dag,gå försiktigt.
Kramiz!

mi sa...

Så kul att din pappa ser så pigg ut och även hans Mragareta. Och så ännu ett firande. Kul. Ha en bra dag. Kramar!!

Anonym sa...

titta in till mig och rösta=)

Ellis sa...

Hej vännen!
Börjar återhämta mig nu, men är ganska seg fortfarande.
Ska fixa lite middag och sen ta det lugnt!
Skönt att alla gillade sina kort!
Kram Elenor

Anonym sa...

Det är skoj med kalas :-)

ansepanse sa...

det var mycket kalasande och vilket fint födelsedagskort :)
kramar

Ninja sa...

Jag antar att det blev många koppar kaffe....

Mia systeryster sa...

Oj vad ni kalasar hela tiden;) Grattis till alla de som fyllde år=D
Kram

diana sa...

Kul med kalas och att träffa familj :)

Maria sa...

Jag tror ni har fått mer snö än vi här uppe på Dal. Tog mig inte till jobbet idag men hoppas imorgon.
Ha det gott/kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...