8 november 2010

Underbar utsikt över Skövde!

Vår guidade tur i Skövde förde oss högt upp! Upp till en underbar utsikt!

Här fick våra kamror något att bita i. Vilka vyer, så vackert!


Solen lyste över oss hela denna fina lördag.
Det var kallt och lite dis i luften.

Fast jag tror att våra bilder blev rätt bra ändå, så att ni alla kan få se den fina utsikten.

Lite för kallt för att sitta stilla nere på utsiktsplatsen, men jag kan tänka mig att det är underbart där på våren och sommaren.

 Grillplatsen hade i alla fall lockat folk, denna härligt fina lördag, med sol och blå himmel.  

Vännen Kerstin är en samlare, en storsamlare...Vad hon samlar på skall ni få se i nästa inlägg!!






24 kommentarer:

Siita sa...

God morgon Mona. Härlig utsikt. Här har jag -7.1 grad nu. Kram

biggan sa...

vilken härlig utsikt över skövde. verkar vara jätte fint där, vi har ju aldrig varit där, kram biggan

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Vilka härliga höstbilder!Du ..jag tror att alla tycker om att bli kliade även vi.
Kram!

Camilla sa...

Vilken utsikt!
Tro vad det kan vara hon samlar på.
Jaja...jag får väl vänta och se :)
God morgon!

Anonym sa...

Åh vilka härliga bilder..=)
Vilkn härlig helg ni haft..

charlotte sa...

godmorgon.'nu blev man ju nyfiken o se vad det kan vara
kram

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Ja det blev fina vyer över Skövde..I morse innan jag körde ner till Vreta så hade jag - 9,2,,men det var torrt på marken..
Ska passa barnen som fått dagisvirus igen..Haé Kram.

Mita sa...

OHHH! Vilka vackra bilder.Sånt där är jag svag för med härliga utsikter. Tror jag det att kameran fick jobba.
Kyligt idag,känns att vintern står och lurar.
Kram vännen!

Ellis sa...

Härliga bilder och vad bra foto-väder! =)
Hoppas du får en fin måndag!
Kramar, Elenor

Frogprincess sa...

Det är vacker utsikt därifrån :-)
Ska bli spännande att se vad hon samlar på.

ansepanse sa...

vilken vacker utsikt, nu gjorde du mig nyfiken
kramar

Gilla sa...

Härliga bilder från Billingen. Jag har sett den utsikten många gånger.

Svar: Vi hade otroligt trevligt tillsammans och jag längtar till nästa gång vi ses igen.

Gilla

Gunilla sa...

Härliga bilder !!

Anonym sa...

Vi har varit i Katrineholm idag för Lilly har tagit blodprov ang sin mage som inte är bra.

agnetha sa...

Alltid på resande fot! Hoppas att du haft det gott i Skövde trots kylan.

Anonym sa...

Vilka fina bilder och WOW vilken tårta!
:-)

Mia systeryster sa...

Härliga bilder=D Och vilken otrolig utsikt=D
Kram

Mi sa...

Vilken utsikt det är. Så härligt det ser ut. Nu är vintern här. -7,3 o morse. fy sjutton! Ha en fin kväll. Kramar!

Svorskan sa...

Så underbart! Jag älskar hög och kall luft.

Ninja sa...

Det är inte dåligt att kunna grilla utomhus i november!

Siita sa...

God morgon. Inte lika kallt idag. Har du fått snö? Kram

biggan sa...

godmorgon denna tisdag, regn här i dag kram biggan

diana sa...

Vilken härlig utsikt :) Jag kollade nästa inlägg också. Vilka fina äggkoppar.

eva sa...

Vilka härliga foton ser så mysigt ut.
Här med är det snökaos och mitt internet har krånglat i flera dagar och då märker man vad beroende man är av att det ska fungera!
Det måste ha varit någon som sms ade till fel person för therese känner ingen som bor i hyreshuset mitt emot och att hon just då okså satt på kaffet ganska komiskt!
kramiz

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...