12 november 2010

Vilket härligt ljud!!!

Det porlar, rinner och plaskar så härligt gott här på utsidan denna fredag.
Nu går det att se marken igen och isvallarna börjar att försvinna! Hoppas nu bara att det håller i sig med detta goa töväder...Lite regn på detta så blir det helt rent!!

Idag blir det en kort dag på jobbet för jag måste handla före fem. Då har jag nämligen tvätttid för i helgen hinns det inte med. Imorgon 6,45 åker vi till Ullared, så då gäller det ju att ha spenderbyxorna tvättade och i ordning. Ha en fin fredag alla!!

23 kommentarer:

biggan sa...

godmorgon, japp spenderbyxorna på. hihi roligt för er att komma dit, ha nu en jätte fin helg kramar biggan

biggan sa...

glömde skriva fina bilder på runstenarna, japp kör försiktigt ni med på söndag, kram biggan

syren sa...

God morgon! Så snön är borta oss er nu. Här har det bara regnat mesta tiden. Sägs att oväder på gång. Hopppas inte det blir av. Ha det så trevligt i Ullared. kram

Yvonne :-) sa...

Morn morn!!Mats har startat Elmelids musikaffär som är mycket känd Kram!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,jag har 3+ grader nu,så snön får nog ge sig en hel del..
Kul Ullared,,ja klart spenderbyxorna ska vara på då,,,du kommer hem sen med en plånbok som liknar en flugsmälla.Haé jättebra Kram.

chharlotte sa...

haha ja det är bäst om de är rena men huvudsaken är att det finns pengar i dem
kram,

Petra sa...

Jasså du ger dej in på att åka till Ullared en lördag....uha...Akta hälsenorna ;)

Kram

Ellis sa...

God morgon!
Här ligger snön kvar och vi verkar få en ljus dag, ingen mer snö än så länge! =)
Kram Elenor

Maria sa...

Kul att se bilder från Uddevalla. Var på museet förra veckan o Nisses blommor, där var mycket fint. Ha det bra på Ullared med spenderbyxorna på. Önskar dig en bra helg/kram

Margit sa...

Och HÄR töar det OCKSÅ dennan fredag..så innan kvällen..så är det väl inte mycket snö kvar....förmodligen..
Suttit och bläddrat och tittat på mASSOR med fina o trevliga bilder som du visar!
Kula att se dem!!!
Önskar dej en trevlig helg också!!!
Kramen!!

Anniepie sa...

Åhh va skoj, hoppas du tog med dig den STORA plånboken då vs! ;D hihi Jaa, det är riktigt gott och nyttigt! ha en underbar dag nu! :) Kramar!

Kina sa...

Här töar det också, så snart är nog snön ett minne blott för denna gången i alla fall. Ha så kul på Ullared.
Kram Kina

Anonym sa...

Ullared... Nu blev jag riktigt avis. Där har jag aldrig varit men det är nog mitt drömresemål :-)

Gunilla sa...

Shoppa lungt !! hoppas du gör massor av fynd !!

eva sa...

Här töar det med idag och den isande blåsten håller sig borta!
En dag på Ullared låter spännande med alla fynd man kan hitta:)
kramiz

mi sa...

Spendeerbyxorna på med stora fickor så att du får plats med mycket pengar. Går säkert åt mer än vad du tänkt dig.
Jag har aldrig varit på Ullared måste ta mig dit någon gång jag också.
Kör försiktigt och ha det så gott. Kramar!

Mita sa...

Då kommer ni hem fullaste kan jag tro.Bäst att ha stora börsen med.
Snön slaskar här med,jisses vad blött det blir,
Kram vännen!

Frogprincess sa...

Ha en bra dag i dag och och en ännu bättre i morgon i ullared :-)

ansepanse sa...

roligt att åka till Ullared, ska du passa på att köpa julklappar när du ändå är där
ha en fin fredagkväll - kramar

Siita sa...

Här regnade det ett tag oxå, men nu är det uppehåll men + grader. Kram

Ninja sa...

Jooo, snön kan få ligga på bergen i Alperna så kan vi åka dit och titta på den :)

Camilla sa...

Gud så kul!
Hoppas att du kommer att fynda mycket.
Väldigt mycket!
Jag vill också dit!
Kram på dig!

Mia systeryster sa...

Oj , då kommer du att shoppa mycket antar jag;)Köp inga morgan trosor bara;)
Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...