25 november 2010

Torsdagen har börjat...

Cesare är ju som ni alla vet, vid det här laget, en mycket social och hjälpsam kisse.
Han vill vara med överallt och ser till att matte gör det hon ska.

Han är också en riktig slappo mellan varven och igår blev det ju helt perfekt för honom, då han kunde följa gardinstrykandet, på nära håll, liggandes i sin säng.
Alla gardiner är klara och uppsatta, precis som den fina paradhyllan, som jag köpte på Tjolöholms julmarknad.
På paradhyllan står nu den nya, häftiga advensljusstaken, inköpt på Ullared. Så nu är det nästan klart för advent och nedräkningen kan börja!


19 kommentarer:

biggan sa...

godmorgon, så fint det vart, så stor han blivit nu, han är så go, snöar här i dag med, kram biggan

Sand mellan tårna sa...

Söt är han och fyller nu ut sin korg väl :)
God morgon!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Ja du Mona inte är man väl någon Einstain på morgonen..Min farbror hade en liknande adventstake,,han kallade den för senilstaken,därför att han inte behövde fundera vilken advent det var..Haé Kram.

roffe sa...

Vad söt han är Cesar.när han ligger i sin korg.Mattes stora kärlek,förutom gubben menar jag.kram

Camilla sa...

I dag ska min advent fram.
Vad söt och hjälpsam han är.
Vad fint ni har gjort!
Kram på dig!

Ellis sa...

Hej!
Jag ska göra ett inlägg med alla korten i nu när jag vet att alla har fått dem, roligt att han gillade sitt kort! =)
Snö, blåst och -10 här idag, såg mysigt ut hemma hos dig!
Kram, Elenor

Yvonne :-) sa...

Morn morn!Vi har fått ännu mer av det vita utanför!Ha en bra dag! Kram!

Anniepie sa...

Jo, den funkar ju som morgonlåt oxå ifs! ;) hehe Din katt är så himla fin tycker jag! :) Ha de bra...Kramar!

Anonym sa...

Morron ! Det är inte dumt med en medhjälpare ! LER ! Ha en bra dag !

ansepanse sa...

vilken söt liten kissemiss, måste vara härligt att ha en sådan katt
vad fint du fått hemma
kramar

Frogprincess sa...

Tänk om Pucko kunde ligga så still... Nu är de så rastlösa så det är inte sant.
Vad fint du har det.
Ha en bra dag!

Mita sa...

Gud vilken fin ljusstake,där står alltså siffrorna på staken. Jag köpte blockljus med siffror på.
Så fint du har gjort det,och lillkissen är med och kollar.Liten och liten förresten,det är ju stora karln nu,*ler*
Ha det gott,
Kramiz!

Anonym sa...

Han är så fin Cesare! Man riktigt ser hur buset lyser i ögonen på bilden med vattenkranen :-)

Siita sa...

Skönt för katten att följa med vad man gör o slappa. Här har vi över 9 grader minus nu. Kram

Mia systeryster sa...

Vad stor Ceasar har blivit=D
Riktigt fin ljusstake du köpt=D
Kram

Ninja sa...

Trevligt med sällskap är det alltid när man stökar och bökar....

Mi sa...

Han är en riktig sötis och bra att han inte är på rymmen nu när det är så kallt. fin ljusstake du köpt. Jag har också köpt siffror till mina ljus. Kramar!!

vickan sa...

Din kisse är för härlig. han ser så där otroligt kramgo ut. Vad duktig du är som redan hunnit med att adventspynta. Jag hinner absout inte förrän på Lördag tyvärr men då jäklar ska det pyntas : )

eva sa...

Snyggt de blev med hyllan och ljusen och cesare en söt julmisse mitt i allt:)
kramiz

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...