2 november 2010

Halva veckan har gått redan...

och helgen som gick är redan historia. Fast för min del så känns inte veckan så betungande när väl den långa måndagen är gjord. På lördag tar vi en tur till Skövde och hälsar på vännerna där, det ska bli jättekul at ses igen, för nu var det ett tag sen...
Cesare får stanna hemma fast han skulle nog gärna följt med om han fått, han gillar ju att åka bil...jo, han tycks fortfarande tro att han är vovve...hehehe...Ha en fin tisdag alla! Le mot världen och världen ler mot dig!!

19 kommentarer:

syren sa...

God morgon! Halva veckan,men det är ju bara tisdag. Ha en bra dag. kram

Camilla sa...

En katt som tycker om att åka bil?
Ja..han måste tro att han är en hund :)
Du missade inget....Gubben var inte med i går på tv:n.
God morgon!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,Jasså han är en Katthund,,,om det är samma bergskedja vet jag inte..Ja det var kul att vara pirat ett tag.Haé.

biggan sa...

godmorgon, skönt att måndagen är gjord, kul att åka till vännerna i skövde på lördag.
jo det blir både sovmorgon och ta dagarna som dom kommer nu, skönt, ha en fin tisdag mona kram biggan

Sand mellan tårna sa...

Hm? En katt som gillar att åka bil? första gången jag "här" det. Annars brukar ju katter avsky det.
God morgon!

Yvonne :-) sa...

Tack det samma Ha en skön tisdag!
Du...det finns många katter som tycker om att åka bil.Kram!

Anonym sa...

Morron ! tack för att du följer mig jag behöver någon som tar mig i örat när Lilly jobbar. LER! Här är det dimmigt och mulet idag.

Gilla sa...

Jag förstår att du vill åka till Skövde. Jag har inte varit där på många år vid det här laget. Vi bodde utanför stan på andra sidan Billingen i ett par år och sen köpte mina föräldrar ett gammalt soldattorp, där vi firade somrarna under mina tonår.

Svar. Jag missade nog dina uppgifter om att du också hade problem med datorn och dina bilder. Jag har lärt mej en läxa nu.

eva sa...

Godmorgon
Veckorna går fort när det väl varit måndag så e de helg igen:)
Det var sjätte året som de var ljusmanifestation för narkotikans offer i Mora och narkotikan har tagit många ungas liv i Mora och Orsa och allt för många sitter fast i den skiten.
kramiz

charlotte sa...

den mackan såg smakens ut.. klart att jag ska le
kram

nilla sa...

Hej och tack för titten hos mig. Du är så välkommen tillbaka. :)

Mita sa...

Gud vilken god macka du frestar med.
En del katter gillar att åka bil,precis som att vissa hundar avskyr bilen,men accepterar den för att få följa med sin familj.
Ja tänk så dom är våra underbara älsklingar.
I morgon är det lill lördag,då har halva veckan gått,bara så du vet,hi,hi....
Kram vännen!

Siita sa...

Hejsan. Nu är vädret bra trist. Regn hela dagen. Kram

Ninja sa...

Den mackan såg god ut! Ja, det är viktigt med ljus så här års!

Frogprincess sa...

Räkmackan påminner mig om att jag inte ätit något sen tre...
Ser god ut...

Karpstryparn sa...

Sedärja, själv är jag sjuk igen, jobbade igår men idag var det stopp. Kramiz

Svar: Exakt. Kramiz

Unknown sa...

Hej i kvällningen! Här intill mig sitter just en katt till som gillar att åka bil. Däremot hatar han regn och kyla och efter en snabbvisit ute gnäller han nu högt över sysslolöshet.
Ha det så trevligt i helgen hos vännerna i grannkommunen min!
/SA

Siita sa...

God morgon. Så trött jag är idag. Får vi ingen sol snart så går jag i ide. Kram

Aurora sa...

Morn. Stormbyar och regn här idag. Ha det gott

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...