2 december 2011

Torsdagen gick i sovandets tecken...

Jag vaknade på torsdagsmorgonen med en fruktansvärd huvudvärk...så det blev inget jobb. Dagen tillbringades till största delen i soffan...Kort sagt så var både Cesare och jag helt försoffade under torsdagen.  
Dagen idag har börjat bättre...ingen huvudvärk så idag blir det nya tag! Två dagar kvar att rösta på min lille Lussekatt, den 4 december är sista dagen...
Skicka ett sms till 72099 och skriv BNH KATT 1
Tack alla snälla vänner som röstar...och som orkat med mitt tjat!

31 kommentarer:

Stattinskan sa...

Det enda som är bra med huvudvärk är att man vet att man har ett ... huvud alltså ;-)
Skönt du är bättre :-)

Anonym sa...

Godmorgon Mona!

Skulle kunnat ligga kvar i Sängen ett par timmar till, men ska på hudkliniken idag då läkarna i Lund tror att en fläck på mitt huvud kan vara cancer. Det oroar jag mig inte för. Det jobbiga är att kliva upp för att vara på sjukhuset 08:00.
:o(
Önskar Dig/Er en bra Fredag!
:o)
Kram
Stevie

Anonym sa...

Godmorgon Mona!

Skulle kunnat ligga kvar i Sängen ett par timmar till, men ska på hudkliniken idag då läkarna i Lund tror att en fläck på mitt huvud kan vara cancer. Det oroar jag mig inte för. Det jobbiga är att kliva upp för att vara på sjukhuset 08:00.
:o(
Önskar Dig/Er en bra Fredag!
:o)
Kram
Stevie

biggan sa...

tur du är bättre, otäckt när man få sån huvudvärk, japp vi ska rösta i helgen med nu, hoppas verkligen han kommer med, ha en fin mys fredag, kram biggan

Camilla sa...

Hoppas verkligen att huvudvärken snart går över.
Krya på dig!
Kram!

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Det var nära igår att jag hade klippt till henne,så lite tålamod har jag väl utvecklat med ären.Bra att jag kommer att få mer tålamod med åren för det kan behövas.. Morgonkram!

Anonym sa...

Mors,,hoppas du slipper dunket från ditt huvud,nu..Jag är kvar i Vreta även i dag..åker hem senare..Haé Kram.

Sand mellan tårna sa...

Hoppas knoppen känns bättre idag.
Så som Cesare ligger och sover gör Slash också mest hela dagarna sen på kvällen är han busig och tröttar vi inte ut honom då kan han inte följa med in i sovrummet när jag ska läsa saga för Alex. Då far han runt som en stucken gris och är överallt. Vill gärna leta sig in under täcket och jaga fötter;)
God morgon och ha en fin dag! Kram!

Petra sa...

God Morgon!
Huvudvärk är inget kul, men kan man sova hela dagen så är det ju nått som inte är som det ska.

Kram

Carina Sjölund sa...

Skickar dig en krya på dig kram♥

Ellis sa...

Hej!
Huvudvärk verkar följa med min förkylning, känner mig inte så pigg men har inte feber i alla fall! Värsta ovädret igår, blåste så att det inte gick att cykla + ösregn med jämna mellanrum! Idag lugnare med blåsten så hoppas vi får en fin fredag!
Skönt att du är piggare idag!
Kram Elenor

Sladdertackan sa...

Skönt att huvudvärken släppt, jag vet hur eländigt det kan vara. Så söt han är, din goa kisse!

Gilla sa...

Skönt att du är bättre idag med huvudvärken. Jag vet hur det kan kännas. Inatt kunde jag inte sova hela tiden, så jag låg och läste ett bra tag. Det har hämmat sej, så idag har jag en begynnande värk i höger tinning.

Kram/Gilla

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Fullt förståeligt att ni tog det lugnt i soffan igår när huvudvärken slagit till!

ansepanse sa...

vad skönt att huvudvärken har släppt nu, fast Cesare hade en härlig dag med matte gosande jämte :)
kramar

Smörblomma sa...

Visst är det gulligt att sova bredvid en katt, som emellanåt spinner och sträcker på sig lite lojt. Kramiz

Mita sa...

Ja har man en riktig huvudvärk då klarar man inte mycket mer än att ligga för ankar. Skönt att du i alla fall känner dig bättre idag.Men försök att ta det lite lugnt snälla...jag tjatar på dig,märker du det..*L*..
Jag fortsätter rösta och hålla tummarna,
Kram vännen♥

Chiquita sa...

Hoppas ni mår bättre idag... ända fördelen att sova bort en dag är väl att det går fortare tills tomten kommer ;-)

Kramar på er!

Unknown sa...

Åh. Jobbigt med skallevärk, men bra att du kunde slappa lite i soffan. Soffmys botar det mesta ;o)

Hoppas du får en fin fredagskväll nu!

Nett sa...

Usch jobbigt med huvudvärk, skönt att dte är bättre och hoppas att du kan få en bra helg. Kram

anniepiie sa...

jobbigt med huvudvärk, hoppas att det har gått över nu! :) fin han är ceasar!! :) SV: jaa jag gillar hasselbackspotatis i ugn, mums!! :) Kram

Siita sa...

Tråkigt med huvudvärk. Har jag inte så ofta. Nu börjar vintern här, dom har lovat snö i morgon. Nu är det -1.6 grader. Kram

Emma sa...

Hoppas ni får en fin helg och att du mår bättre då :)
Kram

Ninja sa...

En ångmaskin!!??? Se till att den inte exploderar :)

Ma sa...

Underbara bilder på Cesare. Hoppas Du slipper huvudvärken och att Cesare blir lussekatt i år...

Vicke sa...

han ser ut att ha det bra, ha en trevlig helg nu

paloma sa...

Var det migrän du hade? usch! Vad jobbigt! E det bättre nu då? Här är det dax för en bailys och fredagkväll. kram och krya på dig!

Veiken sa...

Skönt att huvudvärken har gett med sig - stackars dig, ha så ont. Jag tror ju att jag är döende om jag får minsta lilla huvudvärk..... Ha det så gott! Kramar

Kajsa sa...

Fy vad gräsligt med sån huvudvärk.
Skönt att lilla Cesare valde att hålla dig sällskap ;)
Kramis

Augusta sa...

Jag vaknade idag med huvudvärk. Kl var 10.30 och jag skulle ha haft kurs i 1 tim och 30 min. :)

Huvudvärken kanske tillhör något som går bland oss.

Hållar på den lille fotogeniska Cesare :) dessutom vill jag vinna en kalender.

Kram

Maria sa...

Ja de va väl vad ni två behövde, vila. önskar dig en bra helg/kramen

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...