22 maj 2010

Nu blir det semester i veckorna två!!



Här packas idag och sen lyfter planet strax efter fyra! Jag jobbade till fem igår och då skulle ju lille Cesare installeras hos dottern.



Cesare vägrade att gå in i sin transportbur! Gick inte på några villkors vis...Så han fick åka i baksätet, där han låg och ibland satt och nyfiket studerade omgivningen! Jo, han är en märklig kisse, som ÄLSKAR att åka bil! Så nu får det införskaffas ett hundgaller, för vi kan ju inte åka omkring med obältade "elefanter" i baksätet.


39 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Anna Lena blev 66 år,,ja klart den gatan finns där uppe..Haé så jädrans bra ni kan nu.Kram.

syren sa...

Idag blir Maja 3 år! Trevlig resa. kram

Siita sa...

Hejsan, nu kom solen här. Blir fint idag iaf. Ha det skönt o bara njut. Kommer att sakna dej, särskit på mornarna. Kramar

Petra sa...

God Morgon!
Nu får ni ha det så bra i 2 veckor :)
Hoppas värmen hittat hit lagom till ni kommer hem :)

Kram

Camilla sa...

Underbart!!
Ha det nu så skönt i två veckor så hörs vi då du kommer hem.
En stooooor kram från mig!

biggan sa...

förstår att det packas nu. ja så gör jag alltid, men i dag gör jag inget inlägg ännu. hinner inte, kram biggan

Yvonne :-) sa...

Morn morn!!! Din mor var en klok kvinna,för visst är det så i denna kropps och utseende fixerade värld att de glömmer det inre.Du kan ju sela Cecare i baksätet.Vi har våra i säkerhetsele.Ha det skönt i två veckor!!Kram!

Anonym sa...

vad skönt. ha det så kul o ser fram emot bilderna du kommer att ta
kram

Aurora sa...

Lättviktare men ändå en elefant. Ha det gott

rolf sa...

Han kännner på sig att ni ska bort.då vill han inte gå in i buren och åka iväg.vill vara hemma.ha en skön semester.kram

eva sa...

Härligt med semester och ska bli kul att se på alla foton när du kommer tillbaka:)
Ha det riktigt gott i solen nu!:)
kramiz

biggan sa...

ha det nu underbart, bada sola ät jordgubbar åt mig. massa kramar biggan

eva sa...

De ser jag framemot att få se alla era upplevelser:)
kramiz

Yvonne :-) sa...

Lycka till med resan Jag väntar här hemma Kram!

egoinasmamma.nu sa...

Ha det helt underbart och helt fantastisk!! ;)

Karpstryparn sa...

Godkväll i värmen!

Kina sa...

Hoppas du får det riktigt härligt i Turkiet! Det är inte svårt, har ju varit där flera gånger själv och det är SUVERÄNT!
Kram Kina

Anonym sa...

din lyllos. då sitter du på planet nu då antar jag
kram

Mi sa...

Skönt för dig med semester. Hoppas att ni får det skönt. Njut! Kramar!

Mita sa...

Ha det så skönt vännen och vila upp dig nu,och ät massor av solvarma jordgubbar.
Kommer att sakna dig,
Kramiz!

Ellis sa...

Ha en härlig semester!
Kram

Nett sa...

Härligt!! Hoppas att ni får det alldeles toppen, men det tvivlar jag inte på att ni får. Kram

Anonym sa...

Jag vet att du har en toppensemester. NJUT så mycket du orkar och lite till! Kram

Frogprincess sa...

Då får jag önska en riktigt trevlig resa :-)
Nä, transportburar är väl inte det som katter älskar mest i hela världen... Har själv två som stretar emot med alla tassar de har för att slippa gå in. Och när vi väl är hos veterinären får vi skaka ut den :-)

Tina sa...

Det är alltid lika mysigt att hoppa in här o läsa o titta på dina vackra bilder. Tänk om jag ändå vore så kreativ... : )

Gunilla sa...

Nej ja ä int bitter int :)

Hoppas ni får en trevlig mysig resa, och återkommer med bildbevis :I)

Stina sa...

Hoppas nu att vädrets makter står er bi och att ni får en underbar semester. Jag vet att ni har längtat efter detta länge.

*kram*

sladdertackan sa...

Lyckost! Här är bara 16 grader just nu.

biggan sa...

saknar dig, antar ni har det underbart. massa kramar biggan

syren sa...

En vecka har nu gått och du har värme fått.Ingen värme här precis,ska vi inte få någon värme i repris.Kram

diana sa...

Hoppas du har det fint :)

Ammis sa...

Önskar dig en hääärlig skön semester. KrAMelikram

Karpstryparn sa...

Sedärja. Är tillbaka nu, har varit mycket engagerad på Facebook den senaste veckan.
Dock finns det ett nytt inlägg på både Karpstryparn och Karpstryparn II ute nu.

Mia64 sa...

Ha en skön semester /kram

Anonym sa...

Hej hopp i stugan! Hade en gång en katt som var glad bara hon fick följa med mig, i bilen o överallt :) ha en fin fin dag o en härlig tripp :) *tingeling*

Smörblomma sa...

Så det är resa på gång hos dig :) Så roligt! Kramiz

Anonym sa...

Hej du
Hoppas på en trevlig resa
så söt
kram från kaffehörnan

biggan sa...

halloj
välkomna hem. misstänker ni kanske kom i går. ha en jätte fin dag, hoppas ni haft det jätte bra där nere kramar biggan

Fingerfärdig sa...

Du brukar ju ha det bra, så det hoppas jag att Du har även dessa veckor. Här är underbart väder, så jag klagar inte över att vara kvar här i Sverige.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...