16 maj 2010

Storslam i Hönefoss!!!


9 kommentarer:

roffe sa...

Vad roligt för han.jag skrev lite i motorbloggen med.du får hälsa och grattulera.kram

roffe sa...

Nu har jag gjort inlägg om han, med på min blogg.till sommaren om jag har råd,måste man se han i sommar.bor din dotter i norge,så dom bor alla i norge.ha en skön kväll.kram

Anonym sa...

vad roligt grattis du stolta mormor o grattis till han också
kram

Siita sa...

Han är duktig din lilla kille. Jag avskyr att åka fort. Kramar

Anonym sa...

förstår att du jäst men inte så att du spricker hoppas jag
kram

egoinasmamma.nu sa...

Vad roligt! Stort grattis! Och heja Hönefoss! :D

Mona sa...

Hehe ja. Hoppas du får med dig snygga bilder som jag senare kan kika på. Ha en trevlig resa! Kram :)

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Vad du är uppe tidigt.Mitt inlägg hade metro inte lagt in .Fick göra det själv.Ha en bra dag!GRATTA pågabiten!!!! Kram

biggan sa...

godmorgon, just det norges nationaldag i dag, kram biggan

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...