6 september 2010

Tänk vad en god sömn gör för välbefinnandet!

Sen vi möblerade om och ställde sängen åt ett annat håll så sover jag som en stock! Jag trodde ju att min extremt dåliga sömn berodde på min ålder och därför var helt normal. Så var det ju inte...efter tips här på bloggen så förstod jag att jag förmodligen hamnat mitt i en sk currylinje och så måste det ju ha varit, förstår jag nu!

På lördag blir det Norgeresa igen, då är det Michelles stora dag! Det blir konfirmation!


Oftast kretsar det mesta runt gocarten och körningar, men på lördag ska det vara Michelles dag! Fast visst är Michelle med vid banan också som ni kan se i bildspelet här ovan. Följ med bakom kulisserna in i depån!


22 kommentarer:

Svorskan sa...

Vad underbart att du sover bättre. Tänk vad konstigt egentligen att det har så stor betydelse hur/vart man sover. God morgon! :D

biggan sa...

skönt du kan sova nu, härligt, man behöver ju sömnen. just det konfirmation i helgen, roligt för henne. kram biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,det har du rätt i,milen spelar ingen roll,,dom tog Snoozandet på barnen bort..
Kul att få titta in i depån..Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Tur jag inte har sådan linje i sovrummet. Jag kan inte möblera om. Mitt barnbarn började med konfermationsläsningen i går. Ha det gott. Kram

Camilla sa...

Tänk vad konstigt!
Men vilken tur att du sover bättre nu.
Ha en toppen måndag!
Kram!

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Tänk så bra att jag kunde tipsa dej on currylinjerna.Skönt för det att få sova..Det är lite meningen med bilderna att ni ska få vara"med" Jag brukar ringa Claudia och berätta om bilderna.Ha en bra dag ! Kram!

Petra sa...

Skönt att det behövdes så lite för att du ska kunna sova :)
Kram

Ellis sa...

Härligt att få sova bättre, sov lite kasst inatt men hoppas det bara var tillfälligt!
Ha en fin måndag!
Kramar

Kiza sa...

Härligt med en god natts sömn, vet inte när jag hade det sist. Ha en finfin dag //Kram

Anniepie sa...

Oj, vilken upptäckt! :D Härligt att du får sova gott nu då i fortsättningen! :) Kram!

Renée sa...

Sömnen är ju så himla viktig! Vilket fint överkast du hade... Önskar jag orkade/kunde göra ett sådant...

Mita sa...

Härligt att det hjälpte med ommöbleringen, vilket fint överkast hon virkat Biggan,man får verkligen beundra sånt hantverk.
Ha det gott vännen,
Kramiz!

Rolf sa...

Haft blogg ledigt i helgen jag med.Det var nog lite ålders skrock.Idag fått telefon om ny jobbinterljuv i SKARA.bageritjänst på citygross som ska öppna till våren 2011 i Julahuset i skara.ha en skön kväll.kram

Kerstin "Delfinen" sa...

Gott att en ommöblering hjälpte dig komma ur "fel linje". Sova behöver man för att ladda batterierna för nästa dag, så hoppas du känner skillnad nu när morgonen gryr. Men ...... du får ju inte försova dig ....hehehehehe !!! Kraaaam Kerstin

malin sa...

$v jah de vart billigt :D bara utropspriset för oss är 435.000 kr... :)

Mia systeryster sa...

Vad konstigt, men det kanske funkar så, men skönt att du sover bättre nu!Kram

diana sa...

Skumt, men funkar det för dig så är det bra :) Hoppas det blir en fin konfirmation. Kram.

Kina sa...

Så var det det hette currylinje, visste bara att det var något slags energifält och att om sängen hamnar i en sån så kan man sova illa som bara den:) Vad skönt att det ordnade sig:):)
Kram Kina

Siita sa...

God morgon. Ha en bra tisdag. Trött som en tok idag. Kram

biggan sa...

godmorgon, ja jisses. tisdag redan. hinner inte med, kan jag lova hihi kram biggan

Eva-Marie sa...

Vad skönt att du sover bra nu! Fint sängöverkast har du med!!

Eva-Marie sa...

Vad skönt att du sover bra nu! Fint sängöverkast har du med!!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...