15 september 2010

Idag låter vi våra tankar gå till vännen Yvonne!

Allas vår goa, fina bloggvän Yvonne, Skåningen, har drabbats av en trolig stroke,och ligger på Lunds lasarett.

Yvonnes son, Ola, skriver så här i Yvonnes blogg:
"Hej detta är Ola som skriver (hennes son) Yvonne ligger på lunds lasarett med en trolig stroke, allt är så bra det kan bli, hon kan inte nås på mobil utan ni får vänta tills hon kommer tillbaka. Mvh Ola ps.skicka gärna vidare."

Jag låter alla mina tankar gå till Yvonne denna dag och hoppas att hon snart är tillbaka igen! Bilderna ovan är tagna på bloggträffen i Höör i våras.

23 kommentarer:

syren sa...

God morgon! Läste det igår,är ju inte klokt hur snabbt allt kan vända.Med hopp att hon snart blir bra igen för en så härlig människa som hon finns ju inte. Kram

biggan sa...

godmorgon, ahhh jag som skrev i går att hoppas det inte hänt något yvonne, hoppas det går bra för henne kramar biggan

eva sa...

Godmorgon
Va tragiskt HOPPAS och HÅLLER TUMMARNA att hon e på benen snart igen.
kramiz

eva sa...

Vad glada dom ska bli vännerna i Side över den fina tröjan och nu e de ju inte länge kvar tills ni åker igen!
Teatern var himla bra och hade både humor, kärlek och djup.
kramiz

Siita sa...

God morgon. Tänker ozå på henne. Hoppas det går vägen. Kramar

Svorskan sa...

Nu hoppar jag in till henne. God morgon till dig. :)

Anonym sa...

Go morron!
Hopas på att hon kryar på sig ordentligt!
kram./månstråle

Susanne P sa...

Det var inget roligt besked....
tänk vad fort saker och ting kan hända....
Kram

Mita sa...

Jag blev så ledsen när jag fick reda på det igår.Goa rara Yvonne,hoppas att hon kommer igen.
Kram vännen!

Camilla sa...

Gud så tragiskt!
Tänk vad livet kan förändras snabbt :(
Kram på dig!

Renée sa...

Märkligt hur livet kan ändra sig i ett trollslag... Sänder styrkekramar!

Ellis sa...

Hoppas det går bra för henne!
Sitter och lyssnar på regnet, blir nog mer bakning ikväll + ska rösta!'
Kramar

rolf sa...

God middag.Vad tråkigt för Yvonne,ryser hela tiden i kroppen när man tänker på henne.för min del är en bloggvän,har ju inte träffat henne,men ryser i kroppen för det.alla människor lika världa.Jag hoppas jag få ett jobb snart.ha en skön dag.kram

Gunilla sa...

Tråkigt, hoppas hon kryar på sig!

Mi sa...

Det får vi hoppas på att hon snart är, tillbaks alltså. Jag har aldrig besökt hennes blogg men ska göra det nu.
Kramar!

Gilla sa...

Nej men så lessen jag blev. Vi kom ju hem i morse klockan 4, så jag har inte haft tid att titta in tidigare. Semestern blev jättefin.

Kram/Gilla

Sand mellan tårna sa...

ja jag läste det hos stattinskan innan imorse. Så hemskt och jag både tänker på henne och önskar god bättring.

Ninja sa...

Vad tråkigt...jag tar en sväng in i hennes blogg nu!

Anniepie sa...

Nämen va hemskt! :/ Hoppas att hon snart är på benen igen då! :) ha det fint! Kramar!

Mia systeryster sa...

Nej men så hemskt!Vad snabbt livet kan vändas!Kram

Karpstryparn sa...

Fy fasen vad hemskt, mina tankar går till henne också.

Svar: Precis, sossarna och andra väljare känner igen sig väl i SD:s politik, det är en utav orsakerna till att SD plockar röster ifrån samtliga riksdagspartier och deras väljare. Sverigedemokraterna är faktiskt det riktiga arbetarpartiet. Jo, de får ju gott om reklam på grund utav all skit som de får stå ut med, men detta fattar inte deras motståndare oavsett om det är fascistiska gatuhuliganer eller inte. Det ironiska är att dessa avskum är några av dem som ser till att SD kommer in i riksdagen på söndag. Tackar, ha en fortsatt trevlig kväll du också. Kramiz

Unknown sa...

Tråkigt det som hänt din bloggvän. Bara att hoppas på att det rättar till sig. Det är kusligt hur snabbt allt kan förändras.
Har en gång till kollat din film från makrillfisket. Blir lite avis. Var längesedan nu jag var om sådant. Men roligt är det.

Yvonne :-) sa...

Nu är jag tillbaka! tack för alla kramar dom värmer mej!Känns härligt att ha alla goa bloggvänner.Har lite svårt med läsningen Men jag satte gensat igång med att träna Tack vännen! Kram!......Nu vet jag inte om jag har gjort detta två gånger men då får du ha överseeende

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...