22 september 2010

Planering är bra eller...?

Nästa vecka drar vi iväg för två veckor i Side! Det ser jag verkligen fram emot nu när kylan kommer krypande här!

Just nu är inköpen inför semestern på gång och jag handlar hem och ställer på två platser...för nu blir det två resor tätt ihop!

Vi kommer hem från Turkiet natten mot den 14 oktober och skall bara snabbt packa om, till lätt packning, för samma dag åker vi iväg igen med Ryan Air, till Italien och Milano.

I år ska jag alltså äntligen vara med när Christoffer kör i Italien!! Det ska bli så spännande!! Kamrorna ska vara fulladdade och minneskort modell större är inhandlat nu! Fast det kan bli lite stressigt i skarven mellan resorna...MEN...allting går, utom mycket små barn och tennsoldater!!

25 kommentarer:

biggan sa...

ja så skönt för er, det går att fixa allting, roligt för er se christoffer. ja det kanske det kunde ha varit, men tomson kände sig lika knäpp i går?? nu ska vi skjutsa simon till tåget, hör av mig sen när jag kommer hem kramar biggan

Svorskan sa...

Åh, vad roligt! När ni först är i Side så kopplar ni ju av, så det borde inte bli stressigt ändå. Det går nog som smort både att kombinera bägge resorna och också för Christoffer i Italien. Vad kul!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,det var ett fasligt resande,,, Hoppas ni får härliga Sidedagar..
Härligt att vara på plats när Christoffer kör i Italien..
Gismo fick Cancer,vet ej vilken typ..
Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Det var ett fasligt resande på dej.Är inte avundsjuk(läs mycket).Nu är det bara för er att gå in och önska Tomsons låtar hos Helen.Kram!

Camilla sa...

Gud så underbart!
Jag vill också till Side.
Och jag vill också till Italien.
Ryms jag i någon av dina resväskor,kanske? ;)
Hoppas att du får en toppen dag!
Kram!

Sand mellan tårna sa...

God morgon! Oj, en vecka kvar bara tills ni är här i värmen. Det går fort...
Kram och ha en fin dag!

Siita sa...

God morgon. Härligt för mormor att få komma till Italien o se han köra. Kramar

charlotte sa...

lyckost! hoppas att det går bra för honom
kram

charlotte sa...

lyckost! hoppas att det går bra för honom
kram

Petra sa...

God Morgon!
Det där låter inte helt fel :)

Kram

Mita sa...

Härligt att kunna göra båda resorna,det fixar ni. Skönt med lite varmare väder också,*ler*
Ha det gott vännen,
Kramiz!

Gunilla sa...

Är jag avundsjuk eller är jag avundsjuk, jag är avundsjuk :)

eva sa...

Vad härligt med värme i höstrusket absolut bästa årstiden att resa:)
och sedan att få se barnbarnet tävla:)
Ja jag kan absolut inte förstå varför alla partier är emot att samarbeta med SD det är ODEMOKRATISKT när Svenska folket valt in dem! Den enda som visar sig demokratisk och ödmjuk inför tv kamerorna och respekterar andras åsikter är Jimmie Åkesson.
Kramiz

Renée sa...

Tala om att man känner ett sting av avundsjuka när man läser detta... Här har kylan börjat komma och jag hade gjort vad som helst för att åka med dig! Hoppas du får en underbar resa, eller resor kanske jag ska säga, hihi. Kommer du att blogga när du är ute på vift?

Ellis sa...

Det brukar gå bra att resa med planering, jag har gjort sånt en gång, men glömde att det var tidsomställning i samma veva, det blev jobbigt! =)
Kram

Mi sa...

Många resor blir det. Härligt och roligt. Kramar!

Anniepie sa...

Det får du så gärna göra, va kul! :D Åhh va roligt, blir lite avis på dig nu då som ska till italien! :D Har alltid velat åka dit! :) Kramar!

Ammis sa...

Drar du iväg igen???? Tyckte inte det var länge sedan ni kom hem?? Men va kul iaf. Precis rätt tid att åka nu när kylan kommer krypande. Önskar er en underbar tripp förståss. KrAMelikram

MICKAN sa...

Härligt, härligt. Jag njuter i fulla drag själv av semestern. Massvis kommer att göras här hemma så inget kommer på efterslänten. Ha en bra resa om vi inte hörs innan du hinner åka!

diana sa...

Vad kul, men lite körigt kan jag tänka ;)

Susanne P sa...

Så härligt det låter!!
Hoppas ni hinner packa om era väskor i all hast. ;)
Kram

biggan sa...

godmorgon, ja det blir snabba bud hos er, men det är ju kul, mycket att stå i nu, för er kram biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,oups,,i dag var du tidigt uppe..Ja dom blir goda med majs i..
Ha nu en bra dag Kram.

Tommy sa...

Trevlig resa!!
Jag åker till Tel Aviv i morgon:)

Mia systeryster sa...

Oj vad ni reser, blir lite avundsjuk=D Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...