29 april 2010

Onsdag och lille-lördag!

I söndags var vi en sväng till Ski då vi åkte hem från Holmsbu. Lille Chicko har sina lugna stunder också, fast de inte är så många. Här sover han lugnt hos Werona  under överinseende av kissen Olivia.
Än är han liten och hanterbar, men han har stora tassar att växa i...
Plåtad i den här vinkeln med Espen i bakgrunden ser han stor ut redan nu...
Tänk att det bara är en vecka sen jag tog denna bilden, onsdag 22 april, då var det -4 grader och ishalka ute...Idag är det 8 plusgrader och ett härligt, livgivande vårregn faller över Uddevalla.

23 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Vilken underbar och söt valp, alla valpar är ju söta, men ändå. ;) God morgon!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,ja Alf hade många bra låtar som håller att lyssna på än..
Nu är jag hemma igen,lite trött och sleten..Haé Kram.

Yvonne sa...

Morn morn! Vi har också ett stilla vårregn..Jo Det var en fin dag igår Vi löste till sist att kunna komma in till dej och de som har liknnde koder.Ha en bra torsdag!Kram!

Camilla sa...

Vilken söt vovve!
Snart är vi inne i maj så snart är sommaren här.
Ha en bra dag och kram på dig!

biggan sa...

så go han är, man vill bara sätta i gång att gosa med honom, hihi, ja så skönt att det är plus igen nu, härligt, ha en bra dag mona kramar biggan

Anonym sa...

morgon på dej vännen ! japps det var Yvonne som var här och kan tala om för det att så lyxigt blev det inte för henne igår,hon fick jobba hjärncellerna riktigt ordentligt men vi hade som vanligt mycket trevligt..ha en riktigt fin dag..kram i massor...

Mita sa...

Vilken liten sötis.Vad är det för ras,ska ju bli stor säger du?
Ett stilla vårregn behövs allt,det är bra torrt i markerna. Blir det sen varmt så smäller det bara till och blir riktigt grönt.
Ha en fin,fin dag vännen,
kramiz!

Anonym sa...

Vilken härlig helg du har haft=)

sannof sa...

Gullig vovve..=) ha det gott.=)

roffe sa...

Goddag.idag har jag städat,golv och väggar med mobben.får främmat av en jobbcach idag.då får man göra det fint hemma.ha en skön torsdag.ska åka köpa en tårta tänkte jag.vann lite igår på v64 800kr.kram

Frogprincess sa...

Vilken söt vovve :-)

Ellis sa...

Vilken fin hund! =)
Hoppas du får en fin torsdag, jag ska hem och fixa mat till vårt middagsgäng efter jobbet. =)
Kramar

Bitte sa...

Så fin vovve,söt,även dotra din är så söt så!Ja,nu går det fort,bäst att njuuta av de fina dagarna som är och kommer!

Petra sa...

Just nu har vi 17 grader och småregn. Nu tycker jag det ska sluta regna för min helg börjar strax ;)

Kram

Anonym sa...

Vilken fin liten vovve. Han ser så stolt ut på bilden. Här har vi sommar idag - imorgon blir det nog något annat! Kram

Siita sa...

Jusyt nu har solen tittat fram här. I bilen visade det 17 grader när vi åkte hem Kram

Farfar-Hebbe sa...

Okidoki,,då kan vi ta varandra i hand då,,för jag känner mig sleten än,,blir bingen tidigt i kväll tror jag..Haé Kram.

Anonym sa...

godkväll på dej ! blev så exalterad av att jag fixade det så det kom inte på tal att skriva mitt namn ..kram/flower

Mita sa...

Ja det var en härlig blandning. Duktig vovve som redan kan bära in tidningen,ja dom brukar gilla att hjälpa till,ibland på sitt eget lilla vis,*ler*
Kram vännen!

Anonym sa...

hur kommer det sig att werona bor i norge?
kram

Ninja sa...

Ja det går fort nu.....idag har det gröna börjat synas!

Karpstryparn sa...

Ja, det var ju det igår.

Svar: Sedärja, det var intressant. Kramiz

Anonym sa...

Godmorgon FenixMona!

Vad han är go, vovven alltså.

Ha en trevlig Fredag.

Kram
Stevie

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...