8 april 2010

I morgon bär det av till Torekov!!

I morgon åker vi till Torekov! Sist vi var där var sommaren 2008...oj, inte klokt vad tiden går! Tur för oss att Biggan och hennes härliga familj har varit lite mer rörliga och kommit hit till oss.
DÅ var det sommar och Torekov sjöd av aktivitet, nu är det säkert lite mindre folk där, innan säsongen riktigt har kommit igång.
Vi hoppas i alla fall att det blir soligt och fint så vi får sitta och njuta på Biggans altan! I flera månader har jag nu räknat med att få möta våren i skåne...så nu ser du till att lysa över oss denna helg Solen!!!
För på lördag är den efterlängtade bloggträffen i Höör!! Fast självklart så lyser solen denna helg, om inte på himlen, så lyser väl vår glädje!
Längst ner på denna sida ser ni hela bildspelet om mötet med bloggvännerna 2008.

45 kommentarer:

Nett sa...

Ja just det, det är ju bloggfesten i helgen. Hoppas att ni får det trevligt både hos Biggan och på festen. Kram

biggan sa...

ja gud vad vi längtar tills ni kommer i morgon. bara solen kommer med också, glöm inte ta med den. för i dag lyser den med sin frånvaro. inget regn ännu. hoppas det inte kommer heller. kommer så väl ihåg när ni var här sist, helt underbart roligt. det ska bli sååå roligt jippi. kramar biggan

Anonym sa...

Jag hoppas ni får en trevlig dag=)

biggan sa...

hihihi, så där är jag med, och sören som bosse. hihi, det var faktiskt humor, ja ni kommer när ni kommer, huvudsaken ni kör försiktigt, så är ni såååå välkomna när ni kommer kramar biggan

Gilla sa...

God morgon till dej också. Ni är så välkomna ner till oss. Hårfärgen verkar vara fin till dej. Kram/Gilla

maria sa...

Låter härligt att åka iväg till Torekov :)
Hoppas solen lyser på er...

Må så gott !
Kram

attis sa...

Gomorron vännen. Får nog skicka lite snö till dej så du inte glömmer hur den ser ut ;) Om jag inte bodde så långt bort skulle jag ha kommit till bloggträffen. Ni får ha det så jättetrevligt.
Kramen

biggan sa...

ja visst är det. hihi, jag förstår inte deras språk ibland bara hihi. varför kan dom inte tänka som oss. hihi så mycket enklare det skulle bli hihi kram biggan

Tigris Predikantan sa...

Hoppas solen är på din sida ... bildligt talat *ler*!
:)

roffe sa...

God morgon.jag skrev till biggan igår,att jag har inte råd,annars skulle jag kommit.bli fler gånger hoppas jag.ville så gärna höra tomson och träffa er alla.ha en skön helg i torekov,får häla på i sommar i torekov och hos er i uddevalla.ha en skön dag.kram

annsan_s sa...

Godmorgon Mona! Hade jag bott närmare hade jag åkt på bloggträffen! Ha de så trevligt i Torekov! Kramen

Gilla sa...

Som sagt: välkommen till våren! Kram/Gilla

biggan sa...

så sant, hihi, tycker för det mesta att dom inte förstår os, hehehe, och jag har 3 av det manliga könet, ja du kan ju tänka själv, dom håller ihop minsann, hehehe, kram biggan

agnetha sa...

Bloggfesten/träffen ja det hade varit kul!!! Men, men vad är en bal på slottet........
Skämt om sidor, du ska ha så trevligt, nej föresten du ska ha så djävla kul!!!!
Känner du Lena Ranehag?
/Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/

biggan sa...

så där, nu sticker vi ner till tången. det lär nog ta en bra stund, vi måste få opp för hela helgen. så vi slipper då. ha det gott så länge, kram biggan

sannof sa...

Hälsa Biggan så mycket och hoppas ni får det riktigt trevligt..=)

annsan_s sa...

Varför inte! Den goa maten kommer från Coop, är medlem där så jag får recepten i min email. Så till helgen ska jag göra detta goa!

Kramizzz

paloma sa...

Oh vad mysigt! jag önskar så jag hade kunnat vara med!det hade varit så kul, men jag hoppas få se bildena inne hos dig och Biggan! Ha nu en helt underbar helg med goda vänner i helgen! Hälsa alla från mig! KRAM

annsan_s sa...

Det hade vart himla skojigt du! Kramizzzz

Anonym sa...

ja just det. det hade jag glömt att det är nu i helgen trots att jag har läst det hos flera. hoppas ni får kul
kram

Daniel sa...

Gud så hääärligt!!!

Njuuut massor å ta mycket bilder som vi får se!

biggan sa...

så där ja, gick fortare än jag trodde. skönt slippa det i helgen i alla fall. kram biggan

Mia64 sa...

Håller tummarna för att ni ska få fint väder till Bloggträffen /Kram

Farfar-Hebbe sa...

Hoppas ni får en mysig och trevlig helg,både i Torekov och i Höör.
Nu är det lite soldis och 12 grader
Skönt Haé Kram.

Ingela sa...

Då hoppas jag oxå på sol för er skull.

Kina sa...

Hoppas du får det kanon i Torekov!
Kram Kina

Vicke sa...

var det så länge sedan ni var där?

Ammis sa...

Den kommer bergis att lysa på er allihopa, den riktiga solen förståss. Ha en underbar helg. KrAMelikram

Siita sa...

Hejsan. Jag hade gärna varit med till Höör. För långt att åka. Sen fyller gubben år imorgon. Kram

Geddfish sa...

Hej Mona och ha det så trevligt i Torekov!
Jag gör ett test inne hos mig. Expressen påstår att dom rättat till felet.
Du hör till dom som inte kunnat läsa min blogg.
Vill du göra det nu och tala om hur det är?
Kramar Gerd

syren sa...

Bilderna känner jag igen från i sommras när vi var där! kram

biggan sa...

ahhh, det blir en nyklippt bosse. han kommer bli fin, när han ska på fest nu i helgen. japp snart sängdags här med. sov gott hälsa bosse, så hörs vi i morgon, kramar biggan

Ninja sa...

Det är fint i Torekov men nu är det ett tag sedan jag var där.

Anonym sa...

ja han är helt enkelt underbar! har glömt att fråga honom om han ska på bloggträffen men det antar jag att han ska
kram

annsan_s sa...

Hejsan! Nu är jag hemma igen! Är nyfiken på hur du blev i håret! Kramiz

Kerstin "Delfinen" sa...

Tjenis! Går och väntar på att få se resultatet från ditt besök hos frissan!!!!!! Ser att ni är ett gäng bloggare som strålar samman i helgen. Há det så jättetrevligt!!! Undrar lite hur ett gäng bloggare umgås ... utan dator ... hihihihihi!!! Om inte solen når fram till er tror jag inte ni märker så mycket av det ...ni lyser nog säkert som solen själva ... både syns och hörs ..hihihi. Kör nu försiktigt på vägarna så får vi se hur ni haft det sedan efter helgen!!! Kraaaaamis Kerstin

Yvonne :-) sa...

Nattikramen!

Ellis sa...

Hoppas ni får det bra hos Biggan, hälsa henne! =)
Ha så kul på bloggrtäffen också! =)
Vi fick se lite sol idag, sen kom regnet ikväll!
Kramar

Karpstryparn sa...

Synd att jag inte har kunnat åka dit, men det kanske blir någon gång. Läs förresten min introduktion ikväll till det kommande inlägget.

Svar: Ja, jag kommer att rösta på samma parti som jag har röstat på de senaste 13 åren. För riksdagspartierna är inte värda ett skit, de är inte mänskliga och de har inget värde i mina ögon. Nej, det måste in partier som vill stoppa det vansinne som vi har i Sverige. *Kram*

Petra sa...

God Morgon!
Hoppas ni får det riktigt trevligt i Skåne :)

Kram

biggan sa...

godmorgon, fick lite sovmorgon i dag, skönt, japp det är grått men såg sena nyheterna, så det kunde klarna opp vid västkusten, hoppas det, kram biggan

annsan_s sa...

Godmorgon Mona! I går syntes inte din profilbild! De vart jättesnyggt, du passar jättebra i den nya hårfärgen! WOW!! Ha en fin fredag..Kramiz

Yvonne :-) sa...

Morn morn!Dom fick hoppa ner från stolarna,de har egen dyna som ligger på marken.Vi ses snart! Kram!

Yvonne :-) sa...

Visst är den nya musen söt!Kram!

Margit sa...

Så skönt ATT Ceare vaktar...när ni är borta!!! Så trevligt med BLOGGTRÄFF!! Ha det så skönt allihopa!!
Kram!!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...