13 april 2010

Får jag presentera...en stuga!

Så här såg det ut när vi lämnade Uddevalla i fredags och drog iväg mot Skåneland.
Här vid Torpasjön var fösta stoppet. Det ser varmt och fint ut, men skenet bedrar. Det var jättekallt i vinden!
Sen körde vi fel, som vanligt, men vännerna ryckte ut till undsättning. "Stanna där ni är" sa Biggan, "vi är där om 10 minuter!"
Jodå, det var de och sen blev vi eskorterade till vår för helgen hyrda stuga på Böskatorp.
Där kunde vi sen ta en kopp kaffe ihop och njuta av utsikten över Skälderviken...tyvärr var det lite disigt utöver havet så korten blev inte bra.
En härlig stuga var det i alla fall så där kommer vi att bo fler gånger. Hög mysfaktor!!
Bildspelet från bloggträffen hittar du längst mer på denna sida!

24 kommentarer:

Bitte sa...

Ojoj,ser helt underbart ut!Å kul med bloggfesten,härligt bildspel :))Ja,man bor ju baki guds rygg,inte så lätt för en annan att va me!Ha en fin dag,kramis!

biggan sa...

ja så härligt det är där oppe, så fin utsikt och fin natur, skåne är platt va hihi. det smakade jätte gott med en kopp kaffe då. kramar biggan

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Ja solen är på sitt bästa homör.Jag har lagt in om dansen nu... Ha det så bra idag vännen! Kram!

Farfar-Hebbe sa...

Hejsan,ser att ni bodde fint när ni var i Skåne,,ja nu är det nära om en vecka sitter jag i den varma solen och njuter..Haé Kram.

biggan sa...

hoppas du hann med nästa, nu har jag satt degen, så nu finns ingen återvändo för den. den måste bakas ut, sen kommer nog fido fram i dag med, kram biggan

Ellis sa...

Vilken fin liten stuga! =)
Håller på att kika på bildspelet nu, kul! =)
Kramar

Yvonne :-) sa...

Alla filmer har blivet mörka,men som du säger det syn iaf att vi har roligt! Kram!

charlotte sa...

fint bildspel..
'kram

Mia64 sa...

Godmorgon!
vilka härliga bilder, kul med en bloggträff, bara synd att man bor så långt bort.Ha en fin dag /Kram

sannof sa...

Fin liten stuga.. och visst är det så kallt i skuggan som sjutton.. man måste sitta riktigt i lä för att bli varm ännu.. Ha det gott..=)

Gilla sa...

Det ser ju härligt ut där. Bilden med er och killen som ni var hos var ju rena rama tripp, trapp, trull.

Svar: Så härligt att våren har kommit så långt upp! Kram/Gilla

Mita sa...

Men gud vilken mysig stuga,där skulle jag trivas känner jag.
Idag blåser det lite mer,men i solen är det skönt.Det är väl en fördel med blåsten,det torkar upp på gräsmattan.
Ha en fin,fin dag vännen,
kramiz!

attis sa...

Hej goa Mona. Så jättemysigt det ser ut. Inga blommor här ännu men de kommer förhoppningsvis. Ha en underbar dag.
Kramen

paloma sa...

Äntligen!! Får jag se korten! HAR HAFT DATA PROBLEM! SÅ HAR INTE ENS KUNNAT KOMMA IN TILL ER! vilken härlig stuga! Är det på typ en camping? det ser ju så vackert och mysigt ut! vart låg det? Funderar typ till semestern! nu skall jag kolla vidare! KRAM

Daniel sa...

Gud så hääärligt!

Påminner om våran stuga i finnbyn vid finnhavet!
Härligt!

Stina sa...

Vilken söt stuga ni hade med mycket snickarglädje :) Och kul hade ni med har jag läst. Roligt att se bilderna o bildspel från festwn som jag inte kunna komma på, tyvärr men det blir kanske fler tillfällen.

*kram*

egoinasmamma.nu sa...

Vad mysigt det ser ut! Där skulle jag vilja bo!

Siita sa...

Ni har haft det jättekul, men jag saknas. Kramar

Camilla sa...

Det såg ju jätte fint ut!
Jag förstår att ni hade det roligt på bloggträffen.
Ha en fortsatt bra tisdag.
Kram på dig!

Maria sa...

Vilken mysig liten stuga :)

Bildspelet måste jag kolla in :)

Må så gott !
Kram

Ninja sa...

Ja, den stugan såg mysig ut!

biggan sa...

så där nu blir det straxt sängen här, kom hem precis, suss gott hälsa bosse så höres vi i morgon kramar biggan

annsan_s sa...

Godmorgon Mona! Grattis till ditt barnbarn! Så söt valp! Underbara bilder du visar! Ha en toppendag..Kramen

Veiken sa...

När ni tog dessa bilder hade ni allt det roliga framför er. Nu är det en massa härliga minnen! KRam

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...