13 april 2010

GRATTIS MICHELLE PÅ DENNA STORA DAG!!

Hon föddes på skärtorsdagen för 15 år sen, min lilla Michelle, mitt barnbarn som idag fyller hela 15 år! Grattis mitt hjärta på din stora dag! Present ska det bli men det blir inte förrän nästa helg!
Nu har familjen utökats med en liten Chico Scwabe, så nu är det tramp av små fötter där igen...ja, tassar är det ju egentligen...
Chico kom hem till sin familj i Ski nu i helgen. Han har uppnått en ålder av 8 veckor, men är redan en liten hjärtekrossare!
Precis som alla andra små barn, så älskar han att se tecknat på TV...vad månde det bliva av detta barn...


29 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Vilken söt en! Du kanske läst om min grannes hundar men det är som sagt inte hundarna som bett om att bo hos grannen!

biggan sa...

grattis michelle, på din stora dag, härlig hund ni har nu, kramar i massor från oss allihopa, genom biggan

egoinasmamma.nu sa...

Hahaha! Michelle skrev precis i min blogg "Där är ju min mormor" och jag var PRECIS inne hos henne och frågade vem hennes mormor var! :D // Fresta mig inte till att köpa hund!! ;D

Sv: Jag köpte min FÖRSTA kamera för några månader sen, men nu bär jag börjar få känslan för det har det blivit mer och mer roligt. När jag fick den trodde jag batteriluckan var sönder för jag förstod inte hur fungerade.. SÅ mycket kan jag.. :D

egoinasmamma.nu sa...

Sorry! Det blev fel, det är en Michaela som skrev en kommentar om att hon såg sin mormor på bild. Stort grattis till Michelle!! :D (Sorry!)

Lindy sa...

Godkväll!!!
Nu vet jag inte vad du dillar om. Jag har sett alla dina bilder från träffen plus bildspelet, det gjorde jag i gårkväll plus att jag kommenterade. DEt känndes som att man var där igen...
Vilken sötishund...
Ha det underbart!
Kramar!

Ellis sa...

Gratis till henne! =)
Fin hund! =)
Godnatt!
Kram

Frogprincess sa...

Stort grattis till Michelle.
Vilken gosig vovve :-)

Stina sa...

Grattis till Michelle :) Vilken bedårande liten krabat, så söt när han tittar på tecknat :)

Siita sa...

God morgon o grattis till henne. Du får hälsa. Vovven är ju jättesöt. Må så gott. Kramar

biggan sa...

godmorgon denna onsdag, kram biggan

Lindy sa...

Godmorgon!!!
dEtta var märkligt. I måndagskväll så kommenterade jag i inlägget från bloggträffen och jag hade försökt kommentera bildspelet men det tog tvärstopp. Jag gick nu ner till det inlägget och skulle bevisa för dig, men det var helt borta. Så vart det svävar runt för någonstans vet jag inte....
Så då förstår jag att du undrade.
Jag har varit runt på allas sidor av de som var med och det är bilder överallt, härligt!

Ha det underbart!
Kram!

biggan sa...

ja det var lite mysko i går eftermiddag med, jag hade inga kommentarer, fast jag redan hade svarat på 10 innan, mysko kram biggan

Lindy sa...

Ja, det kan väl lätt bli så i teknikens underbara värld....=)
Jag hoppas inte du trodde jag hade glömt bort dig för det har jag verkligen inte...
Du får ha en härlig dag!
Kramar!

Anonym sa...

Vilken söt liten valp
Grattis från mig till henne
Ha en bra dag
Kram
Lassika

Lindy sa...

Nämen vännen! DEt är väl klart jag inte glömt bort dig och särskilt inte efter helgen nu när vi träffats och allt.
Jag ska kontrollkolla hädanefter så att kommentarena verkligen kommer fram...
Ha det strålande!
Kramar!

biggan sa...

ja vi köpte ju med, och nu fungerar det här också, möjligt dom gjort uppdateringar, eller nåt kram biggan

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Grattis till den nya familjemedlemmen.Ulla kollar också Tv här Hon har väldiga kommentarer när hon ser djur i TV...Ja det är skönt att hundarna kommer överens.Caisa la sig med en gång för Bella som är den som bestämmer(tror hon,för det är jag)Tips till dej börja med klickerträning på din hund..Ha en bra dag!

Anonym sa...

Ja han var verkligen söt=)

Gunilla sa...

NÄ men vilken söööting ni fått !!

...och grattis till barnbarnet !

Veiken sa...

GRATTIS! 15 år, underbart, Jag har en sån också. Dom är ljuvliga! Kram

Unknown sa...

Min dotter fyllde 15 år den 24 mars=)
Tiden går så fort så fort..
vad bra du börjar få det i denna blogg nu,trivs du eller kör du både denna och metro???
kram på dej=)

annsan_s sa...

Säg det du mona! Hahahaha..Duktig på att dansa..Kramiz

Gilla sa...

Sicken lite gullplutt!

Anonym sa...

gud så söta de är när de är valpar..
kram

roffe sa...

En sån liten söt valp skulle man ha.dom skulle inte växa mera.låg längre idag.mår inte bra.ha en skön dag.kram

paloma sa...

Ja, tiden går! Det skall gudarna veta! Vilken liten gohund! Vad är det för ras? Gud så söt den var.kram till den och er!

eva sa...

Åh vilken liten söööööting:)
Vilken mysig lunchpromenad här sken solen idag så man passa på att va ute och sen blev det regn och slutade med sol igen innan den gick ner för kvällen!!
kramiz

agnetha sa...

GUD Vilken sötis!!Chico alltså. Ja ditt barnbarn Michelle är också en mycket vacker flicka. skickar med ett grattis till henne med.

Nattis 2.0 sa...

Nu tror jag allt att du hittar på. Inte har du barnbarn som är 15 år gamla?
Eller kan det förklaras med en tonårsgraviditet?

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...