21 oktober 2011

Äntligen fredag och idag kommer vännerna från Torekov!

Idag är en alldeles speciell fredag och det ska bli så himla roligt att träffa BIGGAN och hennes härliga familj!  
Så denna helgen blir en bloggfri helg, men jag återkommer på söndag kväll med massor av trevliga bilder, hoppas jag.  
Dotter WICTORIA har uppdaterat sin blogg, där ni nu kan se en tavla växa fram. Hon har också ändrat i kommentarsfunktionen så alla kan kommentera.  
Även jag har uppdaterat i min SIDEBLOGG där du nu kan börja att längta efter sol och värme igen. Besök mig gärna där och dröm dig bort en stund.
Önskar er alla en riktigt fin helg!


32 kommentarer:

biggan sa...

halloj, japp det ska bli så roligt, nu väntar vi bara på barnen ska sluta skolan, hihi och dom har inte ens hunnit åka dit ännu :). vi kör försiktigt, kan ju ta en stund genom göteborg. det får vi se, det värsta har väl gått över när vi kommer dit, ha det gott nu, tills vi ses kramar biggan

MICKAN sa...

Ni ska själva ha en riktigt bra helg!

Siita sa...

God morgon. Ha en trevlig helg. Skulle gärna varit med, men det går ju inte. Här är kallt idag -3 grader. Kram

Sand mellan tårna sa...

God morgon! Hoppas ni får en riktigt trevlig helg. Ser fram emot fina bilder sen. Kram!

Roffe sa...

Godmorgon.Idag ska jag på studiebesök på volvo i skövde.Ni ska ha en fin fredag.kram

Anonym sa...

Morsning,,Kul,hoppas ni får mysigt tillsammans och att det blir väder så ni kan vara ute utan att frysa halvt ihjäl..Hälsa Biggan.Kramen.

Yvonne ♥ sa...

Morn morn! Då får jag hoppas att det är samma med mej.Man ser ju inte klok ut ! Visserligen ser det bättre ut idag! Har lagt ut alla mina sängkläder i uterummet och kudden i frysen.Jag skickar med en säck kramar som du kan dela ut! Förstår att du längtar efter den härliga familjen.Ser fram emot att få vara med er i bilderna som du sätter in :-). Morgonkram!

Nett sa...

Härligt, hoppas nu att ni får en toppenhelg tillsammans :) Kram

paloma sa...

Hoppas ni får en jätte mysig helg! KRAM

paloma sa...

Hoppas ni får en jätte mysig helg! KRAM

ansepanse sa...

ha nu riktigt trevligt under helgen
Sv: tack för att du kramar Biggan från mig också
kramar

Gunilla sa...

Önskar dig Biggan o Co en riktigt trevlig helg då !!

Anonym sa...

Hej! Hoppas du får en fin helg med dina vänner från Torekov. Ha en fin helg !

Ninja sa...

Hoppas att ni får riktigt trevligt!
En bloggfri helg behöver man emmelanåt!

Ammis sa...

Ibland behöver man lite ledigt, även fr. bloggen Ha en myshelg. krAMelikram

Gilla sa...

Jag hoppas verkligen ett ni kommer att få en trevlig helg tillsammans. Hälsa Biggan från mej.

Sv: Det var vår första regnbåge för i år också. Men du skulle sett den när den sträckte sej från horisont till horisont. Det gick inte att få in hela i kameran.

Kul att du GILLAde skulpturerna också.

Ha det allra bäst över helgen.

Kram/Gilla

Carina Sjölund sa...

Hoppas ni får en trevlig helg tillsammans :)
Kramen vännen♥

Ma sa...

Ha nu en riktigt underbar helg med Biggan och hennes familj. Kramiz...

Ellis sa...

Hej vännen!
Hoppas ni får en underbar helg! =)
Jag ska iväg och dansa ikväll, ser fram emot det! =)
Kram Elenor

veiken sa...

Njut av tiden tillsammans. Kramar till hela gänget!

Yvonne Johansson sa...

Hoppas vädret står er bi och att ni får en riktig härlig helg. Jag ska kolla in tavlan och se hur den växer fram. Det ska bli skoj. Ha det så gott.

Mita sa...

Ha en toppenhelg tillsammans, och jag längtar redan efter bilderna och vad du skriver..*ler*..
Kram och hälsa så gott!!

fina frun sa...

Tack det samma :)
Ha det så skönt nu!

Petra sa...

Då önskar jag er en riktigt trevlig helg :)
Så ses vi på söndag eller måndag :)

Kram

Camilla sa...

Då önskar jag dig en riktigt trevlig helg. Jag ser framemot all bilder du tänker visa oss.
Kram!

Karpstryparn sa...

Svar: Aj fanken, men jag förstår dig, hinner man inte så hinner man inte.
Angående räkor: Aaah, hehe, okej, 4 kg är inte så lite det.
Kramiz

Ninz sa...

Iiiiiii vilken härlig helg ni kommer att ha! Njut av det underbara umgänget & så återkommer du å berättar om allt skoj ni har gjort :)
Kramen

Maria sa...

Hoppas er helg blev bra/kram

Mollan70 sa...

Jag förmodar att du har haft så trevligt i helgen så att bloggandet har fått ligga åt sidan.

Augusta sa...

Vad spännande att få se bilderna sedan av eran helg tillsammans :)

Trevlig söndag och kram på er

Anonym sa...

Trevlig Bilder!
Gillar den med "Segelbåten"!
:o)
Hoppas att Ni haft trevligt med Biggans gäng i Helgen!
:o)
Ha en finer Söndag!

Kramizar
Stevie

Anonym sa...

Hoppas ni har haft en alldeles underbar helg! Ja, det har ni ju såklart haft :-)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...