5 mars 2010

Fenixmonas blandning

Fenixmonas blandning

24 kommentarer:

Petra sa...

Låter som en klok teori tycker jag. Kramar

Farfar-Hebbe sa...

Oki,då hoppas vi..Haé Kram.

Vicke sa...

jag tror att vi får en fin sommar iaf, jag ser ingen reklam i din blogg ännu

Yvonne sa...

Men det gjorde jag.Jag lämnade adressen..Vet inte om jag gjorde fel..Ha en bra fredag! Kram!

pamela sa...

Oj så svårt det var att komma in och ge en komentar till dig! SÄKERHETSVARNING KOM UPP hela tiden! Urjobbigt,Men nu verkar det gå får jag hoppas!? Vad fin bild på lille ceacar! Nu komenterr jg från mitt gooogle konto! Men du vet väl att pamelaw65=paloma kram

Farfar-Hebbe sa...

Ja gör det passa på att ta till dig av solen,Haé med Gevalian i koppen.Kram.

Farfar-Hebbe sa...

Ja det är klart,jag kände det på doften..Haé Kram.

Vicke sa...

jag önskar dig en trevlig helg nu

rolf sa...

Hej.strula med datan nu.funka ibland.om jag köper ny mus inte säker det är det.kontakt musen funka ej.använder usb-musen nu.fastna ibland.ha en skön fredag.kram

Emma sa...

Ja förr eller senare :)
Kram

Ammis sa...

Ja då har jag kopierat din nya bloggadress o. lagt in. Då håller vi väl tummarna för en kall mars månad då för en härlig varm sommar vill man ju ha, då kan jag allt stå ut med lite mer kyla ett tag till :0). Ha en skönn helg. KrAMelikram

Ammis sa...

Ja då har jag kopierat din nya bloggadress o. lagt in. Då håller vi väl tummarna för en kall mars månad då för en härlig varm sommar vill man ju ha, då kan jag allt stå ut med lite mer kyla ett tag till :0). Ha en skönn helg. KrAMelikram

paloma sa...

Ja! Nu tar jag med metroadressen i stället! Vi har haft jätte skönt och fint väder i dag! Visste inte det om frosten! Spännande! Likadant det du berättade om v'dret på 13 dagsaftonen! Må så gott och trevlig kväll,här blir det nog en bailis eller ett glas vin! KRAM

Yvonne sa...

Kan bero på att det ska vara skaningen
Ha en bra fredagsmys.Kram!

Margit sa...

Vilken gullig bild på kissekatten!! Va fin han är!! Luktar på kvisten eller...
Kramen min vän!!!

Yvonne sa...

Vissa bloggar tycker inte om åäö Natti på dej.kram!

Vicke sa...

inget nytt på denna front

Yvonne sa...

Det är när jag inte skriver in hela adressen .Det behöver jag inte på de andra bara på din...Det står valfri Konstigt!!

rolf sa...

God morgon.nu har jag tagit mod och skickat in till årets robinson.jag är ju en livsäventyr.varit i öken,legat i tält och öppen himmel.inga fobi mot något djur.ha en skön lördag.kram

annsan_s sa...

Härliga vårbilder Mona! Kramiz

biggan sa...

godmorgon, då var det söndag igen. ska snart väcka opp simon, han har en lång dag framför sig med bilkörning, kram biggan

rolf sa...

God morgon.du ska ha en skön söndag.kram

biggan sa...

blir en fin dag i dag med, härligt. nu är simon skjutsad, dom är på väg. härligt för honom. snart ska vi i väg med nu. till lokalen och träna. kram biggan

Anonym sa...

Godmorgon FenixMona!

Brukar säga att vi människor klagar över vädret, men tänker vi någonsin på de stackars djuren i naturen?! Vi tar mat ur kylen, men de måste leta mat i naturen.

Ha en skön Måndag!

Kram
Stevie

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...