25 mars 2010

Stoppa tiden lite, jag hinner inte med!!

Vännen Kristina börjar Få fart på sin blogg nu! Men hon kan behöva lite hjälp av er garvade bloggare ... Gå in och hälsa på henne, hon har Mycket spännande saker på gång just nu!


Tomson kom Etta denna gång så missa inte att GRATULERA honom!! Gå in till Biggan och gratta!

Sista veckan för Tomsons låt så rösta nu ordentligt alla!!!

Ikväll fortsätter vi vår smålandsresa om jag har lyckats att förhandla fram mer tid, för tid har jag ont om just nu! Ha en underbar dag alla!

24 kommentarer:

biggan sa...

har varit inne och hälsat på. japp sista veckan att rösta nu. sen är det 10 veckors regeln. jätte roligt att han fick vara kvar. alla veckorna kramar biggan

Ellis sa...

Röstade på honom i början av veckan! =)
Jo jag vet att vitt är en färg men gillar mer färgglada färger! =)
Hoppas du får en fin torsdag, idag blir det våfflor! =)
Kramar

Yvonne :-) sa...

Morn morn!!! Nu hittade jag..Ha en bra dag! Kram!

Nett sa...

Härligt att vara hemma nu, sängen klallar och jag önskar dig en fin arbetsdag *kram*

Livsnjuterska sa...

gomorron och ha en fin ärtsoppedag

Kram

Ska kika in till henne nu

justine sa...

dagen börjar inte bra blev ledsen-kan läsa på min blogg ,kram justine

Mi sa...

god förmiddag. Önskar dig en bra dag. Kramar till dig!!

Hannah sa...

Önskar dig en riktigt bra torsdag. Kram!

attis sa...

Hej vännen. Så du vill inte ha lite snö? hahahhahaa. Tack för kramen . Den behövdes och värmde gott. Har tittat in på hennes blogg och skrivit till henne. Ha en strålande dag.
Bamsekram

Mita sa...

Jag får väl kika in till henne,alltid kul med nya bloggare.
Kul med din Smålandsresa från förr tycker jag.
Ha en fin våffeldag vännen,
kramiz!

kristina Chatillon sa...

Ni är så goa allesammans. Men jag ska lära mig när allt lugnat ner sig Tack för ert stöd. Hur F-N får jag bort venedig bilden som "bara" hamnadepå min startsida?????
Jag ska bli Täbybo. Täby ligger norr om STHLM och tar 20 min med buss till Centrum ca. Kommer bo vid Rönningesjön men aldrig mer jag vill vara med om en budgivning HUA och nu det värsta få min här i Fruängen såld så snart som möjligt. Någon intresserad????ha ha
Mitt i allt ska jag ner 20 april -4 maj och snorkla i Röda havet Men jag har info om detta så i slutet på maj flyttar jag in Jippi men det är lite mycket nu och det största är att mitt barnbarn Oscar 14 mån den 8 mars blir storebror. lillebror skulle kommit igår men icke.....Jag känner mig lite vimmelkantig För gammal för så mycket på en gång.....Kramizar på er alla

charlotte sa...

ja o idag måste du ju hinna med att göra våfflor också
ha en härlig dag
kram

Karpstryparn sa...

Gött att din vän har fått fart på sin blogg.

Svar: Hehe, jag började med den nya inriktningen igår, spelade in tre nya videos och fler ska det bli.
Kommer att lägga ut länkarna till videorna i min blogg. Kramiz

Kina sa...

Ska bege mig in på din kompis Kristinas blogg. Har försökt lämna ett litet avtryck hos henne men får inte till det, provar igen!
Kram Kina

Siita sa...

Nu har jag varit inne o hälsat o sagt att hon är välkommen till mej. Må gott. Kram

biggan sa...

kikar in lite, det har blivit middag ute på altanen i dag, sååå skönt, fortfarande varmt, blir nog en stund till på altanen. kram biggan

Vicke sa...

okey, då ska jag titta in till henne

Mi sa...

Kommer med kvällskramen, Kram o natti

biggan sa...

så nu släcker jag ner för i kväll. ska se bilförarna, om jag inte somnar, hihi. sov gott, hälsa bosse kramar biggan

Smörblomma sa...

Ja, jag vet inte riktigt hur jag skall säga om Anjas bror där i kyrkan, det fanns många olika känslor inom honom där iallafall...

Nu skall jag gå in och hälsa på Kristina igen :) Kramiz

biggan sa...

ja visst är den bra, ungarna kastade sig över den, när dom fick den, på med gitarrerna, sen full fart. kanon är den, ska kolla in dom andra med, kram biggan

biggan sa...

godmorgon, ja jag var väl oppe nån timme, men sen är det nästan omöjligt att somna om, man vrider och vänder,
ja den är kanon dvdn, helt underbare musik, albert lee är ju kanon på den dvdn, med, ungarnas absoluta artist, jätte duktig,
ja vad kul maila du kram biggan

roffe sa...

God morgon.gjorde en hel påse smet,så det bli våfflor idag med.idag få njuta av våren,sen kommer snö in i helgen.ha en skön fredags mys.kram

Livsnjuterska sa...

Kram själv och ha en fin fredag och likaså helg
Nu äntligen är det lättare att kommentera, förut har "skicka en kommentar" suttit mitt in de´andra kommentarerna så det har varit jätte svårt att klicka rätt

Kraaaaaaaaaaaaam

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...