22 mars 2010

En stressig morgon inleder denna måndag!

Vi fick en mycket fin dag igår med barn och barnbarn och kaffe hos pappa! Så gott Att Få träffa så Många av de kära!
Till och med vädret Ställde upp, molnen drog bort och låt solen skina på oss!
Så här vackert var det igår vid Åbyfjorden. Isen Håller på Att gå upp och det är en del vatten på isen. Fast jag misstänker Att det vattnet har fruset till i natt igen. Vi hade Nästan fyra minusgrader När jag steg upp vid 3,30 ...
Ha en fin måndag och en bra start av denna nya vecka! Tänk på entt Ett leende från dig kan lysa upp dagen för en annan människa! Keep on smiling!
Grattis säger jag också till Tomson som fyller 17 år denna dag!



22 kommentarer:

biggan sa...

visst är det härligt träffa nära och kära, ja vi hade med kallt i natt, och grattis goa tomson. kram biggan

biggan sa...

Tack ska du ha Mona! Tack!

Kram Tomson

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,samma här lite kallt - 6,9 just nu,men solen har tittat fram..
Ha en bra dag,Kram.

Siita sa...

Kallast här då. -8.8 när jag kom ner halv 7. Men nästan en halv meter snö som kom igår. Kram

roffe sa...

God morgon.ändrat sov morgonen.går upp kl.7.00 istället för 4-5.somna så tidigt annars.missa dom bästa programen.ha en skön solig dag.kram

Nett sa...

Underbara bilder du bjuder på idag :) Kram

Petra sa...

God Morgon!
Fina bilder tog du också :)
Minus grader här med...

Ha en bra dag!
Kram

attis sa...

Gomorron vännen. Så fina bilder igen då. Grattis säger jag till honom. Ett bra alternativ är att gå med i BuubleRoom. Där får man betalt för varje besökare. Vet inte om du sett att det förekommer en massa ord med två linjer under. Då någon besökare klickar på dem och öppnar länken får man betalt för de oxå. Gå in där och titta. Ha en toppendag.
Kramen

attis sa...

Tror nog oxå att damen fick stanna kvar på sjukan hahahahhaa.

Mi sa...

God morgon! Fina bilder du lagt in. - grader här också men jag ser i alla fall solen idag. Hoppas att du får en bra dag. Kramar!

charlotte sa...

kallt här med. undrar om våren nånsin kommer??
kram

annsan_s sa...

Godmorgon Mona! Jösses vad fina bilder du visar! Här har vi sol och + 8 så i dag ska jag njuta av min enda lediga dag. Ha en toppen dag. Kramiz

Anniepie sa...

Så vackra bilder! :) ha en bra måndag nu, här är det + 2,2 och stålande sol! :)Kramar!

Gunilla sa...

Vilken mysig söndag !!

Men huuh va tidigt du stiger upp på morron !!

paloma sa...

-5 I morse här med! Men nu skiner solen ljuvligt! Igår hade vi mulet och i lördags 10+ underbart! Varför går du upp redan 3:30? Vi går upp vid 6 tiden, kram

Hannah sa...

Underbara bilder. Önskar dig oxå en bra måndag. Kram!

Vicke sa...

Härliga bilder

Yvonne :-) sa...

Vi har haft + grader hela dan.Kram!

Sillen sa...

Oj vilka vackra bilder, hoppas det blev en bra dag.

Sillen

biggan sa...

kikar in lite, nu ska det bli bad, sen arn del 2, hittade den andra delen billigt på maxi med, 29 kronor styck, ha det gott i kväll kramar biggan

syren sa...

Vilka härliga bilder! Alltid härligt att träffa nära och kära. I veckan kommer barnbarnen och då ska vi fira de små blir ett år den 24 mars Hans oc Michaela fyller samma vecka samt Gunilla fyllde den 15 mars. Har grattat Tom på Facebook i morse.Kram

Ellis sa...

Kallt här imorse också -7 när jag vaknade och -5 när jag cyklade iväg!
Haft en fullspäckad förmiddag på jobbet och en lugn eftermiddag!
Hoppas du har haft en fin dag!
Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...