21 mars 2010

Idag blir det inget bloggande!

Idag ska vi iväg till Hunnebostrand! Vi ska hälsa på pappa och hans Maggan lagom till eftermiddagskaffet. Jag har ju de flesta av barnen där ute också men det blir stressigt att åka runt till var och en, så jag fick en strålande idé!
Vi bjuder barn och barnbarn på pizza så får jag träffa allihop utan att stressa! Fiffigt va´!?
Så här fint väder som det är på detta kort, det är det inte här idag! Nej, det är mulet men +4 grader, så det är helt okay!
Nu får jag sätta full fart om jag ska hinna med, så nu blir det ingen tid till mer bloggande idag! Igår kväll blev det arbete på jouren så då blev det inte heller något bloggande...så nu är jag ohjälpligt på efterkälken igen...Har inte hunnit med alla era fina kommentarer, men jag kommer...Ha nu en fin söndag alla!!

23 kommentarer:

roffe sa...

God morgon.Du ska ha en skön söndag,´hälsa alla barnen och pappa.kram

Petra sa...

God Morgon!
Då får jag önska er en trevlig dag :)
Kram

biggan sa...

låter som en jätte bra ide, ha det jätte gott i dag, själva sticker vi och tränar, ses senare, kramar biggan

attis sa...

Hej goa Mona. Jag tror att när ditt nät blev friskt så sjuknade mitt. Verkar dock fungera någorlunda idag. Så jättefina bilder och vilken smart idé. Roligt att få träffa alla. Ha det bäst.
kramen

Anonym sa...

Ha en skön dag med Era närmaste! Kram! Sören.

paloma sa...

Godmorgon!Det blir nog supermysigt! Vi hade underbart väder i går här men nu snöar det för fullt igen! skitoxå!!!!kram

Vicke sa...

ja, det var fiffigt, då får ni det säkert trevligt tillsammans

Mi sa...

Det var en jättebra idé. Jag får antagligen besök av svärdottern och mina barnbarn i dag och tänkte då att vi kunde gå ut och äta något.
Ha en toppendag med dina nära och kära. Kramar till dig!!

Anonym sa...

Hej, vilket fint par din pappa och hans Margaretha verkar vara! Hoppas att dagen blev bra! Här har vi fint väder, men det verkar vara tre meter snö på gården, inget tinar ju pga de kalla nätterna! Vad ska man göra, det blir nog som du skrev, man får kyla midsommar snapsen i snödrivan! Kram från Bettan!

Nett sa...

Hoppas att ni får en alldeles underbar dag ihop med dina föräldrar och på hunnebostrand. Kram

biggan sa...

kikar in lite innan middag, ungarna ska grilla ute, hamburgare. dom har bestämt det är vååår. hihi hoppas ni har trevligt kram biggan

Anonym sa...

Jag tycker du är förnuftig, ja!
Livet är fyllt av mer än bloggande.
Kramar i massor från Lidköping!

Anonym sa...

Godafton FenixMona!

Det var en förträfflig idé,
fast det blev väl dyrt med all Pizza?

Svar på kommentar:
Är inte heller riktigt nöjd med Google translatern, då jag tycker att den översatte dåligt emellanåt.
Alla ord blev inte översatta.

Ha en fortsatt fin Söndags kväll.

Kram
Stevie

Mi sa...

Kommer förbi med kvällskramen. Kram, kram!!

Frogprincess sa...

Ja det var en bra ide med pizza :-)

Mim sa...

Tycker absolut det är en bra idé med pizza. Det behöver inte alltid vara så märkvärdigt, det viktigaste är ju att hinna med varandra!

Ellis sa...

Hej!
Hoppas du har haft en fin söndag, jag har varit på cykeltur i solen, städat och grejat på lite här hemma.
Sitter och ser på film nu!
Kram

Karpstryparn sa...

Samma här, har bara hunnit med ett enda inlägg. Men det har ju sina orsaker också, läs varför.

Svar: Absolut! Kram på dig!

Hannah sa...

Hoppas din dag har varit bra. Kram!

agnetha sa...

Bra ide!! Hoppas att pizzan var god!!
/ Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/

biggan sa...

godmorgon, till denna måndag, klart vi ska gratta honom från er. är snart på väg in med brickan till honom. kramar biggan

biggan sa...

ja så goa när dom var små hihi. dög att spela med racket med, hihi kram biggan

Siita sa...

God morgon. Nu har jag skrivit in även denna i bloglovin. Hade missat den adressen. Här är soligt idag, men kallt o massor med snö. Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...