12 mars 2011

Lördag med lite olika aktiviteter.

Det är ännu alldeles för tidigt för att se vad vädergudarna bjuder på denna dag, fast det ger sig väl...
Idag skall vi till Hunnebostrand och hälsa på pappa och hans Margareta. Numera bor Margareta i ett särskilt boende, men vi hämtar far och åker sen tillsammans till henne med lite gott fikabröd.
Hoppas vädret är fint ute på kusten så min lille digitala kompis kan få jobba lite. Fortfarande finns lite nytt att upptäcka vad gäller funktionerna på den nya kameran...Jag vill ju kunna använda den fullt ut då vi om knappt tre veckor åker till Paris.
Ha en riktigt fin lördag och hoppas vi alla får njuta av en blå himmel och sol...hur som helst så är dagen en dag närmare sommaren!


26 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Än mulet här men det börjar skymta lite rosa på himlen, kke solen kommer iaf. Ha en bra lördag. Kram

Roffe sa...

Godmorgon.har du nattjouren,hur kommer det sig du är uppe kl3.00.så tidigt bruka du inte gå upp.jag håller med dig solen börja gå upp i hjo.ha en fin lördag.kram

Hebbe sa...

Mors,,hoppas du får en bra dag i Hunnebo,,här har solen kommit på plats,så jag får nog en fin dag.
Haé Kram.

Vicke sa...

ja, vi får hoppas att det blir fint väder nu

Yvonne :-) sa...

Morn! Vi får hoppas att det blir fint väder.Kram!

Jenfan75 sa...

Gomorron. Ja här vankas det finväder men jag tror värmen håller sig borta. Vi har -13,7 nu

biggan sa...

roligt för dom när ni kommer, jo det tar en stund att lära sig nya saker, men det kan du tills ni åker.
japp kommunen har tagit hand om räven. men dom trodde den hade gått igenom isen. som varit.
ha en fin dag nu kram biggan

Petra sa...

God Morgon!
Här bjuder vädret på snö :/
Hoppas ni får en bra dag :)
Kram

4U2 sa...

Sol och blå himmel har vi här, brist på sömn likaså!
Ha en fin dag :)

Stattinskan sa...

Min himmel är jätteblå - där bakom molnen ... tror jag ;-)
Gomorron :-)

Gilla sa...

Hos oss är det jämngrått på himlen. Hoppas att det blir bättre framåt dan.

Svar: Jaså det är vintergäck den heter? Det visste inte kompisen heller.

Jag är ju yrkesskadad när det gäller kläder. 25 år som egen företagare i branschen ger ju sina spår.

Det måste ju vara värre när man pga viktuppgång inte kan få allt man vill ha.

Kram/Gilla

eva sa...

Då kan det inte bli många timmars sömn för dig idag.
Ja det e skönt att få tvätten fixad så man slipper den under veckan så snart e de klart med både täcken kuddar och kläderna.
Ha en fin lördag med din far och hoppas solen skiner hos dig med.
kramiz

ansepanse sa...

jag ska också strax åka och se på pappa men på ett helt annat sätt :(
kram

Mi sa...

Önskar dig också en fin lördag. Just nu så har vi solsken.
Kram!

Nett sa...

Hoppas att ni får det trevlligt med besöket hos margaretha, kul med kameran. I Prais lär det bli en massa kort kan jag tro. Kram

Mita sa...

Kanon väder idag, blåsigt,men det har man börjar vänja sig vid,hihi...
Hoppas ni får en härlig dag tillsammans.Kan tro att erat besök är uppskattat.
Kram vännen!

Anonym sa...

Här skiner solen och det är en klarblå himmel. Kanske kanske kommer våren nu eller ??

Frogprincess sa...

tack detsamma. Ha en fin Lördag du också :-)

Carina Sjölund sa...

Önskar dig en fin kväll :)
Kramen vännen♥

Camilla sa...

Visst har vi fått sett solen idag. Men det var kallt i morse.
-16 då jag åkte till jobbet.
Men på dagen blev det +2.

Men,men...som sagt...jag har ju jobbat så jag har inte kunnat vara ute något.
Ha nu en toppen lördagskväll.
Kram på dig!

Erika(jyringen) sa...

sv.nej ingen anmälan har jag gjort...tror nog dom som blev drabbade tagit hand om det... :)

Kerstin "Delfinen" sa...

Hoppas för er allas skull att allt fungerar bra efter förändringarna för din Pappa. Det finns mycket tankar och känslor i en sån här förändring i livet. Kram till er Kerstin

Unknown sa...

Visst är var dag en dag närmare sommaren. Ett faktum som jag lyckades fota vid min fotorunda i dag.
Ha en fin söndag! /SA

Roffe sa...

Godmorgon.Jag vet att du sagt vad du jobba med förut.men jag glömnt det.du ska ha en skön dag.kram

Hebbe sa...

Mors..Ja visst var det fart och fläkt i vinnarlåten,,själv gillade jag Sannas låt..men skitsamma hur det än går,så måste vi ändå knoga på i vår vardag..Ha nu en skön söndag,,själv sla jag åka ner till Vreta Moa fyller 3 i dag..Kram.

Yvonne :-) sa...

Vi har - grader här nu på morgonen.Ha en skön söndag! Morgonkramen!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...