1 mars 2011

Inget som kurerar sig själv...

Dubbelsidig lunginflammation och öroninflammation. Förmodligen ett samband med det jag hade i januari, att den medicinen inte var tillräcklig. Ja, så sa läkaren igår...  
Började direkt igår med antibiotika, ett bredspektrum, men det togs också en odling som jag får svar på om ett par dagar.  
Känns i alla fall mer hoppfullt nu, för detta är bedrövligt...jag hostar och spottar som en gammal snusgubbe...Tack alla för alla uppmuntrande ord, det värmer!!!

29 kommentarer:

biggan sa...

ahh din stackare, då hostar du som en tok nu, förstår precis, krya på dig i massor nu vännen, och ta det lugnt kramar biggan

syren sa...

Hoppas det hjälper med medcin nu! Vet att det är svårt att bli av med hostan med ta nu det lugnt och bli frisk. kram

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Hoppas det hjälper med den dundermedicin du fått.Krya på dig.Kramen.

Jenfan75 sa...

Kan tänka mig att du är ordentligt dålg med både dubbelsidig lunginflammation och öroninflammation. Krya på dig nu=) *kramar*

eva sa...

Hoppas medicinen hjälper fort nu och att du bara vilar och är rädd om dig.
Hur gör man för att fixa till Nix?
kramiz

biggan sa...

krya på dig nu i dag, hoppas du fick nån bra mirakel kur, kramar biggan

Ellis sa...

Skönt att du fått veta vad det är och att de har satt in medicin, hoppas du blir bättre snart! =)
Kramar, Elenor

Mita sa...

Men herregud,nu måste du låta det få ta den tid det tar att bli riktigt frisk igen.Det lönar sig i längden säger jag och nickar klokt,
Hoppas medecinen tar kål på alla bacillusker nu,
Skickar massor av kryapådig kramar!!

Anonym sa...

Oj Oj Sådant Elände du ska behöva utsättas för ! Hoppas du snart blir bra och kan komma ut och fota igen. Ha en fin dag nu Lilly hälsar till dig !! Kramen !

Nett sa...

Oj det var inte lite det, hoppas att medicinen hjälper och att du snart skall bli frisk. Som tur är så brukar penicillin göra dunder. Kram

Ama de casa sa...

Ojojoj... Det lät ju inte bra, men hoppas att kuren hjälper dig snabbt!
Krya på dig!

Yvonne :-) sa...

Hoppas att kuren kommer att hjälpa dej!Det kommer nog att kännas både i börsen och i munnen!
Krya på dej! Kram!

Carina Sjölund sa...

Vilken blandning du råkat ut för :(
Hoppas kuren hjälper dig snabbt nu!
Vila ordentligt och gör inte mer än nödvändigt!
Kramar om♥

Gilla sa...

Det var som,katten att du blev så himla sjuk. Nu får du ju ta det lugnt och äta din livsviktiga medicin ordentligt hela kuren ut. Det går inte att sluta i förväg. Krya på dej i alla fall.

Svar: Du får skapa en ny blogg här i blogspot, så exporterar du allt dit. Det gick jättebra för mej, så nu har jag två bloggar i blogspot, precis som du har tidigare. Kolla hos Ted Valentin och du får hjälp.

Själva överföringen gör du genom http://www.flyttametroblogg.se och så har han en sida där du kan fråga och få svar om du är osäker. Då går du in på den här sidan. http://www.tedvalentin.com/2011/02/radda-din-doende-metroblogg.html.

Det är ju bra som en backup även

om dom inte lägger ner.

Kram/Gilla

Frogprincess sa...

men då finns det hopp :-)
Krya på dig !!!

Gunilla sa...

SKönt att få en diagnos och medicin mot det! krya på dig !!!

biggan sa...

ja jag orkar inte heller med datan riktigt nu, ligger mest på soffan. ha det gott, och hoppas den gör nytta fort nu kram biggan

Susann sa...

ååå va jag saknar sommaren när jag ser dessa bilder:)

Mi sa...

Din stackare och jag som gnäller över infektion i munnen. Jag äter också penicillin nu. Hoppas att kuren hjälper nu då. Kramar och ta det lugnt.

ansepanse sa...

uj, då har du blivit dundersjuk, stackars dig, hoppas att antibiotikan snabbt gör dig bättre
bamsekramar till dig

Siita sa...

Hejsan. Hoppas din medicin hjälper nu. Jag önskar dej allt gott. I morgon ska jag till VC o lämna nya prover om gikten. Kram

Anniepie sa...

Åhh stackars dig! :/ Krya på dig, härligt att du har lagt in lite fina blomsterbilder iaf! ;) Kran

Anonym sa...

Vad bra att du kom iväg till läkaren och fick medicin.Nu finns det bara en väg och det är till det bättre! Kram

kinab sa...

Men åhhh stackars dig. Vilken tur att du fått dundermedicin nu då, då borde du vara på bättringsvägen om några dagar:)
Krya på dig kramar från
Kina

Mia systeryster sa...

Oj, oj, din stackare, du måste ju må riktigt dåligt! Hoppas att medicinen biter snabbt! Krya på dig!
Kram

Glimz sa...

Jädrans elaka baciller! Bra du får sö på skiten nu! Du har verkligen gått o dragit på skräpet bra länge nu, inte skoj :(
Sv, Be guuuben din hyra hem filmen, den är se värd & Heath är grymt bra som Joker =)
Krya på dig kramen :)

Anonym sa...

Stackars Dig, låter tråkigt. :(
Hoppas att Du blir bra strax :)

Kram
Stevie

Vicke sa...

då får vi hoppas att medicinen biter fort nu

Siita sa...

God morgon. Hoppas du mår bättre. Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...