23 december 2010

Julklappsinslagning och Bjällerklang!

Dan före dan och juklapparna är i alla fall klara...tror jag.

Min Cesare är med överallt där matte är...igår skottade vi snö och fotograferade lite...Cesare hjälpte till så gott han kunde.

Inte lär det bli några mattor piskade till jul...fast det går fint att lägga dem i snön och piska...de blir riktigt fina och fräscha av det.

Idag blir det lite matlagning på morgonen, sen bär det av ut till Hunnebostrand. Det ska bli så roligt att få fixa lite hos pappa! Bilder kommer i morgon.

Igår tappade jag orken en stund, men jag fick hjälp av min Cesare, som är en riktigt duktig julklappsinslagare. Han önskar er alla en God Jul i det lilla bildspelet här ovan!

20 kommentarer:

maria sa...

Vilken bra hjälp du får :)

Önskar dig en fin dan före dopparedan :)
Kramar Maria

Farfar-Hebbe sa...

Grattis då.nu kan du bli byggmästare,,men kom ihåg,inget fuskbygge,,då kommer Martin Timell och tar dig i örat..Ha en bra dag i Hunnebostrand.Kramen.

Yvonne :-) sa...

Förr drog man alltid mattorna i snön.De blir så fina av det.Har varit ute på 2:a gympapasset nu!
Kram!

Camilla sa...

Vilken bra hjälpreda du har ;)
God ju på dig!
Kram!

Siita sa...

God morgon. Trevlig liten hjälpreda du har. Min kisse ligger bara o sover, vill inte ut i kylan. Mat skriker han efter men allt duger inte. Ha en trevlig stund hos din far. Kram

biggan sa...

roligt med förberedelserna. håller på med skinka och lite mat, sen blir det godis, när ungarna vaknar, lite fido, sen uppesittarkväll ha en fin fin dag kram biggan

Ingela sa...

Gott att få hjälp med julklappsinslagningen ;)
GOD JUL önskar jag dig!
julkramar

Mita sa...

Vad roligt att ha en sån fin medhjälpare,han är för gosig.
Hoppas ni får en härlig dag hos din pappa och frugan.
En riktigt GOD JUL önskar jag er,
Kram!

Mi sa...

Vill önska dig en riktigt God Jul!
Kramar

ansepanse sa...

den hjälpen är inte fy skam :)
mamma gjorde alltid så med mattorna, la dem i snön, de blev så fräscha och rena då
GOD JUL önskar jag dig
kramar

Carina Sjölund sa...

Allting går mycket lättare när man har en sådan duktig hjälpreda :)
Kram och God Jul!

Ellis sa...

Härlig hjälp du får! =) Hoppas ni får en underbar jul!
Kram Elenor

biggan sa...

kikar in och önskar god jul redan nu, men kommer in en sväng i morrn med, hoppas du inte slitit ihjäl dig i dag nu kram biggan

eva sa...

Det var nog jag som var i farten för tidigt;)
Fint Julbildpel på Cesare bland alla paketen.
Önskar er en God Jul vännen.
kramiz

Anonym sa...

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR önskar Janne och Lilly !!!

diana sa...

Önskar dig en jättefin jul :)

Mia systeryster sa...

Önskar dig en riktig God Jul!
Kram

Karpstryparn sa...

Ja, nu är det Julafton. God Jul på dig!

Svar: Ja, jag är inte ett dugg förvånad.
Nytt inlägg ute nu förresten, denna gång om bl a "antirasisters" inställning till julen.

Petra sa...

Kikar in för att önska dej en God Jul och en bra helg :)
Kram

charlotte sa...

vad gulllig han är..
kram och god jul

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...