24 december 2010

En riktigt GOD JUL önskar jag alla!

Det var soligt men kallt när vi hade packat in julmaten och körde mot Hunnebostrand igår.

Dotter Wictoria kom direkt från jobbet och hjälpte till att duka.

Jag hade lagat till maten här hemma så långpannorna fick bara stå lite för uppvärmning i ugnen...sen var det klart för servering.

Jag tror att jag fick med det som skulle vara med...alla blev ordentligt mätta och vi hade en jättefin eftermiddag och kväll tillsammans.

Det blev ganska sent innan vi var hemma, men så är det ju...tiden går alldeles för fort när man har trevligt!
Sista dagen i Rimstugan för detta år!!Jag blir jätteglad om du vill skicka ett sms och rösta på mig, även denna sista dag! Du skickar det till: 72550
Skriv: Rim 15206




13 kommentarer:

Siita sa...

God morgon o God Jul. Här mjukstartade vi med lite julmat i går kväll. Kram

syren sa...

Vi mjukstartade lite med julbord förra fredagen med mina arbets kamrater. Vi lade ihop själva till maten och lagade den själva. Mycket snö har vi fått,har börjat jobba nästan varje dag kl4.30.Nu hoppas jag att vi inte får mer på ett tag...Det ser så trevligt ut ert julfirande! Ska snart åka till Malmö och fira med barnbarnen. God Jul! kram

Farfar-Hebbe sa...

Tack,,Mona det ska jag se till att jag får..
Ser att det blev en fin dag för er alla i Hunnebo,,härligt,,nu startar vi julaftonen lite mjukt så vi orkar med hela dagen..Säger nu,,GOD JUL,,hörs sen.KRAMEN.

biggan sa...

godmorgon, härligt dom fick lite julbord med, frukost 9 sen ska simon till ett ålderdomhem och spela sjunga. klockan 10. sen ska dom vara tomtar i kväll. i olika omgångar. ingen snö i dag, men i går vräkte det ner hela dan. ha nu en underbar julafton kramar biggan

biggan sa...

förstår om du blir trött sen hihi, ska ringa med sen, när frukosten kommit fram. ha det supergott nu kram biggan

Ammis sa...

Godmorgon! Önskar er en riktigt God Jul. Ha det så gott. krAMelikram

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Här har det inte kommit någon som har kunnat plogat oss ut.Så vi är insnöade.Ha en bra helg!

Anonym sa...

God Jul önskar jag dig=)

Ellis sa...

God jul, ha en fin julafton! =)
Kram Elenor

ansepanse sa...

visst går tiden fort när man har det trevligt
GOD JUL
KRAMAR

Mita sa...

Vad härligt ni hade med god mat och samvaro.Det är guld värt.
Önskar en god fortsättning,
Várma kramar!

Siita sa...

God juldagsmorgon. Här blir det lutfisken idag som vanligt. En tradition att äta den på juldagen. Ha det gott. Kram

biggan sa...

godmorgon denna juldag, lugnt stilla alla sover ännu, kram biggan

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...