25 december 2010

Jag vann! Jag är så glad!!!

Sveriges bästa rimmare 2010 är FenixMona som vinner en weekend och den åtråvärda pokalen



Sveriges bästa rimmare 2010 är FenixMona hon har vunnit en fantastisk och miljövänligare weekend för 2 i Göteborg På det miljövänliga och unika Torpet Mon bor Hon och en vän nära centrala Göteborg i 2 nätter.



På Torpet Mon är en hållbar, miljövänlig utveckling en väsentlig del av alla hotellets funktioner. Det gamla huset har blivit omsorgsfullt renoverat med hjälp av miljövänliga material. Uppvärmningen sker med biologiskt nedbrytbart bränsle och solpaneler. Maten kommer från ekologiska producenter eller Torpet Mons egen skörd som växer vid torpet. Läs mer på Torpet Mon



Till Göteborg åker De med tåg.



De får varsitt GöteborgsPass så Ni kan ta er runt i Göteborg med spårvagn, buss och båt. Med GöteborgsPasset får De även fri entré till mängder av nöjen, utflykter och museer.

De kommer även att få presentkort till Wasa Allé som erbjuder svensk ekogourmet, där De kommer att serveras en sjurätters meny. Wasa Allé bjuder på välkomstdrink.

FenixMona vinner även den tjusiga pokalen!

Tack alla som röstade på mig, tusen tack!!!





23 kommentarer:

Gilla sa...

Grattis, Grattis till vinsten. Det vore trevligt att få läsa ditt bidrag.

Kram/Gilla

Kina sa...

Wow, STORT Grattis till dig!
Kram Kina

Petra sa...

GRATTIS!!
Vad roligt för dej att du vann i år :)

Kramar

Anonym sa...

Vad glad jag blir för din skull,stort grattis.Vilket kanonbra pris,hoppas ni får jättehärligt där.
Ha en fortsätt fin helg,
Kramiz!

Mia systeryster sa...

Gratis till vinsten!!
God fortsättning!
Kram

Mita sa...

Det var jag som är anonym,klickade för fort,hi,hi...
Kramen!

Unknown sa...

Grattis och god fortsättning på helgen!
Kram/SA

vickan sa...

Grattis Grattis till vinsten! Har ju alltid vetat att du är en hejjare på att rimma så egentligen borde jag inte bli förvånad.
Cecar fixade ju det där med paketen fint. Vad duktig han var som inte rev upp paketen!! Inponerande.
God Jul i efterskott.
Här hemma ligger jag sjuk så livet kunde just nu vara bättre.

Siita sa...

Grattis Fenixmona du är toppen. säger jag som tappat knoppen. Jag kan inte rimma så det blir bra. Till Götet ni ska. Kram

Anonym sa...

WOW! Bamse GRATTIS! Himmel vad kul! Äntligen kom du ända fram!
God Fortsättning! Kramar

Ingela sa...

Vad glad jag blir för din skull!
Ett stort grattis till dej!
Kram

Anonym sa...

Tittar in och ser vad du gör.

Ellis sa...

Stort grattis vännen, du är ju en toppenbra rimmare! =)
Kram Elenor

Maria sa...

Vad roligt, Grattis till vinsten, ja är man så bra på att rimma så är de inte mer än rätt att man vinner.
Ha en go fortsättning på helgen

Gilla sa...

Jag kan gott tänka mej att den vinsten var åtråvärd för dej. Toppen! Jag ska kika in på sidan du berättade om.

Svar: Han är en hejare på att öppna julklappar nu lille/store Noack!

Kram/Gilla

Yvonne :-) sa...

Grattis !!!Vilket härligt pris..Jag vill gärna få se rimmet..Kram!

eva sa...

Härligt och stort GRATTIS och den fina vinsten e du verkligen värd för dina rim e kanonbra:)
kramiz

biggan sa...

vad snopen jag blev, som du kämpat i flera år, grattis grattis grattis, det är du värd, kramar i massor
nu blir det sängen här snart klockan är 2 så vi kommer ju skapligt i säng i dag :) kramar biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors..Men du vilken julklapp,grattis till vinsten,Kul.
Ja inte var det mat som man tänkte först på i går..Nu har vi ett jädrans busväder igen,,klass 2 varning här utefter södra norrlands kusten,huvá.Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Sovmorgon i dag. Inte ofta sååå länge. Ha en god fortsättning. -5.8 bara här. Kram

Kajsa sa...

GRATTIS Mona till vinsten! Det var fantastiskt kul att du vann, du är ju så duktig på att julrimma =)
Det var skoj tycker jag =)
Kramis

ansepanse sa...

stort GRATTIS vad kul
god fortsättning

Frogprincess sa...

Å vad roligt"!!!!
STORT GRATTIS :-)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...