6 december 2010

Inte bra att trycka på för många knappar!

Så här ser den ut, mina nya stationära dator.

Den är snabb och tyst och det är en glädje att umgås med den...men det är mycket nytt och jag är ju av naturen väldigt nyfiken. Många nya knappar att testa och det gjorde jag igår...med resultat att en del av er bara fick upp en länk till mitt inlägg.

Idag hoppas jag att ordningen är återställd och jag ska INTE trycka på några extra knappar!! Idag är jag ledig och skall försöka att få gjort lite här hemma. Visst ska jag skriva lite i Rimstugan då och då, när inspirationen ramlar på! Klicka på Rimstugan här uppe och gå in och läs mina rim! Kanske något du tycker är bra, som kanske kan vara värd en röst...


24 kommentarer:

justine sa...

Hej , det låter roligt med ny dator och allt , ja det väl en del att göra innan jul så man hinner ju inte sitta hela tiden som annars , ha en bra dag , sköt om dig väl och håll dig varm i kylan , kram Justine

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,skönt att vara ledig en dag..ja man får vara lite försiktig med tryckandet när man har nya grejer..Haé.Kram.

biggan sa...

så fin den är, ja nu låter du bli en massa knappar, fniss, japp ska kika in i rimstugan under dagen. håller på koka köttsoppa, jag har inte kollat vädret på några dar, kanske bäst göra det, kram biggan

biggan sa...

ahh, kanske får ta fönstren på utsidan i dag då. sen vet man ju inte om det går innan jul igen. ja här får man ju ta flera ggr i veckan om man vill, men man vill ju ha lite skapliga fönster i alla fall kram biggan

Nett sa...

Kul med en ny dator, det skaffade jag mig för 2 veckor sedan ;) Aha, så det var därför det såg ut som det gjorde med bara länken. Kram

Anniepie sa...

Kul med en ny dator, det skulle vi verkligen behöva här hemma! :P Denär ganska seef nu faktiskt och gamal! haha Javisst, räkmackan satt fint minsann! ;) Kram

Yvonne :-) sa...

Nu fick du in en 10 poängare om att vara gammal*ler*.... Du får hålla fingrarna i styr..Kram!

Siita sa...

Så fin din nya dator är. Näää inte pilla något. Det är inte bra. Kram

Mi sa...

Kul med ny dator och som du säger man vill pilla mycket o trycka på alla knapparna men det kanske inte är så klokt, haha. Lycka till med nya datorn. Kramar!!

Frogprincess sa...

ha, ha, ha... vist är det både kul och spännande med alla okända knappar :-)
Jag är också nyfiken.
Ha en bra dag!!!

Mita sa...

Jag är livrädd att pilla för mycket när det är nytt.Sen måste jag garanterat ha hjälp,hi,hi...
Fin din dator är,kommer bli mycket gjort där.
Ha en skön måndag,
Kram vännen!

Vicke sa...

ja, då får du hålla fingrarna borta

Gunilla sa...

Kul med nya prylar, håll fingrarna i styr bara :)

Unknown sa...

Alltid roligt med nya grejer och spännande att pröva alla knappar.
Hör till dem som gärna trycker lite och här och där och kollar instsruktionsboken allt för sent. Inte alltid bra...

Ellis sa...

Hoppas datorn samarbetar mer med dig ikväll då! =)
Här har det snöat av och till hela dagen!
Ha en fin kväll!
Kram Elenor

ansepanse sa...

vad roligt med en ny data, hoppas du blir god vän med den också¨
kramar

Ninja sa...

Det är inte lätt att komma överens méd alla knappar, men trycker man inte så lär man sig inget heller :)

Camilla sa...

Kul med en ny dator. Men det är nog bäst att hålla fingrarna i styr ;)
Kram på dig!

eva sa...

Skönt med en dator som går tyst min stationära låter lite väl högt så det e skönt med laptoppen och slippa höra oväsendet!
Många bra rim du har fått till i Rimstugan:)
kramiz

Anonym sa...

Klart man måste testa alla knappar!
:-)
Grattis till nya datorn!

Tommy sa...

Kul med nya grejor, och knapparna måste man ju testa:)

Roffe sa...

Godmorgon.Snöa det hos dig,just nu uppehåll.men innan vräkte det ner.ha en bra dag på jobbet.Kram

Jag ska länka inlägget om julrimmen.så du får många röster.
länka flera gånger.

Siita sa...

God morgon. Kallt här idag, men ingen snö. Kram

biggan sa...

godmorgon, snöar som attan här med nu, halt i går kväll, nedrans väder ungarna ska ut i dag kram biggan

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...