30 november 2010

Hittade julduschdraperi!!

Jag har letat efter ett juligt duschdraperi och igår hittade jag det hos Claes Olsson!

Fast jag tyckte nästan att det såg mer amerikanskt än juligt ut, när det kom på plats.

Jag passade på att köpa ett nytt dusch-handtag också, när jag ändå var igång. Ett riktigt häftigt sådant...

det skiftar färg, beroende på hur varmt vattnet är. Så för julens färg får det vara riktigt hett!! Jag älskar den här tiden före jul...då jag kan få hålla på att pyssla och förnya lite...Det värmer så inte kylan ute märks på samma sätt!!

20 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,ja det får ta den tid som krävs,jag har ingen brådska..men nedåt ska jag,synd bara att magen är den som försvinner sist,,taskigt den kom ju först..
Kul att se när duschvattnet är lagom varmt..Haé Kram.

Roffe sa...

God morgon.Håller med dig likna mer amerikanskt,än juldraperi.fördelen med att slippa gå till jobbet nu,år detnär det är kallt ute.Ha en skön dag.kram

biggan sa...

godmorgon, visst är det mysigt, häftig dusch. visst behöver vi ljuset nu, denna årstiden. när det är mörkt och hallt, kram biggan

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Jag tror också att vi får en låååång vinter.Jag har haft en sådan dusch,men den gick sönder..Kram!

Sand mellan tårna sa...

Jätte snyggt!

Siita sa...

God morgon. Har haft sovmorgon idag. Halv 8. Kallt här med -14.5. Härligt handtag du hittat med lyse i. Kram

Gunilla sa...

Himla praktiskt med lyse på duschen,om det nu stämmer, så man inte hoppar in och bränner sig :)
Jag duschar mycket kallare än dom andra som duschar hos oss...så jag får alltid kolla innan jag hoppar in vad termostaten står på :)

Själv pyntar jag bara i kök och lite i vardagsrummet, det får räcka :)

Anniepie sa...

Tack, va roligt att du tycker det! :D Jaa, visst är det härligt att pyssla med diverse saker såhär års! :) ha en bra dag nu. Kram!

Anonym sa...

Läckert!
:-)

ansepanse sa...

vad julfint det blev i badrummet
Sv: tack för dina fina ord, det värmer
kramar

Anonym sa...

Ja det är bara den blåa färgen som saknas på draperiet=)..

Mita sa...

Då är man bland stjärnor då i duschen,hi,hi...kul att piffa upp.Häftigt dusch handtag också.Kul när man hittar lite annorlunda saker.
Ha en fin,fin dag,
Kramiz!

Anonym sa...

Vilka häftiga grejor du har inhandlat. Ha en fin dag nu !

Unknown sa...

Så fräck dusch handtaget var..
Lite nytt i hemmet är ju inga fel =)
skulle vilja göra en hel del, men det känns onödigt i mitt läge.
ska flytta sista februari så det är bättre att vänta.
Ha det så bra.
Kram M

Ellis sa...

Härligt duschdraperi och roligt med duschmunstycket! =)
Ska fixa lite te och slöa vid tv:n nu!
Kram Elenor

Camilla sa...

Vad fint det blev!
Och vilken läcker dusch...med färger.
Coolt!
Hoppas att du haft en bra dag!
Kram!

Mia systeryster sa...

Häftig dusch;) Jätefint blev det=D
Kram

Ninja sa...

Rött svart och vitt är snyggt!

Augusta sa...

Jag tycker ditt badrum riktigt ångar jul :)

Det blev jättefint :)

Kram

diana sa...

Så nu kommer du att stå där i duschen och kolla hur varmt det är ;) Kul grej och draperiet är snyggt.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...