18 november 2010

Tänk vad tiden går!!

Det är nästan exakt ett år sedan vi var på Orust! En underbar kväll med Tomson och Simon i full aktion...En härlig kväll då kamrorna gick varma. Se bildspelet här ovan och lyssna på musiken!!

 Lille Cesare har blivit ett helt år äldre och är inte alls så liten längre...

Då fick han fortfarande plats på min skrivare, det får han definitivt inte idag.


Mycket hinner att hända på ett år, mycket som man aldrig tänker på...Kanske tur att man tvingas att botanisera bland gamla kort ibland, det ger ju möjlighet att få minnas!
Ha en fin torsdag alla!

19 kommentarer:

biggan sa...

ja visst är det härligt med kort, man minns så mycket, vi gör det här med mellan varven, kikar på gamla kort, :) kram biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors..Ja tur att vi har våra bilder som stöd till minnet..
Jag har alltid en kamera med mig i bilen,man vet ju aldrig vad som kan dyka upp..Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Ja det händer mer än vad kommer ihåg på ett år.Kul att kolla gamla foto..Jag klippte till utan maskin,alltså på det gamla vanliga sättet.Hadè Kram!

Anniepie sa...

Åhh va kul det är att kolla illbax på gamla kort som har tagits, och ceasar var ju lika söt då som nu! :D Ha en bra dag nu. Kram!

Ellis sa...

Ja nog har lillen växt upp på ett år! =)
Idag hade vi tack o lov bara -1 ute, så skönt! =)
Hoppas du får en fin dag!
Kram Elenor

Gunilla sa...

naaw...va söt katten är !

Anonym sa...

Den katten ser ut för att ha det bra! LER! Ha en fin dag nu !

ansepanse sa...

jo, det händer mycket på ett år! en del jättebra saker och en del mindre bra
ha det gott - kramar

Mita sa...

Jag älskar att sitta och titta på gamla kort och minnas. Lite sorgsen blir jag när jag ser dom som inte finns kvar längre. Men ändå,så mycket fina minnen.
Ha en fin dag vännen,
Varma kramar!

eva sa...

Visst e de kul att se på kort och minnas:) och skönt att den här veckan är över snart med tre avklarade prov och det sista för den här veckan i morgon!!
kramiz

Ninja sa...

Det är en anledning till att jag bloggar.....att jag ska kunna se tillbaka och minnas det lilla...dagbok är ju omodernt :)

Mi sa...

Ja ett år går så fort och inte blir man yngre med åren. skönt att ha minnen att ta fram och njuta av ibland. Kramar!

nilla sa...

Ja ett år går alldeles för fort...Så söt katten är :)
Kram

Siita sa...

OJ ETT HELT ÅR SEN. kRAM

diana sa...

Kul med kort och minnen. Ett år går så fort.

Maria sa...

Oh en likadan katt, färgen o teckningen, hade jag för några år sedan. Så gosig var min o det ser eran också ut att vara. Ha en bra fredag/kramar

Siita sa...

God morgon. Kallt idag oxå här som igår. Kram

biggan sa...

godmorgon, nej fyyy, det är inte vitt här ännu, men skulle bli snöblandat i dag, usch jag vill inte kram biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors,Jag har sett björken under flera år,och alltid trott det var fågelbon..Men nu stannade jag och kollade på nära håll,,tji fick man,,läste på nätet,,Häxkvast,,
Man lever så länge man lär.Haé Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...