20 november 2010

Julmarknad står på programmet denna dag!

Snön lyser vit och mer och mer kommer nerramlandes...
I fjol var vi på julmarknad med son och barnbarn. I år blir det julmarknad på Tjolaholms slott med
dottern Wictoria, som också är chaufför denna snöiga dag. Jag är lite orolig över väglaget men vägprognosen hos Vägverket ser inte så illa ut...

Säkert finns det mycket vackert att fotografera på Tjolaholms slott, så min storkamera får ju följa med förståss...visst tar den också fina kort men jag saknar min lilla...den är fortfarande på kamerasjukhuset...

Ha en fin lördag alla! I morgon ska jag bjuda på en försmak av julen 2010...


20 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Okidoki,,Ha en fin julmarknadsdag.Haé Kram.

Anonym sa...

Ja snart advent... gu så fort det går... Trevlig helg på dej =)/Sannof

biggan sa...

halloj vart sovmorgon här, just det, i dag var det ni skulle dit, härligt att få se bilderna därifrån. kör försiktigt men det vet jag viktoria gör, ha en super dag nu kram biggan

Yvonne :-) sa...

Kör försiktigt vännen!
Kram!

Petra sa...

Tjolaholms slott ska vara riktigt fint säger dom som vet ;)
Kanske man skulle utforska detta?

Kram

Anonym sa...

Mysigt med julmarknad!
Ha en finfin lördag :-)

ansepanse sa...

åh, dit vill jag också!!
ta nu bilder och visa sedan, på det viset är jag ju ändå med lite
kramar

Anonym sa...

Morron! Ja naturligtvis får du bra bilder du har ju en Canon. Psstt Det har jag med. LER ELAKT !! Ha en fin helg nu !

Siita sa...

Julmarknad brukar dra till sej massor med folk. Kramar

nilla sa...

Önskar dig en mysig lördags kväll.
Kram

Camilla sa...

Vad trevligt med julmarknad. Hoppas att ni kör försiktigt!
Ja,tänk...snart är det jul.
Kram på dig!

Sand mellan tårna sa...

Åh va mysigt med julmarknad! Hittade du något trevligt?

Anniepie sa...

Åhh va kul att gå på julmarknad! :D Hoppas att du får en bra kväll nu oxå! ;) Kram!

Maria sa...

Det ser jag fram mot om det är bilder du ska dela med dig. Kanske kan man få lite julkänsla. Får se om det blir någon julmarknad för mig. Ha det bra i detta skitväder/kramar

Vickan sa...

Härligt nu med adventspyntande som nalkas. Jag älskar verkligen December månad. En riktig mysmånad. Som en enda lång smekmånad : )

charlotte sa...

haha heter det verkligen tjolaholm?
kram

Mi sa...

Julmarknad är det kul att gå på. Hoppas att du hittar nåt som du vill ha. Första advent om en vecka helt otroligt. Kramar!

eva sa...

Låter spännande med julmarknad på ett slott. Ser framemot att få se bilderna därifrån och vilka fina julfoton du tagit.
kramiz

Unknown sa...

Ser fram emot lite slottsbilder. Alltid trevligt med julmarknader.
/SA

Siita sa...

God morgon. Ha en bra söndag. Hoppas du hittade motiv för kameran igår. Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...