7 april 2010

Så var det helg ...igen!!

Nej, säger du säkert, inte är det helg ännu...men för mig är det ju det! Jag hade begärt långledigt, men fick backa då det blev för lite folk inne, men torsdag och fredag är jag ledig!!
Jag hade ett inplanerat möte vid 15 idag och precis innan sprack det upp och blev riktigt varmt! igår vid 15-tiden satt jag hos frissan och såg ut som en utomjording...
Men kolla!! Kameran matchar ju håret perfekt!!!
Nu är ni nyfikna förstår jag, för herrejösses...Jag har väl inte färgat håret lila...eller...Ja, vad tror ni egentligen...Färgade jag håret lila?????

29 kommentarer:

Siita sa...

Hej nu ska jag sova. Vad jobbar du inte torsd- fredag. Kram

Petra sa...

Nä jag gissar på rött :)
Skönt att vara ledig..

Kram

biggan sa...

hihi, nej det tror jag inte du har vågat, men man vet ju aldrig. jag tror du har färgat det rött, skönt för dig, ledig torsd-fred, japp sov gott hälsa bosse, syns i morgon kramar biggan

Gilla sa...

Nej jag tror inte att du fick en sån färg i håret.

Svar: Jaså, är det inte Ole Lukkeöje du menar? Sov gott i alla fall. Kram/Gilla

Anonym sa...

Jag tror du färgade det gult=)

Ellis sa...

Skönt med långledigt! =)
Kan säga att jag ser mer u som en alien med henne kletat över hela håret! =)
Hoppas du har en skön kväll!
Kramar

agnetha sa...

Mig kan du lura för jag vet inte vad du hade för färg innan. Ha ha
Kanske du var lila då och blev mera rött senare. Ja vi får väl se imorgon för då avslöjar du dig väl? Eller???
/ Agnetha

Veiken sa...

Inte då. Det mörknar efter en stund och då ser det annorlunda ut! Kram

Farfar-Hebbe sa...

Ja du inte lila i alla fall,,mer mot rödbrunt tror jag..
Ja prova min Kassler,den är inte alls dum..Haé Kram

Lindy sa...

Härligt med lite ledigt. Jag tror att det kan var mer åt röda hållet men vem vet. Färgat har håret jag inte gjort men luggen har i alla fall blivit klippt så jag kan se alla på lördag, vilken hårfärg de än har....=)
Ha det underbart!
Kramar!

MICKAN sa...

Hårfärgning !?! Näe, året badmössa tror jag nog att det kan vara .. hehe. Ceva Vetpharma har en produkt med feromoner för katter, det kan vara bra att ha i nåt rum hos Werona när hon passar katten. Har länken på min sida om du kan tänka dig det :)

Kerstin "Delfinen" sa...

Nu får du ju också visa det färdiga resultatet!!!!!! Tror att du då har en färg som jag ibland toppar min bruna färgning med ... den heter bourgogne, en mörkare variant. Hoppas inte färgen hade sån spridning som den hade sist ...hihihihi natti natti Kerstin "Delfinen"

Anonym sa...

det ser mer ut som en färg i de röda tonerna. lila ser nästan svart ut när man färgar
kram

Anonym sa...

det ser mer ut som en färg i de röda tonerna. lila ser nästan svart ut när man färgar
kram

Anonym sa...

får man se resultatet imorgon kanske?
kram

Anonym sa...

får man se resultatet imorgon kanske?
kram

Siita sa...

God morgon. Hoppas du får sovmorgon nu när du är ledig. Jag tror du färgade lite rött i håret. Kram

biggan sa...

godmorgon, ska bli spännande att se hur det vart, kram biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,ja det är toppen,jag har aldrig haft in en bil på verkstad,,brorsan har alltid fixat de problem jag haft..
Han är ju utbildad bilmek..Haé Kram.

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,ja det är toppen,jag har aldrig haft in en bil på verkstad,,brorsan har alltid fixat de problem jag haft..
Han är ju utbildad bilmek..Haé Kram.

biggan sa...

japp ska bli spännande att se, alltid roligt med förändringar, ska bli så roligt i helgen kram biggan

eva sa...

Gissar på rött:)
kramiz

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Ska bli spännande att få se hur du ser ut på lördag! Svar: Dom bullarna är jättegoda.Haè så bra ! Kram!

MICKAN sa...

Godmorgon på dig! Håller på att tvätta gardiner som ska upp och fyller upp akvariet som jag hämtade igår. I detta akvarie har jag gröna triangelpansarmalar som jag fått upp en stam på. 18 år har jag haft dessa fiskar med andra ord. Ha en bra dag!

annsan_s sa...

Godmorgon! Läcker hårfärg, du passar verkligen ihop med kameran!

Härligt att strandpromenaden är klar! Har du nån bild på den?

Ha en go torsdag..Kramen

paloma sa...

Hahahaha! Så fin var jag i lördags! KRAM Hoppas vi får se hur fin du blev!

Nett sa...

Rött har det blivit ;) Och säkert jättesnyggt dessutom. Kram

Mita sa...

Ha,ha,ja man ser för härlig ut hos frissan ibland.Tänk när man slingar håret i olika nyanser, och har en massa foliepaket dinglandes som en julgran i skallen,*fniss*
ska bli spännande att se färgen,tror det lutar åt gyllenbrunt med inslag av röda toner.
Ha det gott vännen,
kramiz!

Frogprincess sa...

Ja, det vore häftigt med lila hår :-)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...