26 april 2010

Så trött denna måndag trots en underbar helg!!

Här stannade vi till för en kopp kaffe på vår väg mot Norge i lördags.
Sen åkte vi vidare till Ås där vi träffade dotter Werona och hennes lille Chico. Werona hade tagit fram en karta åt oss och eskorterade oss sedan fram till tunneln under Oslofjorden. Vilken tunnel! 7,4 kilometer lång och djupt ner! Det slog lock för öronen när vi körde ner, ungefär som vid flygning.
Sen följde vi kartan och en halvtimma senare var vi framme vid Holmsbu där vi checkade in.
Vi fick plats för bilen i det stora tvåvåningsgaraget, nära receptionen.
Startade sen direkt upp med en underbar ansiktmassage, innan vi gick ut i solen som värmde otroligt gott denna lördag.


26 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Vad skönt! Förstår att du är trött i dag, men du vaknar nog till. ;) God morgon!

Stattinskan sa...

... åh, vad underbart ni verkar ha haft och kanonfina bilder också!
Kram och gomorron!

biggan sa...

såå härlig början, såå fint det ser ut, härlig ort,
japp en härlig tjej, hon har samma intresse som du kameran, kram biggan

Maria sa...

Låter verkligen som en toppenhelg :)

Ha en bra dag !
Kram

Anonym sa...

det är ju jättefin omgivning. förstår att du är lite trött idag. det brukar man ju bli när man verkligen kopplat av

biggan sa...

ja häftigt, ungarna hade älskat att åka i tunnlarna, det gillar dom. långa sträckor där med tunnlar, kramar biggan

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Man blir trött när man har varit på galej.Vilka fina minnen ni har med er hem.Kram!

Siita sa...

God morgon. Låter härligt med spa. Tunneln under Oslofjorden har jag oxå åkt när vi skulle hem från Drammen. Kram

Ellis sa...

Jo det är lite mycket nu, men jag ska vila då det blir utomlandsresa! =)
Ha en fin måndag!
Kramar

Camilla sa...

Låter som om ni hade det helt fantastiskt bra i Norge.
Vilka underbara bilder.
Förstår att du är trött efter ett sådant äventyr :)
Ha en bra dag och kram på dig!

roffe sa...

God morgon.Hoppas ni hadde underbart väder i norge.är ni som helt 2 nya människor nu,kan jag tro.fick ni SPA till julklapp av era barn.ha en skön måndag.kram

Mita sa...

Ja konstigt man blir trött trots att man haft roligt.Gud så härligt ni verkar haft det,spännande med fortsättningen.
Ha det gott vännen,
kramiz!

attis sa...

Hej goa Mona. Vad härligt att få resa iväg så. Du får ursäkta att jag inte skrivit innan men jag har varit så knäckt av allegi så jag har inte haft någon ork. Nu håller jag på att piggna till lite så det ska nog bli ordning på mej oxå. Ha en underbar dag.
Bamsekramen.

Ninja sa...

Det tar på krafterna att resa....vilken underbar utsikt ni hade!

Susanne P sa...

Med all rätt så kan du få vara trött efter en sån härlig helg!
Vilka underbara foton!
Ha nu en bra måndag!

Frogprincess sa...

Det låter som du har varit med om en toppenhelg.
Ser fram mot att läsa fortsättningen för något säger mig att detta var inte det enda blogginlägget som handlar om detta :-)

Gilla sa...

Så trevligt och fint ni verkar ha haft. Berätta gärna mera, eller det blir en "film" om det?

Svar: Jag gissar att ni hade en underbar helg och det är ni värda.

Kram/Gilla

Petra sa...

Låter som ni haft en underbar helg, klart du är trött ;)
Kram

Nett sa...

Vad härligt ni har haft det. Ser verkligen mysigt ut :) Kram

Anonym sa...

Jag har läst dina inlägg från din härliga SPA-helg. Jag vet exakt hur underbart det är. Kram

biggan sa...

ja skönt få sånt gjort med, konstigt att det alltid är sådan saker vareviga månad, nu har vi varit ute en sväng och fikat hos en granne, sent vart det men rätt kul. så nu ska vi i säng. opp skapligt simon fyller ju i morgon, sovgott nu, hälsa bosse kramar biggan

diana sa...

Härligt och vilken söt hund. Vad är det för ras?

Karpstryparn sa...

Svar: Sedärja, hoppas du hade det trevligt. Kramiz

biggan sa...

godmorgon, japp det ska jag, jag står här med presenter och kaffet håller på att bli klart snart, så ska vi in och gratta honom, kram biggan

Siita sa...

God morgon. Ha en bra dag. Nu har jag satt ut min blomma. Kramar

Ninja sa...

Maten såg urläcker ut skulle gärna pillra ner lite skaldjur :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...