3 april 2010

Påskafton och födelsedag på bloggen!

GLAD PÅSK önskar denna lilla påskkärring idag och jamar också fram ett GTATTIS till allas våran BIGGAN som fyller år denna påskafton!! Gå in och gratta henne så blir hon glad! Grattis Biggan!!



Inte helt lätt att få Cesare att agera påskkärring, men det gick hjälpligt efter viss övertalning...hehehe...
Påskfjädrar kan användas till mycket, men Cesare har sin egen övertygelse om hur de ska användas.
Glad påsk till er alla från oss alla här i Uddevalla!

27 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Ser ut att ha varit en hårdhänt "övertalning"Jag har 9- ute idag.Ha en bra dag! Kram!

Farfar-Hebbe sa...

Mors,solen är på väg upp graderna oxå-0,9 just nu,,det är grattat o klart hos Biggan..Ha en fortsatt Glad Påsk.Kram.

biggan sa...

godmorgon tack snälla, solen skiner kallt, men ingen blåst. ha en underbar påskafton kramar biggan

Yvonne :-) sa...

Solen börjar att titta fram här nu.Kram!

Siita sa...

God morgon. Det var den finaste påskkärring som jag sett. Han passade så fint i hucklet. Kallt ni har, här är noll. Ha en trevlig påskafton nu. Kramar

Yvonne :-) sa...

Ok! Ska försöka.Vad ska jag binda med?
Kram!

Yvonne :-) sa...

OK! Vi har en sån där håv som vi har till dammaen tar den.Stoppar ner den i hålet som vi borrade till bergvärmen!
Kram!

biggan sa...

tack, japp plus grader, skönt men fortfarande kallt. hoppas det blir bättre på dan. kram biggan

charlotte sa...

det kanske var tur att du innte gjorde ett sånt påskkorty som jag beskrev.. nu kommer ju besökarna åter iaf..haha söt han är lilla C
kram

Kina sa...

Vilka härliga bilder, han ser väl för härlig ut som påskkärring. Ha en bra dag!
Kram Kina

thakock sa...

Godmorgon! Söta lilla katt.. =)


sv: Ja då, solen kommer nog. Här skiner den för fullt alldelse knallblå himmel!

Tigris Predikantan sa...

Ha, ha ... ja, så kan man också liga! *ler*
:)

thakock sa...

sv: Haha, ja det kan man ju göra. ;D

Livsnjuterska sa...

Glad Påsk till dej oxå, Stackars kissen så alldeles förstörd ut i hucklet

Kraaaaaaaaaaaam

Gilla sa...

Stackars katt! Jag försökte att gratulera Biggan, men lyckades inte med lösenordet.

Svar: Visst är det nåt särskilt med nybakat. Då hade du tur, att Werona satte en ny deg. Kram/Gilla

attis sa...

Meeeeeeeeeen så gullig *fniss* Har fortfarande problem här. Återkommer när det ordnat sej. Ha en riktig härlig påskafton
Kramen

charlotte sa...

ja en del låtar är speciella för oss
kram

Vicke sa...

Då ska jag gå in och gratta henne nu

Ellis sa...

Vilken tjusig påskkärring! =)
Ha en fin påskafton! =)
Kramar

Nattis 2.0 sa...

Glad Påsk om än något sent :)

Jag har funderat på blogger.se men kommentarssystemet är väldigt jobbigt (tycker jag som försöker kommentera på alla inlägg jag läser)
Gillar också at veta att jag äger stället själv och att jag bestämmer.
Dottersn blev ju himla fint och då kanske vi kan få till det med min också.

biggan sa...

godmorgon, ha en riktigt fin påskdag, kram biggan

Mia64 sa...

Godmorgon!
så söt påskkärring då.Ha en fortsatt fin påsk /Kram

paloma sa...

Hihihihihi=) så söt! GUD!Jag glömde Biggans födelsedag! GÅR DIT OH GRATTAR NU! kram

paloma sa...

Hihihihihi=) så söt! GUD!Jag glömde Biggans födelsedag! GÅR DIT OH GRATTAR NU! kram

Frogprincess sa...

SJÄLVKLART, fjädrar är till för att slaktas!!!

Smörblomma sa...

Men gud så söt Cesare är, jättelyckad som påskhäxa var han :) Nu tänker jag gå in och gratta Biggan i efterskott! Kramiz

Anonym sa...

Godmorgon FenixMona!

Vad go Din lille Cesare är som Påska kärring, hur gammal är han nu?!
Såg hans "Tvilling" smyga omkring nere i hamnen i Svaneke på Långfredags eller Påskaftons morgon.
Vi hade ett underbart väder där utom Påskdagen, då var det ett lätt irriterande duggregn.

Tack för Din fina kommentar, tycker det är fruktansvärt att han bara fick 4 års sluten ungdomsvård för morden på de två flickorna på Hallands åsen 2004, han borde fått dubbel livstid.

Önskar Dig en fin Torsdag.

Kram
Stevie

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...