11 april 2010

Bloggare ett speciellt släkte...

Tack alla för en mycket trevlig kväll och tack Skåne, som trots kyliga vindar, bjöd på årets första vitsippor!

Ett litet axplock bland alla trevliga bilder får ni i kväll för nu är jag trött! Vi har kört 92 mil denna helgen...
Tio filmsnuttar har jag tagit, men än återstår att se vad det kan bli av dem...Tack säger jag också till Simon, Tomson och Sören för den härliga musiken!
De dansandes glädje var inte att ta miste på, de hade jättekul!! Precis som jag och den lille digitala kompisen, som fick göra lite nytta denna kväll.

Som sagt, bara ett litet axplock i kväll, mer kommer efterhand!
Vi kom hem vid 19-tiden och lille Cesare har kurrat och kelat sen vi kom hem...fast han har helt klart haft det bra i helgen precis som vi!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vilken träff de blev supertrevligt.
Tack själv du,skulle kunna på i dygn, så trevligt var de
kram från kaffehörnan

egoinasmamma.nu sa...

Oj! Jag var inte medveten om att ni körde så långt och att du bor i Uddevalla. Ja, det var jättetrevligt och fina bilder du har lagt in. nu får jag även gjort dig rättvisa, lägger in en länk under bilden. ;) Sov gott! ..det skall jag göra. :D KRAM

Yvonne :-) sa...

Tack själv.Ja härligt att träffa så många underbara människor .Fina bilder du har lagt in.Nattikram!

biggan sa...

ja så mysigt det var, saknar er, helgen går så fort, skönt att ni kom hem ordentligt, trots "lite" felkörning, suss nu gott hälsa bosse, kramar från oss allihopa biggan

Petra sa...

Verkar som ni fick en trevlig kväll :)
Synd att man missade den...

Kram

Gilla sa...

Det syns att ni hade det trevligt på träffen.

Svar: Där ser man! Du har också god smak! Kram/Gilla

Stattinskan sa...

Ja, det är underbart att träffa så många härliga människor och samtidigt så överväldigande att man liksom tappar andan lite. Härliga bilder och ser fram emot "resten"
Stor varm kram :-)

Gunilla sa...

åh vilken kul grej!! syns att ni hade trevligt, såg fler bilder hos andra bloggers :)

MICKAN sa...

Roligt har ni definitivt haft! Mmmmm, det är en bit att åka. Nu är det dags att jobba igen efter två veckors semester. Nåja jag håller faktiskt fortfarande på att fixa och dona .. hehe.

biggan sa...

godmorgon, vaa??är jag? ojjj då måste jag in och kolla direkt kram biggan

biggan sa...

ja 4 grader här, men i går eftermiddag, rena värmeböljan. såå skönt, ja jag förstår det är många kommentarer, kram biggan

Siita sa...

God morgon. Kallt här nu men solen på G. Syns att ni haft kul. Jag har frågat Mita om vi kan fixa träff i sommar i Örebro. Får se hur det går. Kramar

biggan sa...

hihi men jag undrar om han var det, kram biggan

charlotte sa...

det ska bli ku´l att se om det blir ngt av dem
kram

annsan_s sa...

Vad fina bilder från bloggträffen! Vad skoj att ni har haft det trevligt! Kramiz

Farfar-Hebbe sa...

Hej du,,ja det blev många mil,,men så blev det kul oxå..skoj att Biggan fick bli veckans blogg hos Stevie..Ha nu en bra måndag Kram.

Ellis sa...

Roligt att ni hade en trevlig bloggträff! =)
Här har vi sol idag, såklart när vi är inne och åter på jobbet igen!
Ha en fin dag!
Kramar

egoinasmamma.nu sa...

Jag tittade på bildspelet innan jag släckte ner i går kväll, det var jättefint och trevligt!
God morgon! :D

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...